Geronimo
Ylipäällikkö
itse asiassa tuo ei pidä nykyään paikkaansa, tiedon saa jos haluaa ja tietää miten.koska ei ne paljasta ilmoituksen tehneen henkilötietoja missään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
itse asiassa tuo ei pidä nykyään paikkaansa, tiedon saa jos haluaa ja tietää miten.koska ei ne paljasta ilmoituksen tehneen henkilötietoja missään.
Yleensä poliisitutkinta hoidetaan henkilön itsensä tietämättä.itse asiassa tuo ei pidä nykyään paikkaansa, tiedon saa jos haluaa ja tietää miten.
Minä en keskustele yv kautta vastarekisteröityjen kanssa, ymmärtanet miksi. Tämä on sen verran vakava asia.Hei kaikille, pitkän ajan olen täällä lurkkaillut ja seuraillut sekä Ukrainan-, että Syyrian sotaa.
Mutta itse vastaukseen maidanille: Omaan kontakteja Pietariin. Viimeisen kuvan perusteella kaveri näyttää ERITTÄIN tutulta, minulla on myös epäilys, että tunnen tyypin. Voitko laittaa YV:llä lisää tietoa minulle.
Onko tutkintapyyntö sama kun rikosilmoitus?Voithan tehdä ilmoituksen, jos kaverilla on terroristiyhteyksiä. Kyllä ne tutkii jos vähänkään on aihetta, eikä siitä koidu sulle mitään, eikä ne paljasta ilmoituksen tehneen henkilötietoja missään.
Minäkin jätin kerran tutkintapyynnön eräästä rosvosta, eikä siitä minulle koskaan koitunut mitään haittaa.
On.Onko tutkintapyyntö sama kun rikosilmoitus?
Minä en uskalla keskustella yv kautta vastarikisteröityjen kanssa, ymmärtanet miksi. Tämä on sen verran vakava asia.
Mutta voisin kysyä sinua TÄÄLLÄ: missä kaupungissa olet nähnyt tätä miestä Suomessa? Tapetun terroristin kuvia ovat kuitenkin julkisia, ja niistä saa puhua vaikka kuin paljon.
Tämän tyypin työpaikaksi merkitty Nordea pankki, asuinpaikka kuitenkin Donetsk, en tarkistanut onko siellä Nordea,...
- The Brits fighting in eastern Ukraine
The British men fighting with pro-Russian rebels in Eastern Ukraine- Ousted president sues Ukraine in European court
Viktor Yanukovich, who fled Ukraine in February 2014, says country's government "repeatedly breached" his human rights.- Ukrainan entinen presidentti valittaa epäreilusta kohtelusta ihmisoikeustuomioistuimeen
Viktor Janukovytšin asianajajan mukaan ukrainalainen tuomioistuin rikkoo Janukovytšin oikeutta riippumattomaan ja puolueettomaan oikeudenkäyntiin.- Ex-presidentti Janukovitsh haastaa Ukrainan oikeuteen
Ukrainan entinen presidentti Viktor Janukovitsh on haastanut Ukrainan valtion Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.- Janukovitsh haastaa Ukrainan oikeuteen
Ukrainan entinen presidentti Viktor Janukovitsh on haastanut Ukrainan valtion Euroopan
ihmisoikeustuomioistuimeen.
Janukovitshin mukaan maan länsimielinen hallitus kohteli häntä epäreilusti.
EIT vahvisti maanantaina vastaanottaneensa...
Mikä ihmen uniformu hänen päällä?
Vladimir Gudov-Fominskyi, FB:ssa Владимир Гудов-Фоминский
Tapetun terroristin Karhun kaveripiirista.
Jos selviä että tapettu terroristi on Suomessa oleskelevan veli, tai muu hyvin läheinen sukulainen, niin silloin tämä Suomessa oleskeleva yritti mahdollisesti vahingoittaa yhtä ihmistä, joka on tukenut Maidania, mahdollisesti kostoksi, jos sukulaisaisuus pitää paikkansa.
Mies ei asunut kovin pitkään Suomessa, kuukausia kai, täällä asuu joku hänen sukulainen. Vaikka hän väittää olevansa Pietarista, ja yhteyksista sinne, yhdelle toiselle hän on kertonut olevansa Ukrainasta, ja asuneensa siellä.
Kyllä tässä poliisilmoitukseen kenties olisi aihetta, mutta tuskin pelkästään epäily sukulaisuudesta kuolleen terroristiin riittää poliisiilmoitukseen tekoon.
Onko tutkintapyyntö sama kun rikosilmoitus?
Ei ole, siinä on aste-ero. Tutkintapyyntö tarkoittaa että pyydät poliisia tutkimaan onko jokin tapahtuma rikos, rikosilmoitus taas että mielestäsi kyseinen tapahtuma on rikos. Poliisi voi myös auttaa ilmoitusta kirjatessa päättämään kumpana haluat sen kirjata.
Eipä ole..
Tutkintapyyntö on termi ja esitutkintaprosessin vireillepanotoimi, jota käytetään joissakin yhteyksissä rikosilmoitus-termin sijasta. Tutkintapyynnöllä ja rikosilmoituksella ei ole poliisin kannalta mitään eroa.Eipä ole..
Tutkintapyyntö on nimenomaisesti viranomaiselle tehty pyyntö selvittää mahdollinen lainrikkomus. Tässä on tärkeää ymmärtää että rikosta ei välttämättä ole edes tapahtunut mutta nähdään tärkeäksi/tarpeelliseksi jättää asia viranomaisen tutkittavaksi.
Rikosilmoitus on oikeusvaikutuksiltaan pidemmälle menevä ilmoitus viranomaiselle jo tapahtuneesta/tehdystä/havaitusta rikoksesta. Rikosilmoituksen tekemiseen voi tapauksesta riippuen liittyä myös ilmoittajan osalta oikeudellista vastuuta.
Tutkintapyyntö on termi ja esitutkintaprosessin vireillepanotoimi, jota käytetään joissakin yhteyksissä rikosilmoitus-termin sijasta. Tutkintapyynnöllä ja rikosilmoituksella ei ole poliisin kannalta mitään eroa.
Lähde: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tutkintapyyntö
- Kristillisdemokraatit: Ukraina on jätetty oman onnensa nojaan
Kristillisdemokraattien kansanedustaja Peter Östman kyseli Ukrainan kohtalosta eduskunnan ajankohtaiskeskustelussa ulkopolitiikasta tiistaina.
- Vihreät: Suomen reaktio Krimin laittomaan miehitykseen oikea
Pienen maan etu on se, että kansainvälisiä sopimuksia ja maiden suvereniteettia kunnioitetaan, ja niihin kohdistuviin loukkauksiin puututaan, katsoo vihreä liitto.
- Dynamo Kiev 0-0 Chelsea
Chelsea twice hit the woodwork and are denied a penalty as they are held to a frustrating goalless draw by Dynamo Kiev.- Аннексия Крыма вызвала шквал откликов – Krimin valtaus aiheutti palautevyöryn
Ylen pieni venäjänkielinen toimitus tekee työtä, jota seurataan tarkasti maan rajojen ulkopuolellakin. Erityisesti Ukrainan sodan uutisointi vaatii kylmäpäisyyttä, sillä palautevyöry on todennäköinen. Novosti Yle täyttää 25 vuotta.- Suorat lennot Ukrainan ja Venäjän välillä loppuvat – välilaskupaikkana myös Helsinki
Lentomatkustajat saavat rahansa takaisin jo ostetuista lipuista tai voivat valita toisen lennon konevaihdolla, kun suorat lennot loppuvat. Poliittisesti tilanne on hyvin vakava.