Turussa useita puukotuksia ja laukauksia

No sehän se veijariksi paljastui.
Tästä kun hyvin läheltä seuraan näitä kuvioita missä Zubier sanoo pyörineensä, niin en voi välttyä ajatukselta että on näitä ennenkin ollut. Myös Suomalaisessa kantaväestössä. On tyyppejä, jotka on aina sielä missä on sankarin viittaa tarjolla. Tai ainakin ne haluaa olla. Jos eivät ole, niin juksaavat ihan vaan pikkasen. Pikkuhiljaa nämä tyypit lakkaavat välittämästä totuudesta, koska erilaiset tarinat joilla saa kunnioitusta menee useimmiten läpi. Kumma kyllä, ne jotka tekee kaikkensa tullakseen sankareiksi ei sitä tule olemaan.
 
Lapsi keksii valeita kun ei ymmärrä toden ja keksityn eroa. Vähän isompi lapsi keksii valeita selvitäkseen yleensä itse aiheutetuista ongelmista, saadakseen jotain oikeudetonta etua tai saadakseen hyväksyntää ja huomiota. Jos tämä vaihe jää päälle, siis ettei aikuisenakaan tajua tai välitä että valeesta jää kiinni, puhutaan jonkinasteisesta sosiopatiasta.

Lähi-idän kulttuureissa satuilu ja vedättäminen eivät lopu koskaan, koska rehellisyydellä saa lapsena turpaan ja aikuisena viedään rahat.

Miten ne muka muuttaisivat syvää kulttuurista ohjelmointiaan maata vaihtaessaan?

Hommaforumilla on hupaisa (= jäätävää vitutusta aiheuttava) ketju toteemeiksi nostettujen mamujen tähdenlennoista. Ehkä monikin on jo lukenut ;)
 
Minä en ainakaan ole koskaan hommafoorumia käynyt katsomassa.

Käy ihmeessä, nettifoorumi se vain on. Ei sieltä mitään rasisti-viirusta saa. Jos et tykkää niin älä käy toista kertaa.

Käyn minäkin joskus RASMUS- sivuilla ihmettelemässä ultra-äärivasemmiston juttuja, enkä silti ole alkanut rastatukkaa kasvattamaan kaljun pääni peitoksi.
 
En minä näitä tyyppejä voi silti oikein syyttääkään. Itsehän olemme ketun kanalaan laskeneet, ja antaneet ketun tehdä lajilleen luonteenomaisesti.

Ketkä nostivat toteemeiksi? Ketkä laskivat pilkoituksen läpi? Ketkä lupailivat Onnea ja Kelapalveluja?

En minä ainakaan, et ehken sinäkään. Ketkä siis? Aivan. Ei käytetä lauseessa passiivia, kun tahmakäpälät ovat tiedossa. :ROFLMAO:
 
Turussa oli yksi kantasuomalainen sankari joka esiintyy todistajien kertomuksissa mutta ei lehtien sivuilla koska tausta on väärä.

Näin minulle on kerrottu ihan turkulaisten toimesta, pitääkö tämä varmasti paikkansa, mitä arvelet? Jäikö tämä sankari vähän pimentoon siksi, ettei halunnut suin surmin julkisuutta vai kiinnostiko tämä oletussankari enemmän metiaa....syistä, joita nyt ei tohdi arvioida?

Arjen sankareita olivat myös ensiapuihmiset, jotka varsinkin ekoina tulivat paikoille. Pirustako hälytysväki voi tietää, onko terroriteko jo ohi vai tuleeko kohta uutta? Ei käy kateeksi pelastusväenkään asema, kun tällaisia tulee.

Mikäs se inhoittava kalpeanaama on paikalla ollut, joka meni puukkomiehen ja yleisön väliin kädet levällään ja niimpä oivallinen tyyppi vaihtoi suuntaa: hirveää, vastassahan oli mies.....aikuinen mies!
 
Ketkä nostivat toteemeiksi? Ketkä laskivat pilkoituksen läpi? Ketkä lupailivat Onnea ja Kelapalveluja?

En minä ainakaan, et ehken sinäkään. Ketkä siis? Aivan. Ei käytetä lauseessa passiivia, kun tahmakäpälät ovat tiedossa. :ROFLMAO:

No juu, tarkoitin lähellä kansallisella tasolla, en niinkään henkilötasolla. Mutta olet tietysti oikeassa, kyllä se on tietty, melko pieni vähemmistö joka näitä sankaritarinoita masinoi meidän muiden ihmetykseksi.
 
Näin minulle on kerrottu ihan turkulaisten toimesta, pitääkö tämä varmasti paikkansa, mitä arvelet? Jäikö tämä sankari vähän pimentoon siksi, ettei halunnut suin surmin julkisuutta vai kiinnostiko tämä oletussankari enemmän metiaa....syistä, joita nyt ei tohdi arvioida?

Arjen sankareita olivat myös ensiapuihmiset, jotka varsinkin ekoina tulivat paikoille. Pirustako hälytysväki voi tietää, onko terroriteko jo ohi vai tuleeko kohta uutta? Ei käy kateeksi pelastusväenkään asema, kun tällaisia tulee.

Mikäs se inhoittava kalpeanaama on paikalla ollut, joka meni puukkomiehen ja yleisön väliin kädet levällään ja niimpä oivallinen tyyppi vaihtoi suuntaa: hirveää, vastassahan oli mies.....aikuinen mies!

Ihmiset ovat valan velvoittamina todistaneet, muuta en itse asiasta tiedä.
 
Minä en ainakaan ole koskaan hommafoorumia käynyt katsomassa.
Yllättävän kuivaa huumoria, puoliksi brittinä arvostan sitä... erittäin hyvin moderoitu, paitsi satunnainen räikeä anti-semitismi häiritsee suuresti. Muuten mainettaan huomattavasti parempi, mutta toi oudosti toistuva mode-lipsahdus pitää sen kuriositeettilistalla aavikon mies Fremenille.
 
Jos tällä foorumilla tiedettäisiin kirjoittelevan joku parempien ihmisten poliittinen vihollinen, niin samanlainen 'maine' olisi toimittelijoiden toimesta luotu tällekin.
Toisaalta maanpuolustuspalsta on jo lähtökohtaisesti sotahullujen, fasistien ja muiden paholaisten temmellyskenttä - punaisen ja vehreän arvopohjaporukan mielestä.
 
En tiedä viiruksesta, mutta eikös legenda kerro, että Halla-Aho oli mennyt tuonne ensimmäistä kertaa vain vittuillakseen tyhmille, mutta sitten todennut että kirjoituksissa on ihan selkeä järki.

Kyseessä oli Suomen Sisun palsta, joka itselleni aiheutti yökkäilyä. Jussi osasi suodattaa ryöpytyksestä asiasisällön ja totesi että maahanmuutto ja monikulttuuri ovat jotain ihan muuta kuin legacy-media antoi ymmärtää. Sitten tuli Scripta ja sen Vieraskirja, jonne menin haukkumaan natseja v 2007. Vieraskirjan tekninen kapasiteetti ylittyi ja sitten reino, lot et al laittoivat pystyyn Homman, jossa olen ollut alusta asti, mutta en juuri enää kirjoittele.

Eli melkein oikein!
 
Jep ei kelpaa Thor Steinar mies sankariksi, eikä edes halunnut.
Toimittajilla oli kaiketi tarve etsiä ja julkistaa palvottavaksi mamutaustaisia sankareita tämän sattumuksen yhteydessä tarkoituksena kaiketi estää maahanmuuttokriittisyyden leviäminen tms. Myös paikalla palloilleesta somalista (muistaakseni) yritettiin tehdä sankaria. Ikävästi vain kuvamateriaalista selvisi, että ko. henkilö ei auttanut uhria tai tehnyt mitään muutakaan hyödyllistä. Sen sijaan varsin kiusallisesti löytyi kuva jossa Thor Steinar (uusnatseihin liitetty vaatemerkki) vaatteisiin pukeutunut mies auttaa uhria jota somalin piti auttaa.

Toimittajat keskittyivät sitten Hassanin sankariksi nostamiseen.
 
Toimittajilla oli kaiketi tarve etsiä ja julkistaa palvottavaksi mamutaustaisia sankareita tämän sattumuksen yhteydessä tarkoituksena kaiketi estää maahanmuuttokriittisyyden leviäminen tms. Myös paikalla palloilleesta somalista (muistaakseni) yritettiin tehdä sankaria. Ikävästi vain kuvamateriaalista selvisi, että ko. henkilö ei auttanut uhria tai tehnyt mitään muutakaan hyödyllistä. Sen sijaan varsin kiusallisesti löytyi kuva jossa Thor Steinar (uusnatseihin liitetty vaatemerkki) vaatteisiin pukeutunut mies auttaa uhria jota somalin piti auttaa.

Toimittajat keskittyivät sitten Hassanin sankariksi nostamiseen.
Siis kyllähän toimittajien pitäisi jo tilastollisesti joskus onnistua löytämään ihan oikea sankari näiden paskahousujen sijaan...
 
Back
Top