ajs178
Respected Leader
Eipä ole näkynyt missään, vaikka haluaisin mennä kannattamaan. Oliko uutisankka koko aloite?Kansalaisaloite ottawan sopimuksen irtisanomisesta kaiketi etenee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ole näkynyt missään, vaikka haluaisin mennä kannattamaan. Oliko uutisankka koko aloite?Kansalaisaloite ottawan sopimuksen irtisanomisesta kaiketi etenee?
Sepot voivat ollakin omasta mielestään kokeneita ja osaavia. Kokemus on vaan ollut aivan toisenlaisesta sodasta.Luulisi että tuota rupusakkia olisivat sentään vaivautuneet kouluttamaan edes jotenkin.
Tuskin sielä mitään ihan täysin totaalista hallitsematonta romahdusta tulee josta seuraisi vakava humanitaarinen kriisi.Tähän liittyen. Mitäpä jos se Venäjä oikeasti kaatuu nyt. Mikä on meille pyrkivien pakolaisten lukumäärä, ja mitä helvettiä me niiden kanssa tehdään?
Taitaa tämä kuulua johonkin aivan toiseen ketjuun.... Politiikka haisee?Meidän varannot riittävät miljardiapuun kehitysmaille, miksi eivät kriisitilanteessa maanpuolustukseen?
Ilmeisesti vasta viikonlopun jälkeen tulee kansalaisaloite-palveluun, koska siellä ei ole työntekijöitä niitä laittamaan sivustolle viikonloppuna töissä.Eipä ole näkynyt missään, vaikka haluaisin mennä kannattamaan. Oliko uutisankka koko aloite?
Minä olin niin junnu silloin, etät en muista, enkä ole perehtynyt. Pyrkikö silloin tänne populaa ankeutta karkuun kuinka?Tuskin sielä mitään ihan täysin totaalista hallitsematonta romahdusta tulee josta seuraisi vakava humanitaarinen kriisi.
Veikkaisin, että aika samanlaista kuin oli Neuvostoliitonkin hajotessa.
Tää yö tulee olee tiukka!
Is
Kilometrien mittainen sotilassaattue etenee satelliittikuvassa kohti Kiovaa
Yhdysvalloissa toimivan Maxar-teknologiayhtiön satelliitti taltioi sunnuntaina aamupäivällä mittavan venäläisen sotilassaattueen, jossa oli mukana muun muassa maajoukkoja sekä satoja sotilasajoneuvoja. Noin viiden kilometrin mittainen letka eteni tuolloin Ivankivin kaupungin pohjoispuolella kohti Kiovaa, jonne matkaa oli noin 65 kilometriä.
Myöhään iltapäivällä sunnuntaina venäläisten kerrottiin olevan edelleen noin 30 kilometrin päässä Kiovan keskustasta ja kaupungin olevan edelleen ukrainalaisten hallinnassa.
Varmaan on ja onhan siellä epäilemättä kokenutta veteraania puikoissa. Tuollaisessa asemasodassa vaan miehistötappiot nousee tykistötulessa helposti koviksi, kun vihollinen tuntee maaston ja on kaikki mahdolliset kulkureitit maalittanut valmiiksi. Äskettäisessä Vuoristo-Karabahin sodassa azerit kärsivät välistä todella raskaita miestappioita tykistötulessa, huolimatta heidän kaikesta teknisestä ja materiaalisesta edustaan.Luulisi että tuota rupusakkia olisivat sentään vaivautuneet kouluttamaan edes jotenkin.
Menee helposti liian sivuun aiheesta, mutta erään eteläisen maanosan itäisen sarven hieno kansa saapui silloin Moskovasta maatamme monin tavoin rikastuttamaan. Koivisto kutsui inkeriläiset maahan ja tuli samalla luoneeksei meiltä aiemmin puuttuneen venäläisvähemmistön. Ainakin nämä kaksi asiaa jäivät demografisina muutoksina päälle. Ns pakolaisia, jotka olisivat vähän aikaa ankeutta paossa, ei tainnut tulla.Minä olin niin junnu silloin, etät en muista, enkä ole perehtynyt. Pyrkikö silloin tänne populaa ankeutta karkuun kuinka?
No minä voin vapaaehtoisena uhrautua asian puolesta ja majoittaa sopivan ikäisiä venäläisnaisia kämpilleni. Pari mahtuu sänkyyn mun kanssa nukkumaan, kun oikein tiiviisti ollaan ja kolme vielä mun divaanivuodesohvalle. Lupaan tehdä tämän ison uhrauksen Isänmaan Suomen edestä. Toivottavasti jälkipolvet muistavat uhraukseni historian kirjoissa suurena tekona!Tähän liittyen. Mitäpä jos se Venäjä oikeasti kaatuu nyt. Mikä on meille pyrkivien pakolaisten lukumäärä, ja mitä helvettiä me niiden kanssa tehdään?
Se oli ihme uutinen. Kun siinä ei mainittu kansalaisaloite.fi -palvelua ollenkaan. Aikovatko kerätä toreilta jotain perinteisiä kannattajakortteja vai mikä homma?Ei kun tarkoitin tätä uusinta, Soinin ja Jussi Niinistön alullepanemaa
Jospa tilanne on aidosti tuo?
Tähän pakko kommentoida, että mitähän tavaraa se Ruotsi lähettää, 5000 on aika paljon. Epäilen ettei kyseessä voi olla vain ohjuksia vaan pääosin sinkoja.
The decision to send 135,000 field rations, 5,000 helmets, 5,000 pieces of body armour and 5,000 single use anti-tank launchers is the first time Sweden has sent weapons to a country in armed conflict since the Soviet Union invaded Finland in 1939, Prime Minister Magdalena Andersson tells reporters.