Turussa useita puukotuksia ja laukauksia

Mikä suomalaisissa miehissä on vikana kun viina ja tappelu vie voiton neitsyistä? Vai onko suomalainen suhteellisuudentaju rajoitteena, kuka nyt 72:ta jaksaisi hoidella...;)
(Frederik, ehkä...)

Yhdessäkin naisessa on kestämistä, kun sitä katselee muutaman vuosikymmenen. Mietipä millaista se olisi katsoa miljardeja vuosia samoja naisia, vaikka niitä nyt olisikin se 72? Ei saatana... Tosin ei sitä kyllä Valhallassakaan jaksaisi ryypätä ja tapella ikuisesti, mutta tietysti tolkuttomassa kännissä aika menisi paremmin...
 
Nyt on media keksinyt uuden keinon pestä tämä terroristi-isku joksikin muuksi..... https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...jos-minua-ei-olisi-ammuttu/6869060#gs.XGncgtY
"Puukottaja on tunnustanut tehneensä veriteot. Hänen puolustuksensa myöntää kaksi tappoa ja kahdeksan tapon yritystä ja kiistää sekä murhat että lain tarkoittaman terroristisen tarkoituksen. Syytetty on kuitenkin itse ollut sitä mieltä, että hän oli torilla tekemässä terroritekoa. Syytetyllä ei ole velvollisuutta pysyä totuudessa, kun häntä kuullaan. "
 
Nyt on media keksinyt uuden keinon pestä tämä terroristi-isku joksikin muuksi..... https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...jos-minua-ei-olisi-ammuttu/6869060#gs.XGncgtY
"Puukottaja on tunnustanut tehneensä veriteot. Hänen puolustuksensa myöntää kaksi tappoa ja kahdeksan tapon yritystä ja kiistää sekä murhat että lain tarkoittaman terroristisen tarkoituksen. Syytetty on kuitenkin itse ollut sitä mieltä, että hän oli torilla tekemässä terroritekoa. Syytetyllä ei ole velvollisuutta pysyä totuudessa, kun häntä kuullaan. "

Toivotaan että ei saa terrorituomiota, herättelee vähän ihmisiä.
 
Bouanane kertoi naisvihastaan – kertoi kiihottuneensa ensimmäisestä uhrista

Kotimaa17.04. 10.39
Rami Nieminen
Turun puukotuksista syytetty Abderrahman Bouanane kertoi tiistaina oikeudelle avoimesti naisvihastaan. Syyttäjän kuulusteluissa hän kertoi tehneensä jo kotimaassaan pitkän listan naisista, jotka pitäisi tappaa. Listalle saattoi päätyä kuka tahansa nainen, joka "ärsytti" Bouananea.

–Muun muassa naapurit ja opettajat, iästä riippumatta, Bouanane luetteli listalleen joutuneita.

Syyttäjä halusi tietää, millä perusteella Bouanane valitsi torilla ensimmäisen uhrinsa. Uhri oli iäkäs naispuolinen jehovantodistaja, joka oli jakamassa esitteitä torin laidalla lähellä paikkaa, jossa Bouanane söi jäätelöä. Nainen kuoli hyökkäyksessä.

Bouanane alkoi nauraa syyttäjän kysymykselle. Sen jälkeen hän virnistellen kertoi kiinnittäneensä huomiota uhriin ja tämän toveriin.

–He vähän ärsyttivät minua. Tarkemmin sanottuna he häiritsivät minua seksuaalisesti. He hymyilivät sillä tavalla, mikä herättää tietynlaisia tunteita, jotka ovat kiusallisia, Bouanane selitti.

Bouanane tarkensi, että hymyn lisäksi naisten vaatetus sai hänessä aikaan kiusallisia tunteita.

Bouananen mukaan häntä on ärsyttänyt jo pitkään naisten käytös. Hän kertoi muun muassa lähteneensä Saksasta, koska ärsyyntyi paikallisista naisista.

–Jo pienenä minua ärsyttivät samantyyppiset asiat. Siellä [Marokossa] ei ollut mahdollisuutta tappaa ketään, mutta kun tulin Suomeen sain tilaisuuden.

Bouananen julkeat puheet olivat liikaa oikeuden puheenjohtajalle. Tuomari keskeytti Bouananen pitkäksi venyneen naisvihaselvityksen ja totesi, että jatkossa syytetyn on syytä keskittyä vain vastaamaan syyttäjän kysymyksiin.
https://www.satakunnankansa.fi/koti...iihottuneensa-ensimmaisesta-uhrista-200883078
 
Reipas poeka. Sen verran pöyristyttäviä lausuntoja, että pistää miettimään, et veteleekö rehellisesti omia mielipiteitään vai onko tuo reppana hypnotisoitu tms tollasta skeidaa lässyttämään. Jopa pasifisti alkaa ottamaan kierroksia tuollaisesta länkytyksestä, Pike nauraa haudassaan, kun ihmiset vetävät muslimeja kohtaan yleistykset ja aggressiot päälle. Jos länsimaalaiset on tarkoitus saada vihaamaan muslimeja, ja sotimaan tuollaisia vastaan, ihan onnistuneelta strategialta vaikuttaa.
 
Lueskelin tuota ja mietin että näinköhän olisi pakkohoitoa edessä noilla lausunnoilla.

Kiva kustannus kun vankimielisairaala täyttyy näillä sitten, ei ne siellä suostu pitämään jos on "vain" sosiopaatti, karkottaa ei voi kun kuolemantuomio.
Kyllä tuo vapautuu 10 vuoden päästä ja portilla on kaverit vastassa, naimisiinkin kerkeää jos löytyy nainen ketä ei halua tappaa, ensimmäiset kirjeet on varmasti jo saanut ehdokkailta.
 
Misogynistin kuuleminen.

Bouanane kertoi lähteneensä Kauppatorilta, koska katsoi tehtävänsä epäonnistuneen. Hänen alkuperäinen suunnitelmansa oli näyttää irtileikattua päätä valvontakameroille keskellä toria.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005644606.html?utm_campaign=tf-IS&utm_term=2&utm_source=tf-other

Samaan aikaan toisaalla.

1523954648824.png

Amerilla käydään kiivaasti kauppaa. https://www.arvopaperi.fi/kaikki_uutiset/amer-sportsilla-kaydaan-kiivaasti-kauppaa-kurssi-laskee-6720670
 
Reipas poeka. Sen verran pöyristyttäviä lausuntoja, että pistää miettimään, et veteleekö rehellisesti omia mielipiteitään vai onko tuo reppana hypnotisoitu tms tollasta skeidaa lässyttämään. Jopa pasifisti alkaa ottamaan kierroksia tuollaisesta länkytyksestä, Pike nauraa haudassaan, kun ihmiset vetävät muslimeja kohtaan yleistykset ja aggressiot päälle. Jos länsimaalaiset on tarkoitus saada vihaamaan muslimeja, ja sotimaan tuollaisia vastaan, ihan onnistuneelta strategialta vaikuttaa.
Ei tuo ole kuin ihminen joka suoritti moraalisen velvollisuutensa.
Moraalisessa kompassissa on vain Islam niminen magneetti.
Vastaavasti natsit kuvittelivat toimivansa oikein kaasuttessaan juutalaisia.

Ja toisaalta on todettava että tämä on osittain oma vikamme koska.
1. Emme haasta tai kritisoi islamistien ideologiaa.
2. Olemme pistäneet sudet lampaiden kanssa samaan karsinaan ja sitten ihmettelemme että susien itsehillintä pettää.
 
Reipas poeka. Sen verran pöyristyttäviä lausuntoja, että pistää miettimään, et veteleekö rehellisesti omia mielipiteitään vai onko tuo reppana hypnotisoitu tms tollasta skeidaa lässyttämään. Jopa pasifisti alkaa ottamaan kierroksia tuollaisesta länkytyksestä, Pike nauraa haudassaan, kun ihmiset vetävät muslimeja kohtaan yleistykset ja aggressiot päälle. Jos länsimaalaiset on tarkoitus saada vihaamaan muslimeja, ja sotimaan tuollaisia vastaan, ihan onnistuneelta strategialta vaikuttaa.

Benelli tuossa yllä ehtikin jo, mutta jatketaan samaa.

Ei se mitään skeidaa lässytä. Tuo on ihan tyypillinen persläpimaasta tulleen, kouluttamattoman, äo 80:n omaavan muslimin sielunmaailma. Näitä tuli meille kymmeniä tuhansia. Jokainen niistä on tikittävä aikapommi, koska tuollainen maailmankatsomus ei pullahalaamalla parane. Päinvastoin, pullahalaus saattaa lisätä agressiota. Niinhän tällekin tapaukselle kävi.
 
Niin. En toki pullahalausta ehdota. Mietin vaan, miten tätä rakennettua vastakkainasettelua purettaisiin ilman, että langetaan samalle tasolle ja väkivaltaan. Koskapa islamistien ja kristittyjen on tarkoitus tuhota toisensa, jotta saadaan maailmanuskonto tilalle. Siksi näitä pyörittelen, ettei käy niinkuin halutaan. Helppo tapa on väkivallalla tuhota nuo yksitellen, sotien tuhansia kerralla, mutta kun minä haluaisin nähdä maailman ilman muslimeja, mutta kristityt säästäen. Ja se, on hankala tavoite.

Vaikka toisaalta, en minä toisaalta niin välitä, vaikka ihmiset sekoaisivat toisiinsa ja tuhoaisivat toisensa. Minun pimeällä puolella kenelläkään ei ole väliä, kunhan maailma vain palaa ympärillä. Mutta yritän pysyä valoisalla polulla. Ihmiset vaan tekevät siitä niin kovin vaikeaa.
 
Niin. En toki pullahalausta ehdota. Mietin vaan, miten tätä rakennettua vastakkainasettelua purettaisiin ilman, että langetaan samalle tasolle ja väkivaltaan. Koskapa islamistien ja kristittyjen on tarkoitus tuhota toisensa, jotta saadaan maailmanuskonto tilalle. Siksi näitä pyörittelen, ettei käy niinkuin halutaan. Helppo tapa on väkivallalla tuhota nuo yksitellen, sotien tuhansia kerralla, mutta kun minä haluaisin nähdä maailman ilman muslimeja, mutta kristityt säästäen. Ja se, on hankala tavoite.

Vaikka toisaalta, en minä toisaalta niin välitä, vaikka ihmiset sekoaisivat toisiinsa ja tuhoaisivat toisensa. Minun pimeällä puolella kenelläkään ei ole väliä, kunhan maailma vain palaa ympärillä. Mutta yritän pysyä valoisalla polulla. Ihmiset vaan tekevät siitä niin kovin vaikeaa.
Yksinkertaista. Jos ideologian perustaa horjutetaan tarpeeksi niin ihmiset eivät ole enää niin halukkkaita kuolemaan sen puolesta. Koraanissa ja heidän teksteissään on paljon virheitä ja plagiointia joiden perusteella Islamin uskottavuutta voidaan horjuttaa.
Esimerkiksi Mohammed kävi vierailulla Jerusalemin temppelissä lentävällä hevosella sen jälkeen kun roomalaiset olivat tuhonneet sen tai Legioona oli epäpyhä henki. (islamin leviämisen ymmärtämiseki pitää ymmärtää miten sen aikaiset imperiumit olivat pahasti heikentyneitä mm keskinäisen sotimisen ja ruton vuoksi)
Tosin ainoa taho joka tällä hetkellä tekee tuota ovat ateistit.
 
Neuvostoliiton kaatumisessa auttoi dallas ja k-kaupan väiski. Voisikohan vastaavaa temppua kokeilla islamistisiin maihin?
... vai lähtevätkö sitten sankoin joukoin parempiin maihin... :(
 
Jos koitetaan kristinuskolla yliajaa islam niin aika heikot on edellytykset ihan siitäkin syystä että kristillisyys kehittyneemmissä maissa on laskevassa trendissä, opit melko rauhaa korostavia ja "toisen posken kääntämistä". Oma veikkaukseni on teknistyvän ja kehittyvän maailman kautta ateismin kasvu yli henkimaailman asioiden mutta toisaalta realismi minussa toteaa että kotimaassakin kaiken maailman "enkeliparantajat" kasvattaa bisnestään vuosi vuodelta joten rationaalinen päätös ei nykyihmiseltä taida laajemmin kuitenkaan onnistua. Ehkä maallistuminen valtauskonnoissa voisi johtaa erittäin pitkällä aikavälillä siihen että islam, kristinusko tai vaikkapa buddhismi näivettyy pois kun arki pyörii kehityksen myötä Netflixin ja smoothie-trendien ympärillä Kardashien somepaljastuksia kauhistellen.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs Atte on tänään asiasta kommentoinut? ABB:n kanssa samassa sarjassa tämä hädänalainen turvanhakija..
 
Back
Top