Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No tuon nyt ymmärtää että pikku känässä joku ajattelee noin, mutta sitä en että itse olen tasan samaa mieltä aamulla vesiselvänä klo 8 ..On tää nyt vittu jos toi italian kokoinen "talousmahti" pärjää koko läntiselle koalitiolle.
Jotain nyt jää tässä hommassa kertomatta vai miksi lännen apu on näin vaatimatonta?
Ja kyllä, olen hieman maistissa mut vituttaa miksi tota ryssää ei saada pois pelistä.
Alan kohta olee oikeasti sitä mieltä että nato vois nukettaa koko venäjän...
Drone lentänyt Venäjän Smolenskin yllä, väitetysti ammuttu alas. Liekö käynyt vain kokeilemassa vai hyökännyt jotain kohdetta vastaan (tai yrittänyt hyökätä)?
A drone attack is reportedly underway on Smolensk, Russia.
Local residents report that a UAV has already been shot down over the city, as well as several explosions.
Vaikka Intialla onkin pointti, niin tämä on vaan whatabouthismin variaatio, ja selitellään omaa munattomuutta sillä, että muutkin on olleet munattomia.
Yhtä hyvin Intia voisi olla moraalisesti oikealla puolella, vaikka muut eivät aina olisikaan olleet.
Entäs sitten seuraavan kerran kun Intia on itse pulassa, odottaako saavansa Euroopalta paljonkin sympatiaa?