Mitkä ovat tutkitusti toimivia keinoja? Onko esimerkkejä?
http://www.suomensotilas.fi/lintukodon-loppu/
5.56x45
Kyllä niitä keinoja on, valitettavasti näyttää olevan jatkuvasti tuo rakastetaan ne kivoiksi päälimmäisenä. Se, että on kiva paikka missä voi leikkiä, ei välttämättä estä ollenkaan sitä terrorismia. Sillä kun on monet eri keinot tulla esiin ja toimia. Nuoriso yms. yms työssä ratkaisee aikalailla se kuka siellä on työssä, ja vaikka siellä olisi kuinka taitava ja rautainen ammattilainen, hänkään taas ei voi välttämättä pyyhkiä sitä aivopesua pois mikä on tapahtunut muualla. Terrorismi on sairaus mikä on pesiytynyt tavalla taikka toisella ikuisesti maailmaan. Ja niin pitkään kuin meidän omasta ollaan hiljaa ja hyväksytään täysin (anarkistit ja vihreiden terroristi-jaokset) niin miten voi päättäjät olettaa, että se tavallinen kansa olisi "vain" rauhallinen".
Mitä taas tulee poliisiin, meidän etu on oikeasti se, että se osasto on ammattimaista ja taitavaa, vaikka heitä on "rangaistu" karmivalla kädellä hallitusten toimesta vähentämällä miesvahvuutta yli kipupisteen.
Me suomalaiset olemme hassua väkeä, me ylikoulutamme ja ylianalysoimme aivan kaiken. Opiskele rekkakuskiksi, käy siis 1,5v koulua,taikka tavallisella ammatilla pitää olla korkeakoulutus, eihän sitä muuta osaa. Ja sitten kun töissä tulee ongelma, niin sitä ei heti poisteta vaan pitää ensin analyseerata ja perustaa vaikka komitea, vaikka kyseessä on vain vuotava vesihana ja lätäkkö lattialla. (liioittelin kyllä, mutta tarkoituksella)
Toisaalta taas, me suomalaiset olemme vallan omituinen poppoo siinäkin, että me menimme kohti hyökkääjää estämään hänen toimiaan, miehet ja varmasti naisetkin (poislukien saatanan vatipää sain videolle tyypit) auttoivat uhreja ja varmasti toimillaan estivät lisä uhrien syntymisen. Se on varmasti jokaisen foorumilaisen mielestä upeaa toimintaa, riippumatta nimestä, taikka muustakaan.
Ainoa mikä minulla sai vit** korkealle, oli politikkojen käsittämättömät twitter viestit. Ville Niinistö kiitti vain ja ainoastaan muslimitaustaisia, jättäen pois kokonaan suomalaiset, vasta huomautusten jälkeen muisti yhden nimen. Ihan esimerkkinä vaan.
Se mitä he puhuvat, eivät ole tavallisen kansalaisen silmissä tasa-arvoista, mutta meillä se tuppaa vaan aina olemaan niin. Olemme syyllisiä, koska olemme suomalaisia. Onneksi kuitenkin Luoja tai mikä sitten kenenkään mielestä onkaan, on laittanut tämän katajaisen kansan nuppiin yllättävän paljon tolkkua.
Olen katsonut vihollista tähtäimen läpi, kohdannut sen käsittämättömän vihan minua kohtaan, palon silmissä, enkä siltikään ole vetänyt liipasimesta. Päälleni on syljetty, heitetty kiviä, polttopulloja, lingottu kiviä ja edelleen olen mieleni malttanut. Olen sotilas, eilen, tänään, huomenna. Minä toimin käskyjen, määräysten ja ohjeiden mukaan. Minä olen monasti se joka seisoo viimeisenä sen pahan edessä jota moni pelkää, kuitenkaan minäkään en tuhoa kaikkea mikäli se paha joskus pääsee ohitseni, sillä kaikkeen en minäkään kykene, sillä lopulta olen kuitenkin vain sotilas. Minä en anna pelolle valtaa, ja tiedän, ettei suomalainenkaan anna pelolle valtaa, vaikka joku reportteri niin sanoo. Suomi on paikka jossa loppupelissä ihmiset ovat helvetin fiksuja, nekin jotka aina ei ole.
Nyt pitää vaan antaa rauha niille jotka vievät asiaa eteenpäin, ja vaikka kuinka ottaa sipilät, niinistöt ja muut ajatteluelimeen, niin halataan baikalia ja mennään kaljalle.
Meni hieman taas (jälleen
) asian viereen kait, mutta tuollaisia tänään tuli vaan mieleen....