Ukrainan konflikti/sota

Katsokaapas huvikseen kyseistä ketjua. Pelkkää paskaspämmiä kun idiootit ei osaa yhtään arvioida mikä on oleellista ja mikä ei.

Tämä on toisaalta someajan sotaa. Tässä on jo tärkeää se että ABC Veijo 64v saa tuntea itsensä tärkeäksi. Luodaan maanpuolustustahtoa. Ketjussa voi haukkua myös r:n toimintaa ja verrata sitä varusmieskoulutuksen aikaisiin jotka alkaakin tuntumaan yllättävän toimivilta.
 
Ilmeisesti paikalliset mannet kävivät pöllimässä ryssiltä tankin :ROFLMAO:
Mannet laittaa siellä Ryssiä solmuun. Tämä tästä enää puuttui. Helvetin koomista ollut koko mukamas supervallan salamasota. Sääli vaan kun viattomat kuolee tuossa sekoilussa. Toivottavasti joku maa kokee nyt tilaisuutensa tulleen ja käy hakemassa menettämänsä alueet takaisin Venäjältä. Japsit voisivat aloittaa.
 
100Mrd€ on valtava kertapanostus. Saas nähdä mitä sakumannit sillä saa aikaan. Pitäis olla jotain näyttävää, esim 640 F-35:sta noin vertaukseksi summan suuruuteen

Koska maailmalta ei äkkiä löydy noin kovasti kalustoa niin voisiko tuosta vaikka 10 miljardia tarjota venäläisille sotilaille jotka luovuttavat aseensa Ukrainalle aseavuksi? Vaikka tankista sata tonnia, rynkystä tonni ym. :poop: Vai tulisiko ongelmaksi varastotilan löytäminen kaikelle uudelle kalustolle?
 
On ne kypärätkin varmasti hyödyllisiä. Joku video juuri tuossa oli, jossa ukrainalaiset taistelivat maastopuvuissa, mutta vain pipot päässä.
Mua vaivaa se, että kaikilla Ukrainan vakinaisen väen joukoilla vaikuttaa olevan asialliset suojaliivit ja kypärät siinä missä meillä ei tornareiden perusteella riittäisi edes komposiittikypäriä kaikille joukoille. Onkohan tilanne jo parempi?

Se on minusta ymmärrettävää, että varsinkin aluepuolustusjoukoilla näkyy lähinnä maastopukuvarustusta jos sitäkään. Varmasti kypärät tulevat tarpeeseen.
 
”En voi sanoa varsinaisesti tunteneeni Putinia mutta olin mukana kymmenissä delegaatioissa valtiovierailuiden aikana ja keskustelin hänen kanssaan. Hän vaikutti vähän omituiselta persoonalta.”

”Nyt hänen ei pitäisi keskustella diplomaattien vaan psykiatrin kanssa. Tyhmä hän ei ole missään nimessä. Sitä oudompaa on, ettei hän ajattele lainkaan tekojensa seurauksia.”

Entinen lähettiläs uskoo Putinin ajaneen itsensä tilanteeseen, jossa hän ei enää näe omille toimilleen vaihtoehtoja.

”Hän on kuin rotta nurkassa ja silloin rotta puree. Mutta jos rotalla on ydinase, niin hän ei ole pelkkä rotta.”



”Olin todella yllättynyt, että aikana, jolloin kaikki tieto on internetistä saatavana, venäläiset tiesivät Ukrainasta niin vähän. Ja siitä, kuinka väärin he ymmärsivät koko Ukrainan todellisuuden.”

Jeltšenkon mukaan television esittämä kuva Ukrainasta upposi erityisesti nuoriin aikuisiin, jotka ”eivät nähneet Leniniä” eli joilla ei ollut todellista kokemusta Neuvostoliitosta.

”Ei voi sanoa, että he olisivat vihanneet Ukrainaa. Heillä oli yleensä kaksi pääväitettä. Ensinnäkin, että Neuvostoliiton hajoaminen oli ukrainalaisten syytä. Ja toinen pääväite oli, että te kadutte vielä ja tulette kerjäämään pääsyä takaisin liittoon kansamme.
 
Tervehdys, uusi käyttäjä täällä.
Pitkään olen seurannut foorumin juttuja mutta en rekisteröitynyt aikaisemmin...
piti vaan tulla kertomaan että laitoinpa minäkin 50e tuonne avustustilille.
Toivottavasti tosiaan pienistä puroista suuri virta ja rispectiä Zelenskylle.
Ei mulla muuta, jatkakaa...
 
Koska maailmalta ei äkkiä löydy noin kovasti kalustoa niin voisiko tuosta vaikka 10 miljardia tarjota venäläisille sotilaille jotka luovuttavat aseensa Ukrainalle aseavuksi? Vaikka tankista sata tonnia, rynkystä tonni ym. :poop: Vai tulisiko ongelmaksi varastotilan löytäminen kaikelle uudelle kalustolle?
Tuotahan koetettiin talvisodassa.
talvisota-propaganda.jpg
 
Back
Top