missileman
Kenraali
Avdiivka, Shoigun taktiikalla tulee kyllä hienoa jälkeä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ATGM strike on Russian armoured vehicle. Avdiivka front
toisen X-tilin twiitin mukaan tälli ja JavelinMikä tuo oli, ällitällikö siinä otti osuman vaiko bemari ?
Ällitälliltä näytti, kohtuullisen paljon porukkaa ulos tuosta kuitenkin pääsiMikä tuo oli, ällitällikö siinä otti osuman vaiko bemari ?
Täällä on varmaan enemmän porukkaa, joilla on koulutus tankin tai rynnäkkövaunun käytöön. Joten sitä tässä olen ihmetellyt, että kuinkahan iso merkitys näiden tappioiden muodostumisessa on heikko koulutus ja kokemattomuus? Voisi kuvitella, että se ns. osaava porukka alkaa olemaan jo aikalailla kortilla, joten varmaan jo suurin osa näihin taisteluihin osallistuvista vaunumiehistön jäsenistä on jo sitä puhdasta mobikkia.
Ja Saksalaiset ymmärtää bisneksen päällä, paikallinen aseteollisuus tulee kyllä repimään kaiken ilon ja hyödyn tästä.Kyllä Saksa on ihan hyvin hitaan alun jälkeen petrannut Ukrainan tukemisessa. Loanheittoa ja vitsailua voisi suunnata enempi esimerkiksi Ranskan suuntaan...
Ainahan uudestaan voi avata, tai uuden tehdä sivummalle...Harmi kun Kontiorannan varuskunta on lopetettu, siinä olisi oiva paikka NATON tukikohdalle. Joensuun lentokenttä lähetellä.
Mobikkia riittää vielä, mutta miettikää nyt kuinka monta viikkoa UVZ:lla painetaan pitkää päivää että saadaan propagandapätkää varten täysi junalastillinen vähän karvalakkimallin T-72 B3M:ä tai T-90M:ä ja sitten Shoigu painattaa yhdessä höökissä alun kolmatta kymmentä tankkia romuksi ja jatkaa samaa rataa useamman päivän. Siinä menee kahden kolmen kuukauden tuotanto sileäksi aivan kättelyssä.Täällä on varmaan enemmän porukkaa, joilla on koulutus tankin tai rynnäkkövaunun käytöön. Joten sitä tässä olen ihmetellyt, että kuinkahan iso merkitys näiden tappioiden muodostumisessa on heikko koulutus ja kokemattomuus? Voisi kuvitella, että se ns. osaava porukka alkaa olemaan jo aikalailla kortilla, joten varmaan jo suurin osa näihin taisteluihin osallistuvista vaunumiehistön jäsenistä on jo sitä puhdasta mobikkia.
Varmasti suuri osuus tappioista tulee kokemattomuudesta. Toisessa maailmansodassa venäläisillä oli tapana laittaa kokenein mies kuskiksi sillä kokenut mies osaa esim. hakea parhaan kulku-uran eli ei jää jumiin, osaa käsitellä vaunua rikkomatta sitä ja ennakoi johtajan aikeita jolloin johtaja voi keskittyä tähystämiseen. Nykyisissä venäläisvehkeissä miehistöä on vain kolme joten rooleja varmaankin vaihdellaan harvemmin, vanhemmissa vaunuissa radistin tai lataajan paikka sopi paremmin kokemattomalle miehelle.Täällä on varmaan enemmän porukkaa, joilla on koulutus tankin tai rynnäkkövaunun käytöön. Joten sitä tässä olen ihmetellyt, että kuinkahan iso merkitys näiden tappioiden muodostumisessa on heikko koulutus ja kokemattomuus? Voisi kuvitella, että se ns. osaava porukka alkaa olemaan jo aikalailla kortilla, joten varmaan jo suurin osa näihin taisteluihin osallistuvista vaunumiehistön jäsenistä on jo sitä puhdasta mobikkia.