Harvapartio
Eversti
Peskov paljastaa että venäjä ei käytä ydinasetta vaikka Ukraina ampuisi sen maaperälle länsimaisilla ohjuksilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siinä metukka on tosin oikeassa että jos venäjä iskee NATO:n tukikohtiin joukkotuhoaseilla, kyse todellakin on kolmannesta maailmansodasta. Sen pystyy jopa suomalainen reserviläinen toteamaanMedvedev heräsi vihdoin kommentoimaan ohjuskesustelua. Hänen mukaansa erilaiset pikkudetaljit ovat merkityksettömiä, tärkeää on se että pitkänmatkan ohjusten käyttö antaa Venäjälle oikeuden iskeä Kiovaan ja NATO:n tukikohtiin joukkotuhoaseilla joka tarkoittaa kolmatta maailmansotaa.
https://t.me/s/medvedev_telegram
Oho sieltähän taisi ryssä lipsauttaa käytännössä omat tappionsa julki. Osaakohan ne lehden seuraajat venäjälläkin tulkita tuon oikein.TASSin mukaan ukrainalaisten tappiot sodassa ovat 906500 miestä joista 462500 miestä on menetetty viimeisen 9kk aikana!
https://tass.ru/armiya-i-opk/22437533
Mika Valtarin Sinuhe egyptiläistä laineten medvedevin puhe on vain "kärpäsen surinaa korvissa" sonta kasan ympärillä.Medvedev heräsi vihdoin kommentoimaan ohjuskesustelua. Hänen mukaansa erilaiset pikkudetaljit ovat merkityksettömiä, tärkeää on se että pitkänmatkan ohjusten käyttö antaa Venäjälle oikeuden iskeä Kiovaan ja NATO:n tukikohtiin joukkotuhoaseilla joka tarkoittaa kolmatta maailmansotaa.
https://t.me/s/medvedev_telegram
Voisi olla mielenkiintoista muuten nähdä moniko työnantaja olisi valmis luopumaan tuossa kohtaa "arvokkaista työntekijöistään"Pidetäänpä mielessä se, että vaatiessamme länsimaiden armeijoita Ukrainan avuksi, meidän tulee itse olla valmistautuneita sotaan lähtöön. Tämä ei ole mikään "ne muut", vaan minä.
Itselläni on raja halukkuuteen sotia Ukrainassa siinä, että olenko suomen armeijan joukoissa vaiko en. Ja kuka vastaa huollosta ja jälkihoidosta. Eli jos suomen armeija lähettää divisioonan omalla huollolla sotaan, niin ilmoittaudun halukkaaksi mukaan.
Ei Ukraina ole edes ollut vailla muuta kuin aseita. Ovat toistuvasti sanoneet, että hoitavat ryssät helvettiin mutta se vaatii perkeleellisen määrän ammuksia ja aseita. Sallittakoon se siis ja toimitaan sen mukaisesti, ryssien kuolema ja Ukrainan voitto.Pidetäänpä mielessä se, että vaatiessamme länsimaiden armeijoita Ukrainan avuksi, meidän tulee itse olla valmistautuneita sotaan lähtöön. Tämä ei ole mikään "ne muut", vaan minä.
Itselläni on raja halukkuuteen sotia Ukrainassa siinä, että olenko suomen armeijan joukoissa vaiko en. Ja kuka vastaa huollosta ja jälkihoidosta. Eli jos suomen armeija lähettää divisioonan omalla huollolla sotaan, niin ilmoittaudun halukkaaksi mukaan.
Niin kauan kuin osa ukrainan rintamakuntoisista "miehistä" katoaa muihin maihin syömään heekkuja niin ei ehkä kuitenkaan maksa vaivaa yhdenkään länsimaan ruveta uhraamaan omiaan.Pidetäänpä mielessä se, että vaatiessamme länsimaiden armeijoita Ukrainan avuksi, meidän tulee itse olla valmistautuneita sotaan lähtöön. Tämä ei ole mikään "ne muut", vaan minä.
Joo ja tätä uskoo kuka? Ei kai kukaan vakavissaan usko että tämä kaveri myöntäisi medialle, puolesta tai vastaan että mitä tekevät jos Ukraina alkaa iskeä Moskovan liepeille Yhdysvaltojen toimittamilla ohjuksilla, tai no tarkemmin kun miettii, onhan se uhkaillut vaikka mitä, että ota nyt selvää.Peskov paljastaa että venäjä ei käytä ydinasetta vaikka Ukraina ampuisi sen maaperälle länsimaisilla ohjuksilla.
Mitä on heekku? Sinulla on varmaan tilasto "miehistä", jotka Ukrainasta ovat kadonneet muihin maihin? Poikkeaako lukemat esimerkiksi Suomen lukemista 1939-1945?Niin kauan kuin osa ukrainan rintamakuntoisista "miehistä" katoaa muihin maihin syömään heekkuja niin ei ehkä kuitenkaan maksa vaivaa yhdenkään länsimaan ruveta uhraamaan omiaan.
Suomen puolustusvoimat puolustavat Suomea, kotimaan kamaralla. Ammattisotilaat, tekninen henkilöstö yms eri asia.Pidetäänpä mielessä se, että vaatiessamme länsimaiden armeijoita Ukrainan avuksi, meidän tulee itse olla valmistautuneita sotaan lähtöön. Tämä ei ole mikään "ne muut", vaan minä.
Olen täysin samaa mieltä. Nyt ne sanovat, että massiivinen hyökkäys perinteisillä aseilla oikeuttaa ydiniskuun. Seuraavaksi voivat yhtä hyvin sanoa, että jos ryssän ei anneta marssia ilman vastarintaa naapurimaahan, ydinisku on oikeutettu. Ei noille ole mitään rajaa. Ottavat kaiken minkä saavat. Ensin ilman uhkailua, sitten uhkailulla.Ryssä ei oikeasti piittaa mistään oikeuksista. Nuo puheet omista oikeuksistaan on yhtä tyhjän kanssa. Ryssä tekee kuitenkin kuten itse haluaa.
Noh, laittaa nyt sitten niitä puikkoja lentoon.
Kattellaan miten etenee. Eihän tämä ikinä lopu, jos ei kortteja ala poistua käsistä ja nähdään käytännön tuloksia.
Mä en jaksa enää lukea ryssän uhkailuja.
.
Jotkut lähtee, iso osa ei. Ei vähemmistön perusteella kannata omia arvoja vaihtaa. Aina on niitä paskoja, jotka käyttää systeemiä ja kiertää velvollisuuksiaan. Ukrainassa, Suomessa. Ei anneta sen haitata.Niin kauan kuin osa ukrainan rintamakuntoisista "miehistä" katoaa muihin maihin syömään heekkuja niin ei ehkä kuitenkaan maksa vaivaa yhdenkään länsimaan ruveta uhraamaan omiaan.
oiskohan ihan vaan typo? jos katsoo näppistä niin e ja r on aika lähellä toisiaan. ja tuo kääntyy siis muotoon herkku. Tää on vaa mun arvaus kun oikoluin tota, mutta toivottavasti tästä oli apua. Käpykaartin luvuista en osaa sanoa, tarkoitat varmaan % mitattavia lukuja. Toki asiaa voi pohtia mikä on se % kansasta ketkä on tappelemassa ryssää vastaan ja niiden lukujen eroa meidän ja Ukrainalaisten välillä.Mitä on heekku? Sinulla on varmaan tilasto "miehistä", jotka Ukrainasta ovat kadonneet muihin maihin? Poikkeaako lukemat esimerkiksi Suomen lukemista 1939-1945?