Ukrainan konflikti/sota

Kyllä se taitaa olla vain sattumaa. Että toivottavasti ei siitä sen enempää.
Минобороны России
@mod_russia
#Video Yars launchers will be relocated to the Moscow region to prepare for the Victory Parade. The route, which is over 400 kilometers long, runs along the M7 federal highway through the Moscow Ring Road.
 
Ei se täydellä pakalla pelaa. Mutta uhkailee ensin omilla sanoilla, että kyllä kertoo. Kun rupeaa hölisemään jotain ytimistä ja kohteesta yhtä aikaa, kannattaa huolestua.

Mä luulen että perinteistä ryssimistä ja lennätetyt aseet vaikuttaa kentällä. Vastarinta on paljon kovempaa kuin odottivat. Vähän Talvisodan kaikuja.
Voi olla, joskin suomalaiset eivät puhuneet neuvotteluista 36 tuntia hyökkäyksen jälkeen.


Olisiko Zelenskyllä vanhan kaavan mukaan valta kasvanut omassa maassa kriisin kautta?

Jos tästä tulee loppujen lopuksi MinskII tyyppinen diili, minä kuolen silkasta vitutuksesta.
 
Jos tästä tulee loppujen lopuksi MinskII tyyppinen diili, minä kuolen silkasta vitutuksesta.
Mitä tarkoitat?
Eikö taisteluiden lopettaminen ja että ukraina säilyttäisi itsenäisyyden ja kansan valitseman valtion johdon olisi paras lopputulema tälle?
 
Kannattaisi ehkä kaksi kertaa harkita ennenkuin ryntää pikaistuksissaan Teboilin boikottiin. Kärsijänä onkin toinen suomalainen eikä Venäjällä edes huomata koko boikottia. """""
Tässä me istutaan koiran kanssa, kotona (kangasalla, ei venäjällä)
Odotetaan 12h työpäivän jälkeen, että sauna lämpiää.
Harmikseni sain lukea googlesta yritystäni kohtaan tullutta vihapalautetta, yhden tähden arvosteluja googlessa jossa käsketään välttämään teboilia. Facebookista kadonneita seuraajia, joka ryhmässä erinäistä vihapuhetta ja boikotointi kannustusta teboilelle.
Kollegoiden surua heitä kohtaan osuneesta boikotoinnista ja palautteesta.
Liittojen boikotointi liikkeistä teboilia ja teboil kauppiaita vastaan irtisanomalla yhteistyösopimukset.
Me Teboil kauppiaat, olemme suomalaisia yrittäjiä, työllistämme suomalaisia, ja maksamme veromme suomeen. Meillä on monella avoimia työpaikkoja (Vehmaisissakin olisi reippaalle tekijälle töitä!)
Oma yritykseni, Refuel Oy jonka kautta palvelemme asiakkaitamme henkilökuntani kanssa, on kangasalalainen yritys.
Venäjän vastutus, ja boikotointi meidän Teboilia Vehmaisissa kohtaan, aiheuttaa vain vahinkoa perheelleni Kangasalla, työntekijöilleni ja heidän perheilleen lähikunnissa. Se ei vaikuta Putinin toimiin ukrainassa, se ei vaikuta edes Teboilin emoyhtiötä Lukoilia kohtaan millään muotoa. Ainoa kärsijä tässä boikotissa olemme Vehmaisten Teboilin väki.
Samoin tapahtuu bokotoidessa kollegoideni Teboileja ympäri suomen.
Me emme Vehmaisissa hyväksy Putinin toimia ukrainassa.
Mutta emme toivo että kukaan kostaa sitä meille!
Ei Teboil Vehmaisissa minulle ja työntekijöilleni, ei myöskään muille Teboil Kauppiaille ja heidän henkilökunnilleen!
Joten eiköhän nähdä huomenna hampurilaisten ja kahvien merkeissä taas tuttuun tapaan!
Terveisin:
Kangasalalainen Teboil Kauppiaanne Joonas!
P.s. Saa jakaa, jotta saadaan korjattua vääryyttä aiheuttava bokotointi!
Todella valitettavaa, että näin kävi mutta ymmärrät varmaan syyt boikottiin. Harmi yrittäjälle joka saa leipänsä työnteolla mutta älä syytä moiti asiakkaita, syyllisen tilanteeseen tiedät.
 
Toki artikkelin tekijä ei tiennyt tuolloin valko-venäjältä tulevasta hyökkäyksestä, mutta muuten arvio logistiikasta tuntuu osuvan pikkuhiljaa nappiin
 

Liitteet

  • FMeRjiSXwAAhkWv.png
    FMeRjiSXwAAhkWv.png
    249.3 KB · Luettu: 122
Venäjä tekee itsestänsä nyt täyttä pelleä ja hylkiötä. Ukrainasta piti tehdä esimerkki ja Venäjän uusien asevoimien esittelyshow. Venäjä on epäonnistunut ja Putin on sekä epäonnistunut että pettänyt Venäjän. Häpeäisi, jos vielä osaa.
Ei se vielä epäonnistunut. Sota on nuori. Pettänyt Venäjän on jo ja tulee mun mielestä epäonnistumaan. Suora hyökkäys Kiovaan tulee olemaan kamala molemmille.
Voi olla, joskin suomalaiset eivät puhuneet neuvotteluista 36 tuntia hyökkäyksen jälkeen.
Ei puhuminen maksa. Kyllä Kreml vastaa, kun sodan lopettaminen alkaa kiinnostaa.
 
Se että esittää tavoittelevansa neuvotteluratkaisua, voi olla ihan hyvä isommassa kuvassa. Tärkeää on esittää tavoittelevansa rauhaa, jotta ei leimaannu Putinin tai Lavrovin kaltaiseksi hylkiöksi. Taustalla on aina monenlaista peliä, jota itse hyvin harvoin ymmärrän. Neuvottelupyyntö tuskin on sitä miltä se näyttää. Joka tapauksessa näiden parin päivän jälkeen paluuta normaaliin ei enää ole.
 
Ei ne tosissaan neuvottele, kunhan pelaavat vaan nyt hieman aikaa. Ei Putinin kanssa voi neuvotella
Luulen kanssa että yrittävät pelata aikaa, tuskin ukrainan hallinto mihinkään sopimukseen suostuu ihan heti. Mielestäni tänään tilanne kääntynyt ukrainalle paljon suotuisammaksi,kuin miltä aamulla näytti (näin nojatuolista arvioiden)
 
Se on aivan varmaa että Putte tulee uhkailemaan ydinaseilla tässä ihan lähipäivinä. Niiden suhteen pitää vaan pitää pää kylmänä. Mihinkään ryssäntrolli-invaasioon en kyllä usko. Ihan mielenkiinnosta minäkin tänne rekisteröidyin.
 
Back
Top