teknohippi
Ylipäällikkö
Tässä pienessä ryssälän nurkanvalatauksessa on kyllä paljon potenttiaalia. Jos Ukraina linnoittaa ja pitää alueen niin pelkällä kaasuasemalla tekee jo kivaa jäynää. Normaalia ryssä-prosessia noudattaen alueella pidetään kansanäänestys jolla alue itsenäistyy, tulkoon nimeksi vaikka Transgasnitria. Tälläisen maan etuhan on laittaa kaasunsiirtosopimukset kuntoon eli ei muuta kuin neuvottelemaan kaasusompimusta vaikka Unkarin kanssa. Laitetaan nimellinen 50mil usd/vuosi tavoitteeksi, on ihan kohtuullinen ja linjassa muiden kanssa. Ja kun ei ole sopimusta juuri nyt niin hana kiinni. Tässä tilanteessa Ukraina voi vain levitellä käsiään. Unkarin pitää tietysti ensin tunnustaa neuvottelukumppani ja sitten aloittaa neuvottelut.
Pelkästään tällä saadaan nätisti poksahtelemaan suonia örpänin päässä. Puhumattakaan siitä ympäristeilevästä vitutuksen määrästä Kremlissä.
Jos alueelta joudutaan vetäytymään niin kaasuasema räjäytetään pioneerityönä ennen lähtöä. Aseman korjaus on sitten ihan ryssän oma ongelma, kyllähän vaikka lilliputteli itse hitsaa kasaan ne kaasukompressorien turbiinit.
Tilannehan muuten on polittisesti jo niin että EU:ta ei kiinnosta ja suurin osa EU maista tuollaiselle Unkarin kyykytykselle lähinnä hymyilisi. USA jo kantansa ilmaisi myöskin, eli Kreml saa nyt nauttia ihan itse keittämästään sopasta.
Pelkästään tällä saadaan nätisti poksahtelemaan suonia örpänin päässä. Puhumattakaan siitä ympäristeilevästä vitutuksen määrästä Kremlissä.
Jos alueelta joudutaan vetäytymään niin kaasuasema räjäytetään pioneerityönä ennen lähtöä. Aseman korjaus on sitten ihan ryssän oma ongelma, kyllähän vaikka lilliputteli itse hitsaa kasaan ne kaasukompressorien turbiinit.
Tilannehan muuten on polittisesti jo niin että EU:ta ei kiinnosta ja suurin osa EU maista tuollaiselle Unkarin kyykytykselle lähinnä hymyilisi. USA jo kantansa ilmaisi myöskin, eli Kreml saa nyt nauttia ihan itse keittämästään sopasta.