Iris-T ammuntaa (ja osumia)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aa, ilma-ase on tuollainenRoottorin ilmanvirralla. Se on sen verta voimakas, että drone lähtee.
Tuosta valmistaja Docksta Varvetin sivuilta speksejä tarkemmin, jos kiinnostaa:En tiedä oliko tätä joku jo ehtinyt tarkentelemaan mutta tuossa omia mietteitä mihin:
Stridsbåt 90 on erinomainen kuljettamaan joukkoja myös matalissa vesissä kuten jokialuiella ja suistoilla mitä Ukrainalla kuitenkin on jonkin verran, sitä on tähän hommaan myyty pitkin maailmaa melko hyvin ollakseen "vain ruotsalainen alumiinivene". Kaukaisimmat käyttäjät taitaa olla erilaiset viranomaiset etelä-amerikassa ja kaukoidässä. 12,7 taas aseena on saaristo/jokialueella merkittävä asejärjestelmä jossa esimerkiksi MTB/IFV:t eivät voi toimia ja isommat alukset eivät puolestaan pääse kokonsa puolesta sinne missä tuollainen liitää vielä +30kn iloisesti vesijettien tarjotessa millintarkan ohjattavuuden. Ruotsi todennäköisesti laskenut että heillä on noita niin paljon että voivat vanhemmasta päästä lahjoittaa kun Saab pukkaa toisesta päästä SB90-fleettiä uusiksi. Karkeasti sanottuna turha sinne sotaan on uusinta venettä lähettää ammuttavaksi kun se vanha vene jossa vielä käyttötunteja useita satoja muttei välttämättä useita tuhansia tunteja jäljellä tekee sotilaallisesti ihan saman homman murto-osalla kirjanpitoarvostaan.
Youtubesta löytyy hyviä videoita jos kiinnostusta enempi paattia tutkia.
kyllä! Kun minä olin intissä 1980 luvulla niin ammuimme Hekoja ja Lekoja alas rynkyillä tuosta vaan!Ei pitäis kommentoida, mutta kyylä se drone tuli suht samaa vauhtia kun iivanat ajo. En viitsi uudemmsn kerran kahlata videota mut näytti et jos autolla ajetaan 60km/h ja sit joku ohittaa niin voi olla että 10-15km/h tais toi ohi kiitävä hetki. Oma mielipide: lippaallisella lähtis.
Samoin; eikä tarvinnut edes ampua, huudettiin vaan kuorossa että SARJA, SARJAAAHH!!kyllä! Kun minä olin intissä 1980 luvulla niin ammuimme Hekoja ja Lekoja alas rynkyillä tuosta vaan!
jännä nähdä meneekö 850k Örkki vai 10 k paksun raja ensin puhki mutta molemmat rikkoutunee viikon kuluessa noin
Päivän luvut. Vaunuja vaihteeksi enemmän.
Päivän luvut. Vaunuja vaihteeksi enemmän.
Juu ja taitaa olla osa isompaa sotakonsernia nimeltä Saab eli todella monipuolisesti sotakalustoa lentokoneista, sukellusveneiden kautta pst-ohjuksiin.Tuosta valmistaja Docksta Varvetin sivuilta speksejä tarkemmin, jos kiinnostaa:
Specification
The general arrangement shows a typical high-speed chine form hull, with reverse sheer and a narrow 1-man landing ramp forward. The aft 25% of the hull, bewww.dockstavarvet.se
Monipuolisesti muutakin kalustoa on tuolla firmalla tarjolla.