9.11 tulin töistä ja rupesin pakkaamaan pähkinöitä ja rusinoita annospusseihin tuleva lapinvaellusta varten. Ja samalla seurasin uutisia.
Itse olin Köpiksessä silloin, meillä oli road show joillekin ranskalaisille Hotel Angleterressä kun yllättäen ovet paukahti auki ja sisään rullattiin telkkari (jep, milleniaaleille tiedoksi tämä oli just muutama vuosi ennen flat screenejä, ainakin perinteikkäissä
Establishementeissä),
ja ehdin nähdä toisen koneen.
Silloin se iski, tämä ei ole sattumaa, vaan suunnitelmaa. Missä loput?
Pääsin itse asiassa lentämään takaisin Heathrowiin vielä samana iltana, FAA sulki Yhdysvaltain ilmatilan kokonaan, mutta suurin osa Atlanttia länteen ylittävistä koneista käännettin Shannoniin, Reykjavikiin yms. käytännöllisiin olosuhteisiin.
Markkina oli kiinni pari päivää ton jälkeen, mutta mentiin silti duuniin kun siellä oli parhaat uutis-feedit.
Muistan kollegoiden kertoneen että Lontoon Cityssä valkoiset ja vähät värilliset ja muslimit kulkivat eri puolilla katua, ja että muslimialueilla Lontoossa juhlittiin kadulla. 67 brittiä murhattiin tuona päivänä, ja häkellyttävästi 39 kreikkalaista. Yhtään suomalaista ei torneissa ollut, mutta kaksi omaa tuttua Cantorilta olivat, eikä kumpikaan selvinnyt.
Cantor Fitzgerald L.P., an investment bank on the 101st–105th floors of One World Trade Center, lost 658 employees, considerably more than any other employer.
Noh, onneksi
Butt-fuck-istaniin saatiin sentään nyt lähes 20-vuotispäivänä muslimi-rauha Talibanin alla... saatana että tämä aihe risoo mua, ei olisi pitänyt ruveta katsomaan tota uutta sarjaa (jonka tänään mainitsin TV-sarjoissa joita smyygaan...) ja saman aikaisesti valmistautua hyökkäykseen 3:n Litran punamaali-pöntön kimppuun.
Herra parahda!
Ja minulla on papuja tomaattikastikkeessa, ja (toivottavasti tanskalaista, eikä norjalaista) pekonia, ja sellerisuolaa, ja kuivattua sipulia, ja valkosipulia sekä chiliä!
Yee-Haw!
Trail food, comin´ right up!!