tulikomento
Supreme Leader
Katsoin tuoreeltaan ekan kauden.
Hyvää viihdettä.
Mielenkiinnolla odotan toista kautta.
Jos tykkäsit ykköskaudesta, niin varmasti pidät tästäkin. Neljä jaksoa katsottuna ja onhan tämä räväkkä ja hauskakin sarja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin tuoreeltaan ekan kauden.
Hyvää viihdettä.
Mielenkiinnolla odotan toista kautta.
Löi tuottajaa vuonna 2015 kuvauksissa.Clarkson on monelle varmasti tuttu Top Gearista, potkittiin siitä pois woke/meetoo huumassa?
Riita syntyi siitä, että hotellissa ei ollut enää lämmintä ruokaa, kun Clarkson olisi ehtinyt syödä. Hän varmaan katsoi, että sellainen asia jos mikä on tuottajan vastuulla. Potkut tulivat.Löi tuottajaa vuonna 2015 kuvauksissa.
Pitää muistaa tuo seuraavan kerran kun mua syytetään jostain. "Mulla oli matala verensokeri."Olisiko matala verensokeri. Se saa joitakin ukkoja järjiltään.
Jeremy Clarkson farm
Tätä on monet kehuneet ja saanut hyvät arvostelut. Otin katseluun ja jäin heti koukkuun. Nyt katsottuna kaikki kolme kautta. 1 kauden ekat jaksot ei heti vakuuttaneet, mutta paranee jatkuvasti.
Clarkson on monelle varmasti tuttu Top Gearista, potkittiin siitä pois woke/meetoo huumassa?
Isolla rahalla tehty laadukas reality ohjelma. Mukavan leppoisaa kevyttä katseltavaa mitä ei ole woke sonnalla pilattu. Vahva suositus ainakin palstan maanviljelijä taustaisille junteille tai muuten Englannin maanseudusta kiinnostuneille. Ei muuten ole Suomi ainut paikka missä byrokratiaa taitaa olla Englannissa pahempi tilanne.
Ei sulla voi olla, kun juot niitä limuviinoja.Pitää muistaa tuo seuraavan kerran kun mua syytetään jostain. "Mulla oli matala verensokeri."
No raaka viina nyt vaan ei maistu yhtä hyvältä. Voishan sen yhdistääkin. "Mulla oli matala verensokeri ja kova pöhönä."Ei sulla voi olla, kun juot niitä limuviinoja.
katso molemmat. Itse kyllä tykkään enemmän B5:sta.Katso liite: 103378
Pitäisiköhän vilkaista uudestaan DS9 tai B5? Taitaa olla ensin mainitun näkemisestä pitempi aika...
Joo onhan se parempi ja on se täälläkin hyllyssä. DS9 oli toisella katselukerralla kuitenkin parempi mitä muisti silloin alkuperäisestä. Esim. se Gul Dukat ja Kira. Niistä teineistä en kyllä pidä, harvoin on mitään järkevää trekissa niille kirjoitettu. Mutta se DS9:n ferengiteini oli ok verrattuna TNG:n Wesley Crusheriin.katso molemmat. Itse kyllä tykkään enemmän B5:sta.
Niin molemmat sarjat löytyy hyllystä ja ripattuina tietokoneelta
Kummankin sarjan ahkerana katsojana voisi karrikoida, että kumpaako haluaa, scifiä (DS9) vai avaruusoopperaa (B5). Trekit ovat siinä mielessä "kunnianhimoisempia", että niissä yhteiskunta on oikeasti kehittynyt. B5:n yhteiskunta on vain Amerikka isommassa koossa alkaen ihan hallintojärjestelmästä.katso molemmat. Itse kyllä tykkään enemmän B5:sta.
Niin molemmat sarjat löytyy hyllystä ja ripattuina tietokoneelta