Ukrainan armeijalle uusi joukko ja ei kun tervemenoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minun koulutus on 80-luvulta, mutta silloin kun johdin BTR-60 PSJJoukkuetta ja komensin: "Joukkue, vasemmalle avoriviin jalkaudu." , se ei tarkoittanut vaunumiehistöjä.Ukraine War - Russian soldiers ambushed
Ei tietoa sijainnista, mutta jälleen kerran ryssät liian lähekkäin.
Vähä alkaa kyllä käymään sääliksi noita nuoria jannuja....mut ainoastaan niitäkaveri osti Fantaa kun rublilla jotain sai, jäi juomatta
Destroyed and captured equipment of the armed forces of the Russian Federation
En paljon laske noiden neuvotteluiden varaan. Venäjä on sen verran uhmakkaalla päällä vielä, etteivät varmaan vielä ole valmiita antautumaan Ukrainalle.
Mua ei säälitä. Ei sitten vähääkään.Vähä alkaa kyllä käymään sääliksi noita nuoria jannuja....mut ainoastaan niitä
Sveitsi täysillä nyt mukana.
Duumaa valmistellaan, mutta mihin ?
Joko mihinkään ymmärrykseen ei olla päästy tai sitten Venäjä on luvannut lopettaa sotatoimet ja lähteä Ukrainasta.
Ei Hirviprikaatilla tollaista kalustia ole.
Todennäköisempi kuin päinvastainen tulos.Annetaan Vladimir-setäselle erikoisvaltuudet luotsata maa vaikeiden aikojen läpi lopulliseen voittoon?
Syy voi olla varmaan ihan mikä vaa, mahdoton arvata. Yksi voi tietty olla, että siunaavat hyökkäyksen Puolaan pakotteiden takia tms. itsetuhoista.Mikä syynä? Taputtavat ja hurraavat putinin neroudelle?
Annetaan Vladimir-setäselle erikoisvaltuudet luotsata maa vaikeiden aikojen läpi lopulliseen voittoon?
Ei isommin. Mutta pilu oli halpaa.Minä olin niin junnu silloin, etät en muista, enkä ole perehtynyt. Pyrkikö silloin tänne populaa ankeutta karkuun kuinka?
Tämä lienee osa sitä suurta kolonnaa? Tällainen Venäjän sotiminen vie sen helvettiin suoraan. Sen armeija ei tällä menolla selviä hengissä Ukrainasta, kun kalustoa tuhoutuu tätä vauhtia ja UA ja paikalliset vahvistuu lännen tuella jatkuvasti. Ei voi jatkua enää pitkään.Just at the exit from Gostomel, our military destroyed entire columns of vehicles and armored vehicles of the Russian Federation. We are talking about several dozen pieces of equipment.
Gostomel does not give up!