Joo ja tämän ryssille itse piirretyn viivan ylittämisen seurauksena tulevaa ryssän itkua pelätään kuin ydinsotaa.Ei tietenkään, se on eskalaatiota ja siinä ylitetään lännen itse piirtämä punainen viiva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo ja tämän ryssille itse piirretyn viivan ylittämisen seurauksena tulevaa ryssän itkua pelätään kuin ydinsotaa.Ei tietenkään, se on eskalaatiota ja siinä ylitetään lännen itse piirtämä punainen viiva!
Naapurin luka on kyllä melkoinen ketku. Onnistunut, ainakin pääpiirteittäin, pitämään omat asevoimansa maassaan, vaikka ryssä on varmasti painostanut melkoisesti. Olisi varmasti mielenkiintoista lukea edes kooste selityksistä miksi: "Sori, just nyt ei yksinkertaisesti pysty!". Mitähän kim saa palkinnoksi, itse veikkaan mannertenvälistä teknologiaa, jos ei suoraan raketteja.Joo ja tämän ryssille itse piirretyn viivan ylittämisen seurauksena tulevaa ryssän itkua pelätään kuin ydinsotaa.
Itse asiassa pidän juuri tätä suurimpana esteenä kimille. Mitä jos takaisin tulee 100 000 sotilasta jotka kertovat kotona että jopa sotaa käyvässä Ukrainassa syödään joka päivä..Eiköhän ne toisinajattelijat leireiltä järjestäisi jekkuja, karkaisi heti kun voi jne. Jos jotain niin luotetumpaa jengiä kadyroviittien tapaan ja vähän. Olisi myös hivenen kiusallista, kun nämä uskolliset soturit näkisivät alikehittyneen ukronazikansan elävän huomattavasti paremmin kuin pöökorean pajarit.. ei ole helppoa pitää kansaa säkissä ja väittää omaa paskamaata onnelaksi..
muutakin kuin ruohoa.Itse asiassa pidän juuri tätä suurimpana esteenä kimille. Mitä jos takaisin tulee 100 000 sotilasta jotka kertovat kotona että jopa sotaa käyvässä Ukrainassa syödään joka päivä..
Eiköhän luka ole katsonut karttaa ja miettinyt viimeisen vuoden aikaan mitä tapahtuu kriittiselle infralle jos Ukrainan suututtaa. Tässä keisissä kun lukalla on vähän isompia haasteita maansa hallinnassa kuin lilliputtelilla. Potaatille kun tulee kylmä talvella niin saattaa koloraadokuoriaisten siaan alkaa tilli kiinnostamaan.Naapurin luka on kyllä melkoinen ketku. Onnistunut, ainakin pääpiirteittäin, pitämään omat asevoimansa maassaan, vaikka ryssä on varmasti painostanut melkoisesti. Olisi varmasti mielenkiintoista lukea edes kooste selityksistä miksi: "Sori, just nyt ei yksinkertaisesti pysty!". Mitähän kim saa palkinnoksi, itse veikkaan mannertenvälistä teknologiaa, jos ei suoraan raketteja.
Jep, valtausta saa avustaa, muttei puolustusta...Paksupoika avustaa, länsi sensijaan eskaloisi .
Veikkaan että siksi kun Lukan palli heiluisi ja Putten naapurista tulisi epävakaa sisäpoliittisesti. Putte lienee tyytynyt siihen että ei tule siltä puolelta ongelmia. Lienevät ns. sisäpoliittisetset toisinajattelijatkin jos ei tyytyväisiä, mutta välttää näinkin.Naapurin luka on kyllä melkoinen ketku. Onnistunut, ainakin pääpiirteittäin, pitämään omat asevoimansa maassaan, vaikka ryssä on varmasti painostanut melkoisesti. Olisi varmasti mielenkiintoista lukea edes kooste selityksistä miksi: "Sori, just nyt ei yksinkertaisesti pysty!". Mitähän kim saa palkinnoksi, itse veikkaan mannertenvälistä teknologiaa, jos ei suoraan raketteja.
Toi hartiaton vesipää on kyllä yksi hauskimmista hahmoista pitkään aikaan. Tai siis olisi, jos olisi parodiaa. Mutta ei kai vajaaälyisille saa nauraa?Medvedev sanoo että venäjän rauhanehdotus Ukrainalle on kiirellinen, koska venäjä on kusessa ja tulevaisuudessa venäjä saattaa joutua tyytymään vielä huonompiin ehtoihin. Toteaa myös että venäjä aikoo hyökätä länteen.
Israel on siis valinnut puolensa.Ukraina, Israel ja Yhdysvallat neuvottelee jopa kahdeksan Patriot patterin toimittamisesta Ukrainaan. Israel aikoo korvata Patriotit uusilla järjestelmillä.
US in talks to send Israel’s Patriot systems to Ukraine
Transfer of up to eight batteries would mark shift in Israel’s relations with Moscowwww.ft.com