rty19
Greatest Leader
kannattaa klikata tämä auki ja katsoa kommentteja. Siellä lisää esimerkkejä signaaleista videoina
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässä kanssa näkyy outoja singnaaleja?mitä lie?kannattaa klikata tämä auki ja katsoa kommentteja. Siellä lisää esimerkkejä signaaleista videoina
Edellisellä sivulla postasin että Ukrainassa on suuria internet-ongelmia.DW:n Kiovan livestriimi katkesi youtube ssa.
Tässä kanssa näkyy outoja singnaaleja?mitä lie?
Venäläisiä erikoismiehiä on esiintynyt ukrainalaisten maastopuvussa. Yrittävät aiheuttaa sekaannusta.Onko tämän pätkän lopputulema nyt siis se että tuossa torpataan Venäläinen sergei kuorkki vai ei? Joltain it-osastoltahan tuo vaikuttaa, sergei kuorkki ajaa ekana ja perässä kaksi MtLb it-versiota?
En ota itse selvää mikä laite on kumman puolen värityksistä tai eri versioista... ei noissa niitä Venäjän taktisia valkoisia V- tms merkkejä ainakaan näy Lavalta putoava ja lopulta haavoittuneena tapettava voisi maastopuvun mukaan olla Ukrainalainenkin
Edellisellä sivulla postasin että Ukrainassa on suuria internet-ongelmia.
Noin isot koneet varmasti näkyvät Puolan puolella lentävien AWACS koneiden tutkissa, jos puolustajalla on laittaa yhtään mitään ilmatorjuntakalustoa vastaan niin tuollainen iso kuljetuskone on todella helppo tuoda tonttiin. Suuresti ihmettelen että uskooko Venäjällä nuo itse tarinaansa täysin tuhotusta ilmatorjunnasta, vai luottavatko saattohävittäjien torjuntakykyyn? Jotain tässä selkeästi on mitä ei julkisuuteen kerrota.
DW:n Kiovan livestriimi katkesi youtube ssa.
Marco Rubiota lainatakseni: tiedämme jotain Putinin terveydentilasta, jota emme voi jakaa.Noin isot koneet varmasti näkyvät Puolan puolella lentävien AWACS koneiden tutkissa, jos puolustajalla on laittaa yhtään mitään ilmatorjuntakalustoa vastaan niin tuollainen iso kuljetuskone on todella helppo tuoda tonttiin. Suuresti ihmettelen että uskooko Venäjällä nuo itse tarinaansa täysin tuhotusta ilmatorjunnasta, vai luottavatko saattohävittäjien torjuntakykyyn? Jotain tässä selkeästi on mitä ei julkisuuteen kerrota.