Ukrainan konflikti/sota

Zelensky Kupianskissa :oops: Tätä voi sanoa jo edestä johtamiseksi. Taistelun ääniä taustalla.

Ukraina on toteuttanut ilmeisesti menestyksekkään vastaoperaation siellä ja häätänyt örkit pois. Viikko sitten Putin ilmoitti, että Kupiansk on heidän hallussa, nyt Zele kävi paikkalla itse näyttämässä lippua.

1765546692092.webp

Zelensky Kupianskissa :oops: Tätä voi sanoa jo edestä johtamiseksi. Taistelun ääniä taustalla.

Ukraina on toteuttanut ilmeisesti menestyksekkään vastaoperaation siellä ja häätänyt örkit pois. Viikko sitten Putin ilmoitti, että Kupiansk on heidän hallussa, nyt Zele kävi paikkalla itse näyttämässä lippua.

Katso liite: 126678
Tuo on todellista johtamista, samaan aikaan bunkkerirotta lähettelee klooneja ympäri maailmaa ja oranssi dorka kopioi sleepy joen dementiaa...

”Ukrainan vaalit olivat perustuslain vastaiset”
Jotain tollasta sieltä varmaan tulisi jos vaalit pidettäisiin eivätkä saa keploteltua omaa miestä valtaan.
Eikös sieltä ole tullut juttua et Ukrainan perustuslaki estää vaalien pidon kun sotatila on päällä.
Et jos nyt pitäisivät vaalin niin ekaa kertaa ikinä Kremlistä tulos paskan sijaan ihan totta.

Katso liite: 126678
Tykkään todella Zelenskyin asenteesta, näin johdetaan kansaa!

Back