TV-sarjat, joita katso(i)tte?

Jep on taas melko menoa Faudassa. Kielipäätäkin pitää olla kun väännetään arabiaa hivrittiä ranskaa ja englantia melkein päällekkäin. Harmi kun en itse osaa ryss.. vihollisen murretta yhtä sujuvasti.
Tulipa istuttua koko sarja läpi.
Oli ehkä sellaista yleisön pyynnöstä tehtyä pakkopullaa. Vaikea sitä Gazan keikan tunnelmaa enää ylittää?
Olen tykännyt sarjasta, enkä tätäkään katsomisurakkaa kuitenkaan kadu.
Täällä on viime aikoina kritisoitu Israelia Ukrainaan liittyen, mutta ei siellä kyllä helppoa ole. Pieni maapläntti ja satoja miljoonia sekopäitä ympärillä huutaa koko maan ja kansan hävittämistä.
 
Tulipa istuttua koko sarja läpi.
Oli ehkä sellaista yleisön pyynnöstä tehtyä pakkopullaa. Vaikea sitä Gazan keikan tunnelmaa enää ylittää?
Olen tykännyt sarjasta, enkä tätäkään katsomisurakkaa kuitenkaan kadu.
Täällä on viime aikoina kritisoitu Israelia Ukrainaan liittyen, mutta ei siellä kyllä helppoa ole. Pieni maapläntti ja satoja miljoonia sekopäitä ympärillä huutaa koko maan ja kansan hävittämistä.
Tulipa istuttua koko sarja läpi.
Oli ehkä sellaista yleisön pyynnöstä tehtyä pakkopullaa. Vaikea sitä Gazan keikan tunnelmaa enää ylittää?
Olen tykännyt sarjasta, enkä tätäkään katsomisurakkaa kuitenkaan kadu.
Täällä on viime aikoina kritisoitu Israelia Ukrainaan liittyen, mutta ei siellä kyllä helppoa ole. Pieni maapläntti ja satoja miljoonia sekopäitä ympärillä huutaa koko maan ja kansan hävittämistä.
Jep minäkin pidin,
tosin mielestäni tässä oli hieman liikaa pyssyseikkailua; nautin enemmän ns psykologisesta sodankäynnistä - kiristystä, lahjontaa, harhatusta, ‘false-flag’, sieppauksia, ‘enhanced’ kuulustelua tms vaikuttamista; lopussa Hannibal protokollaa olisi voinut käsitellä syvemmin
 
Tietäskö kukaan mistä vois löytää 90 - luvun hulvatonta suomalaissarjaa huuliveikot edes jollakin tavalla kohtuullisella kuvanlaadulla 75" töllöön? Siis tämä missä vieraili enska, hanski ja simo.
 
En tiedä onko joku jo mainostanut, mutta ihan jees poliittista satiiria.

Jukka Lindströmin Sivuhistoria​

Nostetaan tännekin ketjuun, piti itsekin laittaa suositus mutta pxpoks ehti ensin :) minustakin ihan hyvää satiiria pitkästä aikaa.
 
Jeps, yllättävä löytö... eka jakso vasta smyygattuna, mutta todella vahva suositus. Löytyy netistä 4 ekaa jaksoa just nyt. Harvoin yllätyn näin myönteisesti hyvin varautuneella alkuasetuksella.

Ei ole jotain woke-bull&&%%%¤#!

 
Toisin kuin tämä...


Vittujen kevät, kiipeilijänä näin hyvin kunnioitettavasti ikääntyneen idolini Chris Sharman, ja The Aquaman Jason Momoan tekemässä superhienoa reality-sarjaa kiipeilystä (huom. Suomessa harrastajia vuonna 2005 noin 5000, vuonna 2020 noin 50 000...) mutta mitä helvettiä? Trans-kiipeilijään, siis en todellakaan edes osaisi keksiä tätä omasta päästäni, käytetään käsittämätön määrä aikaa, ja lisäksi on aasialainen. Huh. Ja loput menee afrikkalais-tyyppisten osallistujien hius-braidien kanssa painiskelemiseen.
Suunnaton pettymys.
Reitit olivat ihan tehtävissä nohevalle suomalais-ressulle, 7a+ ja jatkuen 7c, jonka yksi sai. Boulderit näytti hyvältä, ja Petra näytti äärimmäiseltä, mutta sedimentaarisena hiekkakivi on aina haurasta. Tuota harvoin näytetään. Vahvin kiipeilijä ulos siitä, sorry jos spoilasin mutta tämä oli niin paskaa etten edestiedä kuka voitti koska vaihtoehtoina oli läppärin heittäminen ulos ikkunasta tai koko seasonin deletointi.
Valitsin option b.

Saatana.
 
Pari vuotta sitten (?) katselin ykköskauden. Nyt vihdoin ja viimein tuli katseltua toinen. Kausi. Ei hitto mikä kieli poskessa tehty sarja.

 
Onko kukaan smyygannut tota Tulsa King -sarjaa... paranee meinaan vanhetessaan ihan perhanasti, vähän niinkuin tuottajana toimiva, ja pääosaa esittävä Sylvester Stallone. Jakso 7 posahti eilen, ihan rautaa!

www.imdb.com

Tulsa King (TV Series 2022– ) - IMDb

Tulsa King: Created by Taylor Sheridan. With Sylvester Stallone, Andrea Savage, Martin Starr, Jay Will. Following his release from prison, mafia capo Dwight "The General" Manfredi is exiled to Tulsa, Oklahoma, where he builds a new criminal empire with a group of unlikely characters.
www.imdb.com
www.imdb.com


Tuli tämä katsottua, aivan ok.
Jos tykkäsi aikoinaan Lillyhammerista, niin tämä hyvin saman tyyppinen.
 
Ihan vaan mielenkiinnosta mistä näette tulossa olevat striimit, ku oon miettinyt joidenkin striimikanavie lopetusta
 
Olen saattanut ennenkin mainita tästä, mutta tällaiselle hiukan kierolla huumorintajulla varustetulle tämä sarja on aivan ehdoton ykkönen. Ohut kytkös leffaan, mutta mielestäni tässä mennään niin paljon syvemmälle joka tasolla, että kou-kut-taa huolella.
Tässä sarjassa eivät luultavasti puhu sitä kiekuvaa ruotsalaisaksenttia kuten elokuvassa, vai? Kuulosti niin hassulta.
 
Last of us on hyvä. HBO:lta.
 
Minä olen tykästynyt Koskinen poliisisarjaan. Hyvät näyttelijät mielestäni ja tarinat. Eikä tunnussävelkään pöllömpi.

 
Tietäskö kukaan mistä vois löytää 90 - luvun hulvatonta suomalaissarjaa huuliveikot edes jollakin tavalla kohtuullisella kuvanlaadulla 75" töllöön? Siis tämä missä vieraili enska, hanski ja simo.
Tämmönen löyty, en ole tilannut.
 
Joo, oli palijon parempi kun ne Tompan tekeleet. Child:n kirjat tullut luettua useampaankin kertaan, eivät ehkä ihan helpoimpia filmattavia ole?
Kakkoskausi tulossa👍
Houli shit. Mitämitä... Oikeasti Child -fani ja en suostu kattomaan tompan versiota. Eikö soo jotain 172cm korkokengät jalassa? Ja jos en ole väärässä niin Child kielsi tekemästä enempää elokuvia missä tomppa esiintyy.

Mitä sarjoihin tulee niin meillä varteenotettavat elokuvakanavat on Yle TV2 ja Yle Teema & Fem. Muilta tulee uusintoja tai urheilua. Mutta joo, Solsidan, kaudet 1-6.
 
Muistakaa Clarkson's farmin toinen kausi! Ei ole sekään sarja mitään woke shittii kun Jeremy Clarkson möyrii lambolla paskassa ja yrittää viljellä maata olosuhteiden ja viranomaisten välissä
 
Minä olen tykästynyt Koskinen poliisisarjaan. Hyvät näyttelijät mielestäni ja tarinat. Eikä tunnussävelkään pöllömpi.

En tykkää Koskisen tv-versiosta. Liikaa muutettu tarinoita ja henkilöitä. Mm. Tanselle on tehty sukupuolenvaihdos ja toisesta pomosta ihan vrän värinen. Ja esimerkiksi alkupään Kreikka-tarina jätetty kokonaan filmaamatta.
 
Ei pidä koskaan verrata kirjaa ja filmiversiota jos jostain kirjasta tehty filmiversio/tv sarja. Kaksi niin erilaista mediaa.
 
En tykkää Koskisen tv-versiosta. Liikaa muutettu tarinoita ja henkilöitä. Mm. Tanselle on tehty sukupuolenvaihdos ja toisesta pomosta ihan vrän värinen. Ja esimerkiksi alkupään Kreikka-tarina jätetty kokonaan filmaamatta.
En tykkää minäkään. Sarja on tylsä. Ja ilmeisesti sarja toimii edelleen niin, että yksi kirja on ympätty yhteen jaksoon, jolloin kokonaisuus on mielestäni liian tiivis. Kirjoissa pidän aika keskeisenä elementtinä henkilökuvausta, joka latistuu liian tiiviiksi puristetussa sarjassa olemattomiin. Samaten poliisityön tylsä rutiini, jota pystytään kuvaamaan kirjoissa kohtalaisen hyvin.

Toki katsoin vain yhden jakson ja lopetin siihen, kun jakso ei ollut yhtään viihdyttävä, eikä tuntunut tavoittavan niitä mielestäni hyvien kirjojen tarjoamia tunnelmia miltään osin. Niin enpä ole paras arvioimaan ja arvostelmaan tuota sarjaa. 🙄
 
Back
Top