Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan pysty ottaan vakavasti noita ”sotilaita”. Leveää haara-asentoa, liian isoja kamppeita ja ikivanhaa teräspottaa päässä Ryssän lentäjätkin näyttää jostain Teboilin baarista lahjotuilta läskeiltä juopoilta vanhoissa dimexin haalareissa
HELSINGIN SANOMAT 05.03.2022Medvedevin jahti "Fotinija" on talvitelakalla Suomessa.
Suomalaiset, älkää pettäkö minua.
Jussi: Kiitos tiedosta, katsotaan (mitä voimme tehdä).
Onko tippunut heittoistuimineen päivineen maahan? Ei taida olla Martin Bakerin tasoa neukkujen heittoistuimet.Kuollut lentäjä.
Katso liite: 57867
Pakko laittaa: Tuossa kuvassa voi mahdollisesti olla isoisäni. Eipä siitä sen enempää. Mikäli joku tarkasti tietää kuka tuo keskimmäinen sotilas kuvassa on niin sitten tuo ei ole isoisäni.Vähän tuhoutunut ja jäänyt ryssien kalustoa ukrainalaisille Harkovan lähellä. Tässähän on moninkin tavoin Talvisodan henkeä.
Postisi aloitus, kuinka paljon enemmän ryssällä on ytimiä...Mitäpä luulet että Venäjä tekee Israelille nillää omilla ydinaseillaan joita on tolkuttomasti enemmän kuin Israelin arsenaalia? Israelin ydinasepolitiikka ei ole sellaista että Venäjälle ruvetaan jostakin Israelin ydinaseista (mitä kohtaan Israel pitää varovaista tunnustamatonta linjaa) - ne ovat tekijänä Israelin itsensä puolustamisessa, eikä mihinkään kaukaisille ulkomaille. On kyllä kumma että tästäkin jotkut jo ydinaseiden latausääniä intoilevat. "Israel välittäjänä, never happened." Zelenskyi itse pyysi jospa Israel yhtenä maana voisi toimia välittäjänä jo useita päiviä sitten: Israel on kyllä ollut välittäjänä historian aikana monessakin prosessissa, sen nyt ei pitäisi mitenkään ihmeellistä olla koska hän on itse juutalainen ja lisäksi mailla on hyvät suhteet.
Eli sitten jos tuossa lasketaan vaikkapa BTG:n miehistöä niin etulinjan taistelevat komppaniat koostuvat kolmesta komppaniasta, joissa kaikissa kolme kolmen miehistönkuljetusajoneuvon/rynnäkköpanssarivaunun/miehistönkuljetuspanssarivaunun joukkuetta + yksi em. ajoneuvon esikunta. Eli kaiken kaikkiaan siellä etulinjassa on 30 taistelevaa ajoneuvoa. Ja keskimäärin näihin ajoneuvohin yhteen menee se 7 jalkaväen taistelijaa. Eli yhdessä BTG:ssä on etulinjassa 210 taistelijaa. Eli tästä täytyy sellainen n. 40-65 napsia pois, että saa BTG:n pysäytettyä.Jos joukon tehtäviä ei kevennetä, niin 30% tappioiden jälkeen alkaa kyllä tökkiä.
Maailmalla on käytössä heittoistuimiakin missä istuin ei irtoa ilmassa ja lentäjä mene pelkällä varjolla, vaan joissakin lentäjä menee maahan asti istuimella jossa se varjo on kiinni.Onko tippunut heittoistuimineen päivineen maahan? Ei taida olla Martin Bakerin tasoa neukkujen heittoistuimet.
Eivät nämä mitkään kauneuskilpailut kai olleet? Tiedä vaikka olisi häijy ukko PMK:n takana, takaraivossaan kolmevuosikymmeninen angsti pidempien poikien vittuilusta.Siinähän se on videolla ilmielävänä, myyttinen taistelumaahinen:
Katso liite: 57865
Tuo todistaa, ettei Putin pelkää koronaa, vaan salamurhaa omien puolesta. Moni nainen on kyllä ollut monelle miehelle surma.Mitä ihmettä, nuohan istuvat tuolla kaikki nätisti pöydässä Puten ympärillä ilman mitään turvaväliä? Mihin se Puten koronapelko katosi?
Vaikea uskoa että joku tulisi maahan asti perse edellä. Siinähän menee selkäranka lyttyyn.Maailmalla on käytössä heittoistuimiakin missä istuin ei irtoa ilmassa ja lentäjä mene pelkällä varjolla, vaan joissakin lentäjä menee maahan asti istuimella jossa se varjo on kiinni.
Tässä yksi lyhyt mies, mutta ei mitenkään pieni...Eivät nämä mitkään kauneuskilpailut kai olleet? Tiedä vaikka olisi häijy ukko PMK:n takana, takaraivossaan kolmevuosikymmeninen angsti pidempien poikien vittuilusta.
Ei nyt lähdetä tähän ylimielisyyteen, vaan yritetään oppia koko ajan ja kaikesta.
Älkääs poijaat käykö toisiinne. Vihollinen on tuolla päin.Postisi aloitus, kuinka paljon enemmän ryssällä on ytimiä...
Riittää hyvin mulle.
Dasvidania.
No ei todellakaan oleMaailmalla on käytössä heittoistuimiakin missä istuin ei irtoa ilmassa ja lentäjä mene pelkällä varjolla, vaan joissakin lentäjä menee maahan asti istuimella jossa se varjo on kiinni.
Ai minä olen nyt joku ryssärölli kun tuon mainitsen: se nyt on ihan raaka fakta, eikä sen mainitseminen minusta mitään ryssärölliä tee, mutta kiva että tuolla sivutat koko tekstin (olen varmaan sitten joku Mantshurian Kandidaatti ryssärölli kun olen täällä foorumilla ollut aika monta vuotta pidempää kuin tänä vuonna liittynyt teikäläinen ja ikinä ei tuollaista heittoa ole laitettu minusta ). Jos et mitään muuta pysty kuin yrittää sivuttaa asiaa teennäisellä ryssärölli vedolla kun et kestä asiaa, niin ei voi muuta sanoa kuin jaa.Postisi aloitus, kuinka paljon enemmän ryssällä on ytimiä...
Riittää hyvin mulle.
Dasvidania.
Vielä tuolissaan kiinni. Lieneekö kuollut jo ilmassa vai vasta maassa, kiitollisen kansan kädestä.Kuollut lentäjä.
Katso liite: 57867
Elintasomaha. Lentolisillä on vara syödä ja kurlata votkalla tuhdimmin kuin tavan kadunmiehellä. Jälkiviisaana Sergei voi olla ainakin hyvillä mielin siitä, että on sijoittanut ruplat viisaasti. Pysyvämpää tuo läski on kuin rahatalletuksen reaaliarvo venäläisessä pankissa.näistä lentäjistä voisi tehdä Top Gun-parodialeffan sodan jälkeen..
on tässä kyllä sotilaslentäjälle aikamoinen mätisäkki ja manboobsit päässyt kertymään.
Katso liite: 57868