tulikomento
Supreme Leader
Katselin Estonian juuri loppuun. Olipahan pettymys. Tylsä ja sangen tapahtumaköyhä. Junnaa paikoillaan. Varsinainen jännite puuttui kokonaan. Ihan turha tekele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Fremen tätä kauan sitten tällä palstalla suositteli vai oliko joku muu??
Olin kans erittäin ennakkoluuloinen.
Mutta monessa mielessä hämmästyneesti yllättyin. Pakko sanoa että kännykkä piti olla välillä kädessä ja katsoa alueen karttoja/historiaa kerrata.
Itse kans ihmettelin näyttelijöiden asemuuvia, no googlella asia selvisi.
Suosittelen sarjaa kaikkille. Ei ole mikään räiskintä aivoton pätkä.
Raadollisen surullisen kaunis?
PS. Minulla kaks jaksoa nelos kautta katsomatta.
In 1993, after his military service, Raz moved to the United States, and was hired by a security contracting firm as Arnold Schwarzenegger's bodyguard.[4]
Israel-naiset myös kauniita
Eilen sain Faudan loppuun katsottua, ja samoilla linjoilla @Torni n kanssa. Ennakkoluulot kovat, ja vielä ekan kauden aikanakin tunne että jätän sarjan väliin. Liikaa jutku- ja arabihössötystä äkkiseltään Mutta onneksi jatkoin, ja länkkärihattu lähti päästä. Viimeistään toinen kausi täyttä timanttia, neljäs kausi hyvä myös, mutta jotenkin sekava. Ihankuin käsikirjoittajilla tullut hoppu tms.
Viidettä kautta vissiin pukkaa joskus vielä, Imdb:ssä sarake valmiina jo mutta päivämääriä eikä vuosia julkaistu.
Taistelukohtaukset ja miljöö realistisia, toki näyttävyyttä tietenkin mukaan haettu ja saatu.
Israel-naiset myös kauniita
Kai se on otettava uusiksi työn alle. Jäi kesken muistaakseni ensimmäisen kauden jälkeen, mutta ei tuollaisia argumentteja voi jättää huomiotta.Naiset kaunottaria. Äijät puolestaan aina sen näköisiä pärstästään, että jäävät joka toinen päivä katujyrän alle. Mutta joo, ihan samoilla fiiliksillä katselin Faudan. Aluksi kovat ennakkoluulot. Ja sen jälkeen totesin, että perkeleen kova laatusarja.
Bosch on varsin mainio sarja.Minä löysin Amazon Prime Video-palvelusta mieleiseni poliisisarjan nimeltä Bosch. Kausiakin on katsottavissa seitsemän. Ensimmäinen kausi meni yhdessä päivässä kun piti parannella lentsua sängyssä makoillen.
Bosch (televisiosarja) – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Tai Taistelupari Makita & MilwaukeeBosch on varsin mainio sarja.
Nyt kaivattaisiin enää komisario Blackin seikkailut, nimittäin Decker-niminen sarja on jo olemassa! Vaikuttaa melko komealta, Murica!
Meinasin avautua tänne, mutta olit suurin piirtein maalannut sen jo.Katselin norjalaisen sarjan Valta.
Vaikka aihe ei olekaan kovin seksikäs, Norjan sisäpolitiikka 70-luvun lopulla, voittaa se huonon rikosjuonen mennen tullen. En tosin muista seuranneeni sitä tuolloin kovinkaan tarkasti, oli vähän muita juttuja mielessä. NATO vilahtaa ja sen nykyinen pääsihteeri.
Mutta sarja itsesään on aivan mainio! Näyttelijät vetävät roolinsa pieteetillä, ilmeitä ja eleitä myöten. Vaikka en yleensä innostu liikkuvasta ja heiluvasta kamerasta, puoltaa se tässä paikkansa kuin hassut leikkauksetkin. Äänimaailma tukee koko juttua. Sama homma pienten erikoisuuksien kanssa, jotka joskus on vähän vaivaannuttavia, ne on saatu palvelemaan kokonaisuutta. Erityismaininta itse päähenkilölle.
Hulvaton, mutta ei pelkästään koominen!
Valta
Sosiaalidemokraattisessa Arbeiderpartietissa käytiin epätoivoista valtataistelua 1970-luvun lopulla. Norjalainen komediallinen draamasarja Gro Harlem Brundtlandin noususta poliittisen eliitin kärkeen perustuu totuuksiin, valheisiin ja huonosti muistettuihin tapahtumiin. (Makta (Power Play), S1...areena.yle.fi
Aikoinaan tuoreeltaan tuon katsoin, vahva suositus myös täältä.
Länkkärien ystäville suosittelen tätä minisarjaa, pidin kovasti Netflixistä löytyy.
Rupesin katsomaan nettivälkkeestä. Tuore puolalainen sarja. Eräänlainen parodia tosi teeveestä. Kuvaa aatelisperheen elämää 1600-luvun Puolassa. Tyylilaji satiiri.