Millä tähdätään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tai ainakin 2 miljardin erillisrahoitus maavoimien kehittämiseen.Nyt jos koskaan olisi aika nostaa budjettia.
Löytyykö mistään Ukrainan vastaavaa tietoa?
Mun mielestä BMP-2 päätellen lokasuojasta ja keulan profiilista.
Jaa käyttääkö ryssäkin Baofengin kapuloita? No, niitä saa halvalla
Saksa ilmoitti juuri lisäävänsä rahoitusta armeijalle +2% BKT ja 100 miljardin euron erillisrahoituksella tälle vuodelle. Lähde WELT live stream juuri nyt. En ole koskaan kuullut tuollaista puhetta Saksassa.
Minulle isoin yllätys oli retoriikka. Selvästi on saavutettu tippingpoint eikä pakotteet lievene ennenkuin johto on vaihtunut Venäjällä. Myös vakuutus puolustaa NATOn itäisiä jäsenmaita samoin kuin puolustavat Saksaa on uusi vaikka tietysti NATOn periaatteiden mukainen. Myös yleinen yhtenäisyys hallituksen ja opposition kesken oli poikkeuksellinen. Mitä nyt AfD mainitsi Merkelin virheet ja Linke ei noussut seisomaan puheen jälkeen.Ja Saksassa luvattiin jo tälle vuodelle armeijalle ylimääräinen 100 miljardia.
Se on juuri näin. Nyt pitää vaatia erillisbudjettia, jolla hankitaan heti lisää sellaista ilmasta-maahan -aseistusta, jota sekä Hornet että F-35 voivat molemmat käyttää. Jos tulee tarve ampua ne nykykalustolla, hyvä, jos ei, niin säästyvät F-35:n käyttöön myöhemmin.Meillä on F-35:set vasta 2025-2030 eli FOC noiden osalta voidaan laskea viiden vuoden päähän. Siinä vaiheessa Putin on jo tehnyt seuraavan siirtonsa tai kuopattu.
Simulaattorilla. Arabiaksi
Eläköön!!Harkovassa nuppi nutskaa.
Satanen lähti itseltä. Johan tässä foorumilaisilta tullut ainakin tonni? Pienistä puroista syntyy iso virtaItsekin keräsin eilen useamman satasen tuohon UA:n kassaan. Eipä se isoja tee mutta tuollaiseen tarkoitukseen laittaa mielellään.
Hitto. Minulle kerrottiin samat jutut jo 90-luvun alussa.Älä nyt tule pilaamaan hyvää tarinaa faktoilla. Kohta varmaan väität, ettei varuskunnan ruokalan katossa muka ollut luodinreikiä, kun sotilasmestari oli sinne suutuspäissään ampunut pistoolilla. Tai ettei rottaopiston käynyt kouluttajajoukkueenjohtaja muka ollut ylenemiskiellossa potkaistuaan liian hidasta varusmiestä päähän. Näin edellisen saapumiserän kaverit minulle kertoivat ja en näe mitään syytä, että miksi he olisivat minulle valehdelleet.
200 € täältä, tuoreelta jäseneltä.Satanen lähti itseltä. Johan tässä foorumilaisilta tullut ainakin tonni? Pienistä puroista syntyy iso virta
Vähän tuntuu, että Venäjän armeija on kansalle litmus -testi, jonka kaikki älyä omaavat välttävät.Pakko kyllä vähän ihmetellä nyt kun näistä venäläisten tappioista on alkanut tulla videoita. Harkovassakin TIGR:t tuhottu parin metrin päähän toisistaan oikein nättiin possujonoon keskelle katua. Ekö ne tosiaan ole oppineet mitään aiemmista konflikteista? Tuntuu että siellä puuttuu se alkeellisinkin ymmärrys siitä miten välttää koko joukon välitön tuhoutuminen taistelukosketuksessa, epäsuoran tulen tai väijytyksen alla. Eikä se ole mitään rakettitiedettä. Sinänsähän tuo on loistavaa ukrainalaisille. Hienot ja uudet vehkeet ei paljon auta, jos niitä ei osaa lainkaan käyttää.
edit: Itse arvelin alussa, että tämä olisi ohi aika nopeasti, mutta taisin olla väärässä. Venäläisten inkompetenssi on kyllä sitä luokkaa, että tuossa voi käydä miten tahansa.