Taidan kumminkin suosia viikinkien näkemystä taivaasta, jossa sianliha ja sima ei lopu.
Sahtia ja kännistä tappelua päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taidan kumminkin suosia viikinkien näkemystä taivaasta, jossa sianliha ja sima ei lopu.
Mikä suomalaisissa miehissä on vikana kun viina ja tappelu vie voiton neitsyistä? Vai onko suomalainen suhteellisuudentaju rajoitteena, kuka nyt 72:ta jaksaisi hoidella...Sahtia ja kännistä tappelua päälle.
Mikä suomalaisissa miehissä on vikana kun viina ja tappelu vie voiton neitsyistä? Vai onko suomalainen suhteellisuudentaju rajoitteena, kuka nyt 72:ta jaksaisi hoidella...
(Frederik, ehkä...)
Nyt on media keksinyt uuden keinon pestä tämä terroristi-isku joksikin muuksi..... https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...jos-minua-ei-olisi-ammuttu/6869060#gs.XGncgtY
"Puukottaja on tunnustanut tehneensä veriteot. Hänen puolustuksensa myöntää kaksi tappoa ja kahdeksan tapon yritystä ja kiistää sekä murhat että lain tarkoittaman terroristisen tarkoituksen. Syytetty on kuitenkin itse ollut sitä mieltä, että hän oli torilla tekemässä terroritekoa. Syytetyllä ei ole velvollisuutta pysyä totuudessa, kun häntä kuullaan. "
https://www.satakunnankansa.fi/koti...iihottuneensa-ensimmaisesta-uhrista-200883078Kotimaa17.04. 10.39
Rami Nieminen
Turun puukotuksista syytetty Abderrahman Bouanane kertoi tiistaina oikeudelle avoimesti naisvihastaan. Syyttäjän kuulusteluissa hän kertoi tehneensä jo kotimaassaan pitkän listan naisista, jotka pitäisi tappaa. Listalle saattoi päätyä kuka tahansa nainen, joka "ärsytti" Bouananea.
–Muun muassa naapurit ja opettajat, iästä riippumatta, Bouanane luetteli listalleen joutuneita.
Syyttäjä halusi tietää, millä perusteella Bouanane valitsi torilla ensimmäisen uhrinsa. Uhri oli iäkäs naispuolinen jehovantodistaja, joka oli jakamassa esitteitä torin laidalla lähellä paikkaa, jossa Bouanane söi jäätelöä. Nainen kuoli hyökkäyksessä.
Bouanane alkoi nauraa syyttäjän kysymykselle. Sen jälkeen hän virnistellen kertoi kiinnittäneensä huomiota uhriin ja tämän toveriin.
–He vähän ärsyttivät minua. Tarkemmin sanottuna he häiritsivät minua seksuaalisesti. He hymyilivät sillä tavalla, mikä herättää tietynlaisia tunteita, jotka ovat kiusallisia, Bouanane selitti.
Bouanane tarkensi, että hymyn lisäksi naisten vaatetus sai hänessä aikaan kiusallisia tunteita.
Bouananen mukaan häntä on ärsyttänyt jo pitkään naisten käytös. Hän kertoi muun muassa lähteneensä Saksasta, koska ärsyyntyi paikallisista naisista.
–Jo pienenä minua ärsyttivät samantyyppiset asiat. Siellä [Marokossa] ei ollut mahdollisuutta tappaa ketään, mutta kun tulin Suomeen sain tilaisuuden.
Bouananen julkeat puheet olivat liikaa oikeuden puheenjohtajalle. Tuomari keskeytti Bouananen pitkäksi venyneen naisvihaselvityksen ja totesi, että jatkossa syytetyn on syytä keskittyä vain vastaamaan syyttäjän kysymyksiin.
Miksi ihmeessä sitten tulee länsimaahan jos täällä on niin ahdistavaa olla?
Lueskelin tuota ja mietin että näinköhän olisi pakkohoitoa edessä noilla lausunnoilla.Hänhän vastasi itse, koska täällä saa tappaa naisia.
Lueskelin tuota ja mietin että näinköhän olisi pakkohoitoa edessä noilla lausunnoilla.
Bouanane kertoi lähteneensä Kauppatorilta, koska katsoi tehtävänsä epäonnistuneen. Hänen alkuperäinen suunnitelmansa oli näyttää irtileikattua päätä valvontakameroille keskellä toria.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005644606.html?utm_campaign=tf-IS&utm_term=2&utm_source=tf-other
Ei tuo ole kuin ihminen joka suoritti moraalisen velvollisuutensa.Reipas poeka. Sen verran pöyristyttäviä lausuntoja, että pistää miettimään, et veteleekö rehellisesti omia mielipiteitään vai onko tuo reppana hypnotisoitu tms tollasta skeidaa lässyttämään. Jopa pasifisti alkaa ottamaan kierroksia tuollaisesta länkytyksestä, Pike nauraa haudassaan, kun ihmiset vetävät muslimeja kohtaan yleistykset ja aggressiot päälle. Jos länsimaalaiset on tarkoitus saada vihaamaan muslimeja, ja sotimaan tuollaisia vastaan, ihan onnistuneelta strategialta vaikuttaa.
Mikä kuviteltu terroristiryhmä?
Reipas poeka. Sen verran pöyristyttäviä lausuntoja, että pistää miettimään, et veteleekö rehellisesti omia mielipiteitään vai onko tuo reppana hypnotisoitu tms tollasta skeidaa lässyttämään. Jopa pasifisti alkaa ottamaan kierroksia tuollaisesta länkytyksestä, Pike nauraa haudassaan, kun ihmiset vetävät muslimeja kohtaan yleistykset ja aggressiot päälle. Jos länsimaalaiset on tarkoitus saada vihaamaan muslimeja, ja sotimaan tuollaisia vastaan, ihan onnistuneelta strategialta vaikuttaa.
Yksinkertaista. Jos ideologian perustaa horjutetaan tarpeeksi niin ihmiset eivät ole enää niin halukkkaita kuolemaan sen puolesta. Koraanissa ja heidän teksteissään on paljon virheitä ja plagiointia joiden perusteella Islamin uskottavuutta voidaan horjuttaa.Niin. En toki pullahalausta ehdota. Mietin vaan, miten tätä rakennettua vastakkainasettelua purettaisiin ilman, että langetaan samalle tasolle ja väkivaltaan. Koskapa islamistien ja kristittyjen on tarkoitus tuhota toisensa, jotta saadaan maailmanuskonto tilalle. Siksi näitä pyörittelen, ettei käy niinkuin halutaan. Helppo tapa on väkivallalla tuhota nuo yksitellen, sotien tuhansia kerralla, mutta kun minä haluaisin nähdä maailman ilman muslimeja, mutta kristityt säästäen. Ja se, on hankala tavoite.
Vaikka toisaalta, en minä toisaalta niin välitä, vaikka ihmiset sekoaisivat toisiinsa ja tuhoaisivat toisensa. Minun pimeällä puolella kenelläkään ei ole väliä, kunhan maailma vain palaa ympärillä. Mutta yritän pysyä valoisalla polulla. Ihmiset vaan tekevät siitä niin kovin vaikeaa.