Ukrainan konflikti/sota

Jumaleisson, nyt on paikallinen raatteentie!
Tunnistaako kukaan tuota pyötäpanssaria minkä sisälle kuvaaja kurkkaa, joku miehittämätön konetykkitorni siinä?
Jotenkin näyttää että taistelut menneet edes takas, aivan tuusanpaskaksi hajonneita/palaneita vaunuja ja lähellä koskemattoman näköisiä hylättyjä selvästi venäläisiä maahanlaskujoukkojen vaunuja V-tunnuksilla...
BTR-80

Tervehdys, uusi käyttäjä täällä.
Pitkään olen seurannut foorumin juttuja mutta en rekisteröitynyt aikaisemmin...
piti vaan tulla kertomaan että laitoinpa minäkin 50e tuonne avustustilille.
Toivottavasti tosiaan pienistä puroista suuri virta ja rispectiä Zelenskylle.
Ei mulla muuta, jatkakaa...
Sama täällä, uusi foorumilainen ja seurannut taustalla mielenkiintoista keskustelua. Itse laitoin 20eur jakoon.
Hienoa on ollut huomata se kuinka eurooppa yhdistyi loppupeleissä koulukiusaajaa vastaan. Mielenkiinnolla seuraan miten pakotteet alkavat vaikuttamaan kun arki alkaa myös venäjällä huomenna.

Jumaleisson, nyt on paikallinen raatteentie!
Tunnistaako kukaan tuota pyötäpanssaria minkä sisälle kuvaaja kurkkaa, joku miehittämätön konetykkitorni siinä?
Jotenkin näyttää että taistelut menneet edes takas, aivan tuusanpaskaksi hajonneita/palaneita vaunuja ja lähellä koskemattoman näköisiä hylättyjä selvästi venäläisiä maahanlaskujoukkojen vaunuja V-tunnuksilla...
Vaunu on BTR-80:n uusin versio.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PSS
Jos Ukraina ITSE ilmoittaa kaatuneiden määräksi 4300, niin miten minusta tuntuu ettei 4000 kaatunutta riitä russkeille. Jos nyt ei nollaa perään niin melkein kyllä ykkönen eteen.

Tuo on ollut teurastusta. Aivan atomeina ja paskana koko kolonna. :oops:
Näyttäisi että olisi jäänyt keskityksen alle kun rakennuksiakin on tuhoutunut. Mitä tuo V merkki tarkoittaa? Eikös Z ollut tunnuksena Venäjän ajoneuvoilla?

Jos pitää paikkansa niin on vedenpitävä todiste siitä kuinka reisille on valunut venäjän touhut. Neljäs päivä menossa ja pyydetään rauhanneuvotteluihin ilman ennakkovaatimuksia...

Edit: Toisesta lähteestä sama tieto

Jos mediassa/somessa olleet tiedot pitää lähellekään paikkansa niin pieleen meni paraatimarssi Kiovaan.
Rauhanneuvottelu ilman ehtoja... joopajoo, tyhjää puhetta, huoltotaukoa hakevat (?)

Back