Krimillä paukkui vähän aikaa sitten IT-järjestelmät kyllästymiseen asti, mutta tätä yhteenvetoa on varsin mukava lukea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nämä sinänsä huvittavat uutiset eivät oikein naurata minua koska ne alleviivaavat vain sitä kuinka paksua jöötiä kelpo vatnikit uskovat nyt, ja toki aina aiemminkin. Muistetaan esim. neuvosto-zenäjälle 1939 hyökkäävä Mannerheim-linja betonibunkkereineen..Moskovassa oikeus vangitsi poissaolevana ukrainalaisen IT-everstin terrorist-iskusta joka johti kuolemaan. Venäläisten mukaan eversti on vastuussa 23.2.2024 Venäjän ilmatilassa tuhotusta Venäjän ilmavoimien koneesta joka ei kantanut aseita eikä suoraan osallistunut taisteluihin, koneen mukana kuoli 10 miestä.
Kysessä on A-50 AWACS.
https://tass.ru/proisshestviya/21123335
Aikoinaan kun T-72 meni sulatettavaksi voiveitsiksi ja haarukoiksi, olin kovasti vastaan ja mouhusin kuinka ne voitais laittaa vaikka kiinteiksi pesäkkeiksi ilman huoltoa, kuten mun lapsuudessa oli StugIII ja Kometit kaivettu poteroon... Tossa ylimmässä otoksessa asuu vasemman ylälaidan kopissa Komet, joka sihtaa kuutostien ohitustielle päin, sillon ohitustie oli uusEi niiltä peltipurkit vielä lopu. Kun T-62 vaunut loppuvat, niin sitten vyörytetään T-54 ja T-55 vaunuja massalla pitkin Ukrainan peltoja. Niitähän on jo Ukrainassa näkynyt tositoimissa ja muutama jo pitkin peltoa levinnyt. Kaikki vanha Neuvostoliiton aikainen romu otetaan uudestaan käyttöön. Tosin tulokset ei ryssillä siinä parane. Mikähän mahtaa olla T-54/55/62 miehistön odotettavissa oleva elinikä?
Ei niiltä peltipurkit vielä lopu. Kun T-62 vaunut loppuvat, niin sitten vyörytetään T-54 ja T-55 vaunuja massalla pitkin Ukrainan peltoja. Niitähän on jo Ukrainassa näkynyt tositoimissa ja muutama jo pitkin peltoa levinnyt. Kaikki vanha Neuvostoliiton aikainen romu otetaan uudestaan käyttöön. Tosin tulokset ei ryssillä siinä parane. Mikähän mahtaa olla T-54/55/62 miehistön odotettavissa oleva elinikä?
Russiadefencellä eivät kaikki vieläkään usko A-50:n tiputukseen. Vaikka päivämäärä täsmää A-50:n kanssa, vielä on toivoa että kyseessä olisikin joku toinen kone...Nämä sinänsä huvittavat uutiset eivät oikein naurata minua koska ne alleviivaavat vain sitä kuinka paksua jöötiä kelpo vatnikit uskovat nyt, ja toki aina aiemminkin. Muistetaan esim. neuvosto-zenäjälle 1939 hyökkäävä Mannerheim-linja betonibunkkereineen..
It doesn't say that the aircraft was an A-50. It does say that the aircraft was not armed and not "intended for combat operations" and that 10 crew members died. More likely that it could have been a Tu-134 or even an Il-18 on a training mission for what we know.
Ei ole pitkämatka.. ihan kohta lojahtaa.... ihan että näytetään että kyl me näinkin voidaan tehdä... Tuli jotenkin mieleen, että onkohan ryssät Taipaleen Koukkuniemeen rakentanu uuden sillan? Tuskin, ku ei ne luovutettua Karjalaa ole muutenkaan huoltanut... Pitäiskö jne....
Vaikka sillan kautta kulkee enää 25% ryssän huollosta niin kyllä se silta silti pannaan mereen. Nimittäin kun Ukraina jossain vaiheessa lähtee Krimiä valloittamaan niin sillon ei ryssä saa tuotua vahvistuksia siltaa pitkin.
Nooh, tähän on vielä luultavasti pitkä matka, mutta jossain vaiheessa sekin vielä tulee ajankohtaiseksi.
Ei sillä, etteikö nuo olisi perinteisiä ryssän surmanloukkuja, mutta tuo akustisten laattojen irtoaminen taitaa olla ihan normaalia ryssän vehkeissä, eikä ehkä merkki lahoamisesta. Tai ainakin tuon kaltainen lahoaminen on ominaisuus. Taustalla voi tietenkin olla ryssimistä joka tasolla jonka lopputulemana liima on paskaa ja akustinen laatta styroxia.Se ukrainalaisohjuksia karussa Kuubassa oleva venäläinen sukellusvene on alkanut lahoamaan.
Totta helvatussa... Tai vajaat 10 prossaa huolosta tulee Krimille, jossa 2,5 miljoonaa ryssää uudessa kodissaan, jotka varastettu Ukrainalaiselta perheeltä.... Miksköhän toitotetaan ettei sillan kautta juurikaan huoltoa tule???? AHAA, siks että silta on elintärkeä Krimin lohkon huollolle, siviilit saa kuolla vaikka nälkään, mut sotavermeet... Tähän laittaisin sen yhen videon, missä naisryssä itkee kuin karmeeta Krimillä on, mut mulla ei ole sitä tallessa....Väitetysti Kerchin sillan kautta hoidetaan alle neljännes ryssän Krimin ja ehkäpä Zaporizhian / Hersonin huollosta. Sen sijaan lauttayhteys on tärkein reitti. Siihen iskettiin jossain vaiheessa toukokuuta.
“The [Kerch] bridge accounts for less than a quarter of the total transiting cargo, and for the rest, Russia uses a ferry crossing in Kerch, which the Ukrainian military struck in late May, [Navy spokesperson Dmytro] Pletenchuk said.‘
Therefore, this bridge is no longer of such tactical and strategic importance after the damage it sustained as a result of a joint operation by the SBU (Ukraine's Security Service) and the Navy with a drone attack,’ the spokesperson said.”
Hieman savuinen viesti. Rahdin kuljetuksesta sillan kautta on hyvin vähän todisteita ylipäätään. Aivan yksittäisiä videoita pidemmältä ajalta. Mutta muistaakseni Ukraina on iskenyt tuota lauttaliikennettä vastaan taasen useasti.Totta helvatussa... Tai vajaat 10 prossaa huolosta tulee Krimille, jossa 2,5 miljoonaa ryssää uudessa kodissaan, jotka varastettu Ukrainalaiselta perheeltä.... Miksköhän toitotetaan ettei sillan kautta juurikaan huoltoa tule???? AHAA, siks että silta on elintärkeä Krimin lohkon huollolle, siviilit saa kuolla vaikka nälkään, mut sotavermeet... Tähän laittaisin sen yhen videon, missä naisryssä itkee kuin karmeeta Krimillä on, mut mulla ei ole sitä tallessa....
Joo twitterissä oli kirjoitus jossa sanottiin että noita laattoja irtoaa paineen ja lämpötilan vaihtelusta johtuen länsimaidenkin vehkeistä.Ei sillä, etteikö nuo olisi perinteisiä ryssän surmanloukkuja, mutta tuo akustisten laattojen irtoaminen taitaa olla ihan normaalia ryssän vehkeissä, eikä ehkä merkki lahoamisesta. Tai ainakin tuon kaltainen lahoaminen on ominaisuus. Taustalla voi tietenkin olla ryssimistä joka tasolla jonka lopputulemana liima on paskaa ja akustinen laatta styroxia.
Se ukrainalaisohjuksia karussa Kuubassa oleva venäläinen sukellusvene on alkanut lahoamaan.
Ei sillä, etteikö nuo olisi perinteisiä ryssän surmanloukkuja, mutta tuo akustisten laattojen irtoaminen taitaa olla ihan normaalia ryssän vehkeissä, eikä ehkä merkki lahoamisesta. Tai ainakin tuon kaltainen lahoaminen on ominaisuus. Taustalla voi tietenkin olla ryssimistä joka tasolla jonka lopputulemana liima on paskaa ja akustinen laatta styroxia.