Maidan
Respected Leader
Heti kun ehdotti 2 miljardia, niin heti rauhan neuvottelijaksi, hohhoja.. jotta pelästäisi loput 20 miljardia. Kyllä minä uskon että Ukrainan tulee vielä päivä jolloin ne ymmärttäisivät ettei oligharhit vallassa ja maan/kansan hyvinvointi toimi on mahdoton yhdistelmä. Ensimmäiset tulevat ajattelemaan aivan liika oma etua. Rikollisen liika, eikä mitään hyvinvointia maahan ikinä tulekaan. Itse en ihailee mitään jonkun tietyn kansan saavutusta. Suuria ihmisiä esiintyy kaikissa kansalaisuuksissa. Juutalaisilla oli enemmään rahaa kouluttaa lapsia, ja he auttavat toisia omien keskuudessa enemmään kun toiset kansat. Tämä asia vaikuttaa menestykseen, joskus ohi luonnonvalinta.Muistutan vielä sitä että Ukrainan presidentti halusi Abramovitsin mukaan rauhanneuvotteluihin jotka pidettiin Valko-Venäjällä.
Vaikkei tämä minulle, niin vastaan kuitenkin. Täällä on järkevä faktojen porukka. Mutta kun puheessä mennään miljardööreihin - salam nopeasti rikastuneiden ja rahansa pitäneiden Putinin klaanista, niin fakta on - ne ovat kaikki vähintäin epärehellistä säkkiä ja suoran sanottuna varkaita. Kaikki halusivat osuuden, olivat valmiit varastamaan viimeistä toisilta, jopa elintarvikeapua (Pietrain ruokaapu) kansalaisilta kuuluvan osuuden ja ison sellaisen. Tämän oivalsivat kaikki ahneet ja häikelemattomat - suljettujen seinien sisällä jaettiin maan rikkauksia omien kesken. Ei ole mitään väliä mitä kansallisuutta edustavat. (PC Voisit yllättyä kuinka paljon juutalaisia on ollut vallnakumouksen aikana korkeilleKeksi jotain parempaa!
Olen suuri juutalaisen sivistyksen ja tieteen ihailija. Tosi pätevää porukkaa.
Puhumattakaan Kissingeriläisestä ulkopolitiikasta tms.
Kyllä nämä leimakirveet heiluu helpolla ja nopeasti!
Omasta mielestäni olen viimeinen ihminen jota voi kutsua antisemitiksi!
Videossa olevasta aiheesta olen kirjoitanut vuosien varrella aikaisemmin.
Tämä on googlettamalla käännetty: "Lainat lainaki (Zalogovyi Auktsion) huutokaupat Venäjällä ovat yksi Venäjän yksityistämisen mekanismeista, sarja vuonna 1995 järjestetyn huutokaupan muodossa tapahtuvaa transaktiota, jonka seurauksena useat liikepankit saivat valtion omistamia osuuksia useissa suurissa teollisuusyritykset (kuten Jukos, Norilsk Nickel, "Sibneft").
Korostin sanan huutokauppa koska mitään huutokauppa ei ollut, vaikka näin sitä esitetään. Tietty lähellä Jeltsiniä ollut porukka, mm tämä ihailemasi Abramovich, joka kaveraasi Jeltsinin tyttären kanssa, kävi juomassa teetä heidän kotona, juu-juu..ihan viaton "kaikki omalla hiella ja kovalla työllä anasainnut, ihan rehellisesti ja ihan tyhjästä aloitti, ilman kenenkään apua". Ja ennen kaikkea hän tunsi Berezovskyn. Oma ura liikemiehenä Abramovich aloitti suuren luokan petoksella, josta muistakseni päässyt lahjoittamalla muut hiljaiseksi.
Tähän ns "huutokaappaan": Myydään valtion mittamattomien luonnon rikkauksien liityyviä tehtaita, esiintymiä yms..ja kutsutaan tämän "huutokauppaan" vain muutama harva kaveri, ja kaverin kaveria, josta kaikki ovat sama pata. Tällainen ei ollut mitään auction, huutokauppa, vaan sovittu shodnjak suljettujen ovien sisällä. Lailliseen, rehelliseen huutokaupan kutsutaan kaikki halukkaat, eikä muutaman sisäpiiri. Samat ihmiset ovat tarkoituksella järjestäneet ennen sitä vaikka mitä kohteissa, joita halusi ostaa, ei maksettu palkkoja palkkoja, ja vaikka mitää...tukka nostavaa.
Pitääkö minun ihailla niitä siinä rikollisessa touhussa sen perusteella mitä kansallisuutta ne olivat. Ei sillä ole väliä.
Ei oleminen siellä suljettujen ovien takaa vaatinut liikemiestaitoja, älykkyyttä, koulutusta ja muita ominaisuuksia, vaan oikeiden ihmisten tuntemusta.