Mikä? Se tunnin mittainen? Ei oo aikaa.Katsopa sen tiedustelu-upseeriproffan luento.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mikä? Se tunnin mittainen? Ei oo aikaa.Katsopa sen tiedustelu-upseeriproffan luento.
Vähän epämääräinen lähde, mutta kyllähän se Putin väläytteli vissiin toisena päivänä, että Ukrainan narkkarinatsit mahdollisesti käyttävät likaista pommia siviilejä kohtaan tms.
Niin minäkin luulin. Nyt en enää luule. Hän antoi jo kaksi, perusteltua vaihtoehtoista nimen Putinin seuraajaksi. Ja kertoi, miten siellä systeemi rakentaa seuraajan.Mikä? Se tunnin mittainen? Ei oo aikaa.
Mä olen huono kattomaan tollasia videoita. Ehkä jos joku joskus kirjoittaa tiivistelmän.Niin minäkin luulin. Nyt en enää luule. Hän antoi jo kaksi, perusteltua vaihtoehtoista nimen Putinin seuraajaksi. Ja kertoi, miten siellä systeemi rakentaa seuraajan.
Jos se on militaarirengas, siellä sisällä voi olla sellainen pehmeä reikiä tukkiva kerros. Samoin se teräspiikki voi jäädä kiinni, jolloin rengas ei vuoda. Ja kumi supistuu pistämällä tehdyn reiän kanssa, kun piikki irtoaa. Noissa monissa on automaattinen renkaantäyttöjärjestelmä.Keep it simple. Viisto reikä asfalttiin, pätkä riittävän vahvaa harjaterästä, lyödään vasaralla tiukkaan. Seuraava reikä 15 cm päähän. Parissa minuutissa on koko tien leveys laitettu.
Ja näyttää ukrainalaisilla olevan raskasta kalustoa. Tie rikki sieltä täältä muutama sata metriä, jossa voi padottaa ojat. Pyöräkalustolla jumi, jos pitää saada satoja autoja yli.
Ja oma kaasukenttä ja putki!Minä ottaisin petsamon isot nikkeli varannot, pääsy jäämeren kalastus ja ravustus bisnekseen. Ja oisiko jopa mahdollista päästä öljy bisnekseen tuota kautta.
Mitenkäs Kuola, jos on löysästi kiinni?Teemme kompromissin ja otetaan molemmat
Se proffan selosti koko venäläisen ajatusmalli rakenteellisen eron verrattuna länsimaiseen ja antoi koko tälle historialliset perusteet lähtien tuolta tuhannen vuoden takaa. Ja sinä haluat tiivistelmän vuosituhannella. No se on ykkönen ja kolme nollaa.Mä olen huono kattomaan tollasia videoita. Ehkä jos joku joskus kirjoittaa tiivistelmän.
Mutta on aikaa heittää sitten omia näkemyksiä mututuntumalta? Katso nyt vaan se video.Mikä? Se tunnin mittainen? Ei oo aikaa.
Kannattaa ehkä edes yrittää sitten perehtyä ensin, niin on edes vähän hyväksyttävämpää esittää komplekseihin asioihin yksinkertaisia ratkaisuja.Mä olen huono kattomaan tollasia videoita. Ehkä jos joku joskus kirjoittaa tiivistelmän.
Laittakaa joku se vielä, en muista miehen nimeä googletteluun.Se proffan selosti koko venäläisen ajatusmalli rakenteellisen eron verrattuna länsimaiseen ja antoi koko tälle historialliset perusteet lähtien tuolta tuhannen vuoden takaa. Ja sinä haluat tiivistelmän vuosituhannella. No se on ykkönen ja kolme nollaa.
Kun valtion tila heikkenee, alkaa Putin näyttää heikolta johtajalta. Ja sellaistahan venäläinen ei siedä.Talouspakotteiden atomipommin laukaisu ja sen seuraukset etenee kuin hidastetussa filmissä.
On muuten diktaattori Putinille nuo talouspakotteet ja niistä seuraava Venäjän talouden totaalinen romahdus paljon isompi ongelma kuin surkeasti mennyt sota Ukrainaa vastaan. Saa nähdä missä vaiheessa tämä valkenee Putinin porukalle.
Kevät alkaa olla jo niin pitkällä, että kohta niitä talouspakotteita voi kiristää muutamaksi kuukauden vääntämällä EU:n kaasu- ja öljyhanat kiinni Venäjältä vähintään kesän yli. Siinä loppuu silloin Venäjän valtiolta palkkojen maksu ja eläkkeiden maksuunkaan ei ole rahaa. Eikä sotilaiden palkkoihin.
Kevät ja kesä tulossa, niin pääsevät kaalimaata perustamaan kuka minnekkin siellä. Siinä onkin sitten ryssille syksyksi ja talveksi syömiset. Vaihtelevasti joka aterialla syövät vain kaalia kun rahaa ei ole ostaa ruokaa kaupasta vaan ainoa ruoka on se itse kasvatettu kaali.
Meinanneet ottaa selfiet sen edessä? Tai kaivaneet auki sen sairaalan alapuolella olevan tukitun käytävän, jossa on niiden palomiesten säteileviä varusteita?Vodkapäissään käyneet kurkkaamassa elefantinjalkaa?