Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos jotain propagandapläjäystä toivoisi toteen niin se olisi ehdottomasti tämä Ghost of Kiev.Pilotilla on edelleen väliä
Varmaan molempia. Nälkäkin varmaan alkaa olemaan, kaukana kotoa, keskellä vihollismaata.
Edit. Tarkoittaako tämä sitten että ovat hidastaneet omaa vauhtiaan vai onko hidastus tapahtunut Ukrainan armeijan toimesta..
Huonosti kävi haavoittuneelle venäläiselle, mutta sellaista se sota on.Se ensimmäinen leikelty pätkä jonka tosta näin kertoi, että IT-auton takana olisi ollut ukrainalainen. Nyt kun näki pidemmän pätkän niin se äijähän hyppää siitä IT-autosta, joka siis vaikuttaa olevan osa sitä venäläistä IT-porukkaa harhailemassa Kiovassa. Ampujankaan varusteet ei näytä venäläisiltä. Olisi kiva tietää ketkä tossa tarkalleen on nyt siis ketäkin.
..no jos tänne Tikkakosken tienoolle änkeävät, niin minä olen ensimmäisenä vastassa, vaikka en ihan varusmiesikäinen enää olekaan.Uskotko ihan tosissasi, että Porosheko kohtaa VDV joukkoja AK kourassa kiovan kadunkulmilla?
MiG-29:n IRST on ilmeisesti hyvin köpöinen laite. Se on tarkoitettu lähinnä varajärjestelmäksi jolla voi suorittaa torjunnan takaapäin jos tutka on häiritty tukkoon tai ei muuten haluta käyttää.Siinähän ne putoaa, kun kohti ampuu. Lottoaisin, että on elektronisessa hiljaisuudessa IRST:n avulla roiskinut IP-ohjuksia.
Siis jos koko tarina nyt edes on totta. Toivon että olisi.
Groznyi 1995Jos nyt ihan sodan lakien mukaan mennään, sotilaan kaksi tunnusmerkkiä ovat ase ja näkyvä sotilastunnus, esim. kokardi, lippu, hihanauha, tms. Tuulipuku ei riitä, ellei se ole sitten esim. intin smurffipuku jossa leijonalogo kiinni.
Näin on vaara käydä.Luulen että tulet tässä pettymään raskaasti. Vielä tänä vuonna tuolta yhdeltä suunnalta pannaan vastakkain aseiden inhoittavuus ja niiden kauhea hiilijalanjälkikin.
Ärtynyt Putin vetosi Ukrainan sotilaisiin: ”Ottakaa valta omiin käsiinne, narkomaanit ja uusnatsit pitävät valtaa Kiovassa”
Presidentti Vladimir Putin vetosi perjantaina ukrainalaisiin sotilaisiin, jotta nämä lakkaisivat tottelemasta Kiovan johtoa. Videolla herättää huomiota Putinin olemus, joka ei vaikuta kovin tyytyväiseltä.
Ärtynyt Putin vetosi Ukrainan sotilaisiin: ”Ottakaa valta omiin käsiinne, narkomaanit ja uusnatsit pitävät valtaa Kiovassa”
Presidentti Vladimir Putin vetosi perjantaina ukrainalaisiin sotilaisiin, jotta nämä lakkaisivat tottelemasta Kiovan johtoa. Videolla herättää huomiota Putinin olemus, joka ei vaikuta kovin tyytyväiseltä.www.is.fi
Täytyy todeta, että ilmottaudun rehellisesti samaan itsekritiikin jalkapuuhun, ja vakavaan yksinpuhutteluun vähintään...Täytyy sanoa...
Jos voi ihminen olla väärässä niin minä olin. En uskonut ison ryskämisen alkuun. Ja siihen nyt sitten päädyttiin. Voi luoja mitä hulluutta!
>>> SNIP >>>
Voi vittu että masentaa.