Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Väitetään olevan miinankestävä:Ajettaessa miinaan kuljettajan pyyteettömäksi viimeiseksi tehtäväksi yhdessä etuakselin kanssa jää lentää ilmaan ja paiskautua tykin putkeen, jotta muu miehistö voi selviytyä.
https://tanks-encyclopedia.com/coldwar/south_africa/rhinoAs with most South African produced military vehicles, the chassis is mine-protected, with the floor of the vehicle being double layered for improved protection. This allows the G6-45 to withstand three TM46 anti-tank landmine explosions.
Siinä on kyllä kovia kisaajia ”rumin vekotin” kisaan. G6 hytin suunnittelija vissiin nähnyt blackbirdin joskus mutta ei enää muista miten se olikaan tehty.
Sivuikkunat lokasuojina on aika mielenkiintoinen ratkaisu. Toki johtuu siitä, että lokasuojat peittäisivät näkyvyyden kokonaan. Katso liite: 122080
Muistuttaa siitä vaiheesta, kun lokasuojat polkupyörässä ei olleet muodissa. Pestiin mieluummin takkia.
Yksi syy tuohon toteutukseen on myös väistämättä lavetin vakaustarve, joka saavutetaan mahdollisimman matalalla painopisteellä (ja noilla rungon alla olevilla tukijaloilla).Tekninen suunnittelu on kompromissien tekemistä. Muita asioita olisi pitänyt muuttaa huonommiksi, jos tuon olisi tehnyt eri tavalla.
Mittojen takia tämä ei saata olla niin suuri ongelma kuin ensimmäiseksi tulee mieleen. Ao kuvan mukaan pyörän kyljestä olisi ikkunaan matkaa 65 cm ja ohjaamo on etuakselin etupuolella. Renkaat ovat traktorikokoa. Monessa traktorissa lokasuojat eivät peitä takapyörää kokonaan ja sivulasi on lähempänä lokasuojan reunaa (kuin tässä etäisyys pyörään) ilman ongelmia. Olisivat myös voineet laittaa tuohon jousituksen mukana liikkuvan lokasuojan, jos likaantuminen olisi ongelma.
Katso liite: 122081
Katso liite: 122082