Meksikolainen tuttu laittoi viestiä, että luurangot todettu aidoiksi. Jännäksi menee. Odotetaan uutisia täälläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Newsweekin artikkeli aiheesta. Jatkan nauramistaTeille naurajille. Nyt kun luurangot on todettu aidoiksi, niin miten selitätte nämä?
Kova on pyrkimys levittää kaikenlaisia vastaväitteitä luurangoista. Taustalla yleensä kirkot sekä valtiolliset tahot.Newsweekin artikkeli aiheesta. Jatkan nauramista
Juu. Kun tunnettu uffo-huijari löytää taas uutta niin kyllä jotkut kellot soi.Kova on pyrkimys levittää kaikenlaisia vastaväitteitä luurangoista. Taustalla yleensä kirkot sekä valtiolliset tahot.
Mä en piittaa noista ufo hörhöistä. Minua kiinostaa lääkärien kertomat tulokset luurangoista.Juu. Kun tunnettu uffo-huijari löytää taas uutta niin kyllä jotkut kellot soi.
Mä en piittaa noista ufo hörhöistä. Minua kiinostaa lääkärien kertomat tulokset luurangoista.
Tämä näytti pikemminkin joltain tubettajalta. Ei vakuuta. Lääkärit jotka totesivat luurankojen olevan yhtä kappaletta vievät ilkävä kyllä nyt 10-0.Arkeologi kiinnitti huomiota siihen, että sormiluut on miten päin sattuu. Ihan kuin joku olisi kömpelösti yrittänyt koota väärennöksen...
Tubettava arkeologi, joka tykkää debunkata pseudotiedettä.Tämä näytti pikemminkin joltain tubettajalta. Ei vakuuta. Lääkärit jotka totesivat luurankojen olevan yhtä kappaletta vievät ilkävä kyllä nyt 10-0.
Tässä ketjussa on lupa hieman foliohattuisena keskustella.
On toki, mutta skeptikko/luonnontieteilijä-osasto ei usko ilman vakuuttavaa näyttöäTässä ketjussa on lupa hieman foliohattuisena keskustella.
Porin ufolaivue lienee Suomessa se selkein todiste. Jos ei suomalaista sotilaslentäjää usko, niin hankalaa se on parempaa näyttöä tarjota.On toki, mutta skeptikko/luonnontieteilijä-osasto ei usko ilman vakuuttavaa näyttöä
Uskon, että sotilaslentäjä näki taivaalla jotakin, joka näkyi myös tutkassa. Se, että toistaiseksi emme tiedä mitä hän näki, ei todista paikalla olleenPorin ufolaivue lienee Suomessa se selkein todiste. Jos ei suomalaista sotilaslentäjää usko, niin hankalaa se on parempaa näyttöä tarjota.
Mikään optinen harha se ei missään nimessä ollut.
Jos ne kävi vielä raumallakinUskon, että sotilaslentäjä näki taivaalla jotakin, joka näkyi myös tutkassa. Se, että toistaiseksi emme tiedä mitä hän näki, ei todista paikalla olleen ufon. Etenkään kun ilmakehän ilmiöt voivat aiheuttaa vääriä havaintoja tutkalle.
En edelleenkään suostu uskomaan, että valoa nopeampaan matkustukseen kykenevä sivilisaatio matkustaa koko matkan Maahan vain leijaillakseen hetken Porin yllä.