Ukrainan konflikti/sota

Ei tässä kukaan mitään "kinaa". Jos nyt haluat heittää että rynkkyjä ei lähetetty, niin todistajan taakka on teikäläisellä: mutu ei ole todiste. :unsure:
No kas kun niitä lähteitä ei vaan voi aina kertoa näillä sivuilla. Mutta sanotaanko näin, että jos pokeria pelattaisiin, niin aika lailla all in paikka olisi. Ja on tosiaan kuitenkin se pieni mahdollisuus, että ovatkin lähteneet. En ole asiaa varmistanut, kun en ole kokenut tarpeelliseksi, mutta viittaan ketjussa aiemmin olleeseen tekstiin (ei minun): Ukraina ei tarvinnut rynkkyjä, oli omasta takaa tarpeeksi.

Siitä isosta helikopteriarmadan tuhosta ei ole vielä tarttunut todisteita.
Twitterin satelliittimiehet tutkivat asiaa.

Aamulla herätessä hamuan puhelinta ja huolestuneena otan tilannepäivityksen. "Onko ryssä Maidanilla?" "Onko Putin avannut uusia rintamia vai tehnyt laajennettun itsemurhan?"

Mutta ei! Maidan on vapaa! Ukrainalaiset taistelevat!

Ryssä makaa edelleen tien poskessa kun ei ole gasoa, ei leipää eikä motivaatiosta puhettakaan! Homma on edelleen sitä itseään eli ryssitty niin kuin vain ryssältä onnistuu! :solthum:

Eläköön Ukraina ja ukrainan kansa!!
Itse itseäni lainaten!

Jo 27.2. kirjoitin yllä olevan viestin ja olin positiivisesti yllättänyt tilanteesta! Nyt 8 päivää myöhemmin tilanne on edelleen täysin sama!!

Huraa Ukraina!!

Russian national guard? Ovatko nämä niitä Putinin "yksityisarmeijan" jäseniä? Nämä eivät taida olla ihan etulinjan joukkoja lähtökohtaisesti. Eikö näiden joukkojen tärkein tehtävä ole Putinin suojelu?
Jos nämä nyt todella ovat tätä ns. "kansalliskaartia" (nimi ei kyllä kovin osuva ole kun tarkoitus on enemmänkin pitää kansa aisoissa), niin nämä ovat Venäjän turvallisuusneuvoston alaisuudessa, eivätkä puolustusministeriön kuten armeija. :salut:

FNQ3KnnXIAM1QB0

Putler bunkkerissa vastaanottamassa päivitystä. 1) selkeästi paranoidi 2) onko mahdollista että putler käyttäytyy kuin hitler ja määrää joukkojen siirtoja, iskuja vai onko ne kenraalit todellakin niin kädettömiä?
Tähänkin Putinin pöytään on pitänyt lisätä etäännyttämisjatke, jotta vierailija joutuu istumaan metrien päähän tsaarista.

Huomioikaa mitä Putinin telkussa näkyy: Ystävällinen ukrainalaisen maajussi hinaa Putinin NaZi -tankkia 😀

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ctg
Back