Niin, ja ammustäydennykset terroristeille oli toinen nimi tyhjälle.Venäjän "humanitaariseen apuun" jossa tyhjät rekat ajoivat itä-Ukrainan tehtaille hakemaan osia aseisiin kun oma teollisuus on mitä on...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin, ja ammustäydennykset terroristeille oli toinen nimi tyhjälle.Venäjän "humanitaariseen apuun" jossa tyhjät rekat ajoivat itä-Ukrainan tehtaille hakemaan osia aseisiin kun oma teollisuus on mitä on...?
Ja niin sen kuuluukin iskeä. Toivoisin että iskisi mahdollisimman moneen suomalaiseen jotta sama tilanne ei jonakin päivänä olisi täällä edessä.Ei helvetti, tämä iski ja kovaa.
Samaa mieltä.Ja niin sen kuuluukin iskeä. Toivoisin että iskisi mahdollisimman moneen suomalaiseen jotta sama tilanne ei jonakin päivänä olisi täällä edessä.
Se on oikeaa puhetta. Itsekin pistän ryssän panssarit palamaan jos pilliin vihelletään.Huonosti kävi haavoittuneelle venäläiselle, mutta sellaista se sota on.
..no jos tänne Tikkakosken tienoolle änkeävät, niin minä olen ensimmäisenä vastassa, vaikka en ihan varusmiesikäinen enää olekaan.
Eiköhän Porosenko rakasta kiovalaista kulmakuppilaansa yhtä paljon kuin minä pientä mettääni: ryssä ei sitä ilmaiseksi vie!
Turnausväsymys. Putler viivytti viikon.ihme että perjantai ja melkein klo ysi illalla eikä kukaan keskusteljia ole vielä laukaissut taktista nukea mihinkään.
Olet ollu foorumilla hiljainen pitkään, ja muutama kielellinen juttu jota voit kuvata, jos siis haluat?
EDIT: Kerro vaan rohkeasti jos oot esmes Inkerin Suomalainen.
Veikkaampa että ei sinullakaan palstavierailu ole hiljaisempaa ollut nyt kun naapuri aktivoituiOlet ollu foorumilla hiljainen pitkään, ja muutama kielellinen juttu jota voit kuvata, jos siis haluat?
Niin, ja ammustäydennykset terroristeille oli toinen nimi tyhjälle.
Oon tänään miettinyt suomalaisia sotilaita Talvisodassa, ja sitä miten he tuhosi/teki liikuntakyvyttömiksi panssarivaunuja koivuhalon telan väliin työntämällä. Tai polttopullolla. Se on ollut kyllä todella kuolemaa halveksuvan ukon hommaa. Ehkä sillä asenteella pärjää ryssää vastaan nykyäänkin..Groznyi 1995Katso liite: 57163
Joskus joku sanoi että ryssiä vastaan pärjää ne jotka on valmiita tarvittaessa kuolemaan. Tälläistä uhrimieltä on löytynyt mm. Suomesta ja Tšetšenialaisen piiristä.
Katso liite: 57166
Muutama ryssä vähemmän, eihän tätä voi kun peukuttaa.
Suomettunut Ukraina? Vittu Perkele Saatana. Anteeksi, lueskelen tämän päivän viestejä kun en ole ehtinyt aiemmin lukea. Meinaa hermot mennä. Paras ryssä on kuollut ryssä. Meidän suvussa on ollut sanonta että lopulta ryssä näkee maansa kotitalonsa ikkunasta.Mikä olisi neutraali Ukrainan hallinto???
Älä valehtele. Näet sellainen tappion jälkeinen Saksa oli myös Aatun Saksa. Ja mistähän olet kaivanut väitteen, että Aatu olisi suomalaiset aikonut uunittaa? Ja Aatun Saksassa tavallisen kansan materiaalinen elintaso oli parempi kuin esimerkiksi Suomessa. Aikalaislähteiden lukeminen kannattaa. Mussolinin Italia muka tuhat kertaa korruptoituneempi? Sitten käsitämme sanan korruptio eri tavalla. Muuten, paljonko suomalaisten veronmaksajien rahaa annettiin Mussolinin Italialle lahjaksi? Numeroita esiin, kiitos. Japani ei ollut diktatuuri vaan monarkia jossa parlamentti päätti mm. budjetista. Ja mitä teet ylipäätään sotilasfoorumilla, jos mielestäsi militarismi on pahaa? Puolustusvoimat on militaristinen organisaatio. Ja ihailet itse maata, joka käytti omia sotilaitaan koekaniineina ja maksoi tapporahaa elävistä ihmisistä ja jonka sotilaille on annettu de facto vastuuvapaus massiivisista sotarikoksista ja kansanmurhasta.
Olet ollu foorumilla hiljainen pitkään, ja muutama kielellinen juttu jota voit kuvata, jos siis haluat?
Lopettakaa offtopikki, ensimmäinen ja viimeinen varoitus, koskee myös muita.Veikkaampa että ei sinullakaan palstavierailu ole hiljaisempaa ollut nyt kun naapuri aktivoitui
Ihan supisuomalainen entäs itse? Ainakin Nato-olettamuksesi kannattaa päivittää-
Veikkaampa että ei sinullakaan palstavierailu ole hiljaisempaa ollut nyt kun naapuri aktivoitui
Ihan supisuomalainen entäs itse? Ainakin Nato-olettamuksesi kannattaa päivittää-
Hienoa palelluttaa lapset ja naiset kuoliaaksi. Toivottavasti jokainen vastuullinen saa rangaistuksen.