Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mä en saanut noilla tilinumeroilla maksua läpi, valitti väärästä tilinumerosta vaikka triplatarkistin että on oikein. Onnistuuko?Ajattelin illemmalla tehdä pikku lahjoituksen sotakassaan. Saisivat sitten ainakin jokusen rynnäkkökiväärin patruunan ostettua. Ja itse sen fiiliksen että tekee sentään jotain konkreettista itsekin.
SUPPORT UKRAINE'S ARMED FORCES — DONATE (National Bank of Ukraine) – Official website of Ukraine
The National Bank of Ukraine opens special account to raise funds for Ukraine’s Armed Forces.ukraine.ua
Assistance for logistical and medical support of the Armed Forces of Ukraine (Ministry of Defense) – Official website of Ukraine
Please donate the funds for logistical and medical support of the Armed Forces of Ukraine in UAH to the bank account of the Ministry of Defense of Ukraine,ukraine.ua
kuulostaa niin oudolta (60 hengen iskuosasto) että joko erikois janttereita tai feikkiLänsi-Ukrainassa torjuttu tämän mukaan maahanlaskujoukkoja:
Tavoite estää aseapu?Russian airborne operation at Brody, Ukrainian army repelled attack. Russian retreating to the forest near Levyatin L'viv - Ukraine Interactive map - Ukraine Latest news on live map - liveuamap.com
Russian airborne operation at Brody, Ukrainian army repelled attack. Russian retreating to the forest near Levyatin. Live Universal Awareness Map Liveuamap is a leading independent global news and information site dedicated to factual reporting of a variety of important topics including...liveuamap.com
Ainahan niitä on, nyt varsinkin mutta lienee pieni porukka, tosin äänekäs sellain en jolloin vaikuttaa isommalta kuin todellisuudessa onkaanTäytyy sanoa että ketju on ollut mukavaa luettavaa. Yksituumaista keskustelua. Tulee mieleen yhden kauniin laulun sanat
"sinuun koskea ei väkivalta saa!Kallios ei horju, vaaras poies torjuu.Ollos huoleton, poikas valveil' on!"
somea kun lukee niin siellä ei niin yksituumaisuutta näy. Paljon Venäjä mielisiä kommentteja ja kannanottoja.
Haluaisin ja aionkin varmaan osallistua, mutta toivottavasti Suomen yya-ajan muinaisjäänteet ei joskus keksi alkaa ajamaan näistä jotain selvityksiä että kuka on tukenut rahallisesti sotaa käyviä maita.Ajattelin illemmalla tehdä pikku lahjoituksen sotakassaan. Saisivat sitten ainakin jokusen rynnäkkökiväärin patruunan ostettua. Ja itse sen fiiliksen että tekee sentään jotain konkreettista itsekin.
SUPPORT UKRAINE'S ARMED FORCES — DONATE (National Bank of Ukraine) – Official website of Ukraine
The National Bank of Ukraine opens special account to raise funds for Ukraine’s Armed Forces.ukraine.ua
Assistance for logistical and medical support of the Armed Forces of Ukraine (Ministry of Defense) – Official website of Ukraine
Please donate the funds for logistical and medical support of the Armed Forces of Ukraine in UAH to the bank account of the Ministry of Defense of Ukraine,ukraine.ua
Sodassa kuolee ihmisiä. On parempi suojella elämää vaikka sitten viemällä porukkaa internointileireille kuin että annetaan desanttien vapaasti toimia ja toisaalta kansalaisten ottaa turvallisuus huolehdittavaksi. Tuolla toimenpiteellä voidaan suojata sekä vähemmistöä että omaa toimintavapautta.Se on kyllä ihan hirveä asia alkaa ihmisiä leirittämään näiden etnisyyden perusteella, oli syy mikä tahansa.
Olisin kyllä valmis osallistumaan. Turha miettiä jotain sääntösuomea kun tietää tekevänsä mitä pitää. Isommat jutut kyseessä.Haluaisin ja aionkin varmaan osallistua, mutta toivottavasti Suomen yya-ajan muinaisjäänteet ei joskus keksi alkaa ajamaan näistä jotain selvityksiä että kuka on tukenut rahallisesti sotaa käyviä maita.
Olisi nimittäin niin perin perinteistä Sääntö-Suomi paskaa alkaa ruotimaan noita ja tehdä merkintä jonnekin rekisteriin.
En väitä etteikö se olisi tehokas keino. En vaan itse ekana alkaisi leirittämään ketään.Sodassa kuolee ihmisiä. On parempi suojella elämää vaikka sitten viemällä porukkaa internointileireille kuin että annetaan desanttien vapaasti toimia ja toisaalta kansalaisten ottaa turvallisuus huolehdittavaksi. Tuolla toimenpiteellä voidaan suojata sekä vähemmistöä että omaa toimintavapautta.
kuulostaa niin oudolta (60 hengen iskuosasto) että joko erikois janttereita tai feikki
Sama, lopetin juuri Kimmo Kaution seuraamisen kun tuli niin huono olo hänen Kremlin propagandan vahvistamista puheista.
Kyllä. Samanlaista some nuorisoa siellä on kuin muuallakin. Huonot johtajat harhaan johtavat kansaa eikä kaikki kannata nykyistä johtoa tai usko sen valheisiin.Twiitin käännös Googlella:
- Kuinka monta teitä on siellä?
- 4 yritystä, siellä, siellä ja siellä.
- Joten, vittu, riisu panssari ja ota se vangiksi, minulla on ladattu ase, kuka heiluttaa venettä, minä ammun.
Paikalliset miehet asettavat hyökkääjille uhkavaatimuksen ja määräävät antautumisehdot. EPÄTODELLINEN.
Ja kannattaa muistaa, että meillä Suomessakaan ei ole ihan puhtaat kädet tässä suhteessa. Suomen kautta on mennyt melkoisia summia eteenpäin. Joskus väitettiin, että Putin itse olisi mieltynyt käyttämään Suomea rahojensa kauttakulkumaana.Analyysi: Taistelu venäläistä rahanpesua vastaan hävittiin jo – tästä syystä talouspakotteet eivät iske Putinin lähipiiriin tehokkaasti
Länsimaat sulkivat vuosikymmeniä silmänsä venäläisen valtaeliitin hämärältä rahaliikenteeltä. Nyt siitä eroon pääseminen on liki mahdoton tehtävä, kirjoittaa Ylen MOT-toimituksen toimittaja Jyri Hänninen.yle.fi
Hyvä kirjoitus. Paljon asiaa. Yllä oleellisin mutta vaikutus on psykologinen, eikä kiristysruuvin kiristämistä ole lopetettu. Rahojen ollessa se kaikkein tärkein, rahoihin kajoamalla saat ne pelkäämään sekä kiehumaan raivon partaalla, vaikka summa olisi mitätön. Greed is strong.
Sama kuvio näyttää jossain mittakaavassa toistuvan since ratteentie 1940, se, se vaan on vaikka voissa paistaisi ja vuodet vierisi...Huolto ilmeisesti takkuaa naapurilla
Suurilla etäisyyksillä kärki voi edetä pitkällekin, mutta perässä seuraavat huolto / pioneeriyksiköt ovat todella alttiita väijytyksille. Sitä kauempana, mitä ollaan lähtöpisteestä, sitä vaikeammaksi alttiimmaksi huoltaminen käy. Mistä minä mitään teidän, mutta ilmeisesti rajallisesti käytettävissä olevien tietojen perusteella Venäläisten huollolla on vaikeuksia ainakin alueilla, joissa on edetty kauas hyökkäysten lähtötasoilta.Arvokas saalis. Pioneerikalustoa. Liike hidastuu hyökkäävällä kärjellä.
Ymmärrän tuon täysin. Kuluttaja valitsee: Mukava paikallinen Teboil- kauppias, jonka myynnistä kuitenkin Venäjä saa siivun, vai yhtä mukava paikallinen kauppias kilpailevasta firmasta, josta ei kilahda raha oligarkkien kirstuun.Nämä on vähän tällaisia kaksipiippuisia juttuja.
Toisaalta raha virtaa Venäjälle, mutta toisaalta jokaisesta myydystä bensalitrasta virtaa verojen kautta rahaa omalle valtiolle, + plus työpaikat ja niiden tuotto valtiolle.
Ja ihan vain selvennykseksi, olen itse boikotoinut Teboilia tuon Lukoil-yhteyden takia jo vuosia.