Ukrainan konflikti/sota

Varsovan liiton perusajatus oli kommunismi, aate, jota vihaan eniten.
Hieno juttu, ollaan sentään tästä yhtä mieltä😁 Tuo Varsovan Iiitto on muutenkin hauska juttu; kukaan ei tunnu muistavan koko liittoa enää😁 Aikoinaan kumminki numeroilla mitattuna helvetin (anteeksi) vahva liitto. Minulla on 80 luvun puolessa välissä joku” Military Balance ”kirja jonka perusteella silloin ihan vahva NATO oli ihan vastaantulija Varsovan liittoon verrattuna jos verrattiin esim taistelupanssareiden ja lentokoneiden tai jopa keskimatkan ydinohjusten määrää. Tuossa viitekehyksessä ymmärrän kyllä herra Putini tuskan😁
 
Ehdottaisin tässä vaiheessa että se röllykän ruokkiminen lopetettaisiin.
On vanhahko röllitaktiikka tulla jauhamaan aivan muista asioista, tarkoituksena ensisijaisesti saada keskustelu pois aiheesta ja toissijaisesti jos vielä porukan saa tappelemaan keskenään niin aina parempi.
Valta Kuuluu Kremlille puolueen kannattajaa ja rölliä ei erota toisistaan pirukaan, sanoma on täysin sama molemmilla, ja olkoot lopputulemakin: menolippu banaanisaarille (ja pääsee muuten ilman rokotepassia!).
Kyllä erottaa, rautakangella
 
Jututin tossa eilen mun kolmea venäläistä kaveria. Ketkä on syntyny Venäjällä mutta Neuvostoliiton hajotessa vanhempansa tullu Suomeen. Niin sanoivat että ei uskoisi että Putin hyökkäisi Ukrainaan koska Ukraina on Venäjän omaa kansaa. Joten se olis ”oman kansan tappamista”
Ukrainalaiset ovat eri mieltä siitä, että kenen kansaa ovat!
 
Itse epäilen että Taiwan liityy Manner-Kiinaan ennen vuotta 2050 tästä syystä.
Worse, negative population growth will be permanent, according to the National Development Council, Taiwan's national policy-planning agency. The NDC forecasts that Taiwan will become "superaged" in 2025, with more than 20% of its population over 65 years old, rising to 30% in 2040. Meanwhile, the population will plummet to less than 20 million in 2052, with births falling to less than 100,000 in 2054.

Asiallahan ei ole mitään tekemistä Ukrainan kanssa joten lopetan tähän.
 
Maakaasun osuus Suomen energiantuotannosta 2019 oli 5 %.
Lähde: Suomen Pankki.

Täyssähköautoja eivät etelän jupit ehkä sitten hätätilanteessa käytä entiseen malliin, mutta etätyö on onneksi keksitty.
Muutenkin suosittelen investointia bensiinikäyttöisiin liikkuviin pienvoimaloihin :)
Tarvitaan sitä maakaasua nykyisin vedyn valmistukseen, jota käytetään bensanjalostuksessa.
 
Voi sen noinkin sanoa.
Saamaa maata kummiskin. Yksi kiina.

Suomikin on samaan tapaan osa Venäjää, ei ole oikeastaan koskaan ole ollut itsenäinen, Ruotsi otti epäoikeudenmukaisesti aikanaan palan haltuunsa ja tällä palasella on ollut separatistisia tendenssejä. Valtaosa ugrilaisista kansoista elää kuitenkin onnellisesti Äiti-Venäjän hellässä (kuolon)syleilyssä. :poop:
 
Venäjällä on kova tarve määritellä kuka saisi liittoutua kenenkin kanssa ja montako näissä liitoissa saisi olla. Toisaalta muiden rajoista ei niin tarkkaa lukua pidetä jos sattuvat naapurissa olevan.

Helvetin paskaa trollausta, toivottavasti tästä ei makseta.
Itse asiassa olisi hyvä, että venäjällä kulutettaisiin rahaa noin huonoihin suorituksiin. Jokaisella tuollaiseen kulutetulla kopeekalla venäjä on kopeekan lähempänä konkurssia.

Ja saattaa tuo näkyvin trolllsus olla tarkoitukslla noin huonoa. Sillä voidaan tehdä piilotetumpaa trollausta vielä näkymättömämmäksi. Minä joudun aika usein ampumaan neuvostohenkiä alas täällä. Ilmeisesti trollitutkani on herkillä säädöillä.
 
Itse asiassa olisi hyvä, että venäjällä kulutettaisiin rahaa noin huonoihin suorituksiin. Jokaisella tuollaiseen kulutetulla kopeekalla venäjä on kopeekan lähempänä konkurssia.

Ja saattaa tuo näkyvin trolllsus olla tarkoitukslla noin huonoa. Sillä voidaan tehdä piilotetumpaa trollausta vielä näkymättömämmäksi. Minä joudun aika usein ampumaan neuvostohenkiä alas täällä. Ilmeisesti trollitutkani on herkillä säädöillä.
Riiheläinen kirjoitti Ylen kolumnissan juuri, kuinka Venäjä on vahvistanut valtion kassaa..
 
Back
Top