Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
X:ssä hieno video eiliseltä kun drone iskee ryssän AN-26:n kylkeen kiitoradalla moottoreiden ollessa päällä. Ehkä joku linkittää, mulla X nyt vain puhelimessa.
”Ukrainan vaalit olivat perustuslain vastaiset”Eiköhän maalitolpat siirry samantien etäämmälle jos vaalit pidetään, Venäjä kyllä keksii aina uusia verukkeita.
Tuo on todellista johtamista, samaan aikaan bunkkerirotta lähettelee klooneja ympäri maailmaa ja oranssi dorka kopioi sleepy joen dementiaa...Zelensky KupianskissaTätä voi sanoa jo edestä johtamiseksi. Taistelun ääniä taustalla.
Ukraina on toteuttanut ilmeisesti menestyksekkään vastaoperaation siellä ja häätänyt örkit pois. Viikko sitten Putin ilmoitti, että Kupiansk on heidän hallussa, nyt Zele kävi paikkalla itse näyttämässä lippua.
Katso liite: 126678
Eikös sieltä ole tullut juttua et Ukrainan perustuslaki estää vaalien pidon kun sotatila on päällä.”Ukrainan vaalit olivat perustuslain vastaiset”
Jotain tollasta sieltä varmaan tulisi jos vaalit pidettäisiin eivätkä saa keploteltua omaa miestä valtaan.
Tykkään todella Zelenskyin asenteesta, näin johdetaan kansaa!Zelensky KupianskissaTätä voi sanoa jo edestä johtamiseksi. Taistelun ääniä taustalla.
Ukraina on toteuttanut ilmeisesti menestyksekkään vastaoperaation siellä ja häätänyt örkit pois. Viikko sitten Putin ilmoitti, että Kupiansk on heidän hallussa, nyt Zele kävi paikkalla itse näyttämässä lippua.
Katso liite: 126678