Olympiakasarmi
Kenraali
Ja kyltteihin vaihdetaan Teboilin sijaan Putoil.Sille voi soittaa ja perua munkkitilaukset 100 vuodeksi.
Kuukkeliin nimi ja virma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja kyltteihin vaihdetaan Teboilin sijaan Putoil.Sille voi soittaa ja perua munkkitilaukset 100 vuodeksi.
Kuukkeliin nimi ja virma.
Joka toiselle kivääri ja joka toiselle patruunakampa?Sitä vaan mietin, että jos Venäjä pistää LKP:n päälle niin mitä varuisteita näille on? Nyt jo Ukrainassa on käytössä panssarijunat, ottoajoneuvot, jengiä liikkuu hiekka-autojen lavoilla. Kuka uskoo että jostain kallionkoloista näille kaivetaan jotain "hienoa" neukku-rautaa?
Ottaen huomioon miten osta kulkee, todella outo ajatus että siellä säästeltäisiin joukkoja ja ilmavoimia. Minusta aivan hullu ajatus.
Pitääkö minun ihailla niitä siinä rikollisessa touhussa sen perusteella mitä kansallisuutta ne olivat. Ei sillä ole väliä.
Ei oleminen siellä suljettujen ovien takaa vaatinut liikemiestaitoja, älykkyyttä, koulutusta ja muita ominaisuuksia, vaan oikeiden ihmisten tuntemusta.
Joka toiselle kivääri ja joka toiselle patruunakampa?
Katso liite: 58055
Apinaa koijataa, apinaa pumpataan Kummeli hengessä varmaan suoritetaan jako, mulle, sulle, mulle, (kato natzi) mulle, mulle....Odotettu uutinen.
Tämä olisi ollut edessä tavalla tai toisella, vaikka yhtiöt eivät olisi päättäneet vetäytyä Venäjältä.
Mielenkiintoista olisi tietää kuka saa mitäkin kansallistettua omaisuutta. Veikkaan jaon menevän ihan kaveri piirissä.
Vaikken purjehtija olekaan, jopa minä haistan tuulen suunnan.Ja kyltteihin vaihdetaan Teboilin sijaan Putoil.
Taas haet samaa tarinaa kuin pari päivää sitten.Mitähän ihmettä tuol tapahtuu? (Itä-Romania nyt). Puilen tusinaa ilma-alusta, majakat päällä. Välillä näkyy, välissä ei..
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
View flight on Flightradar24fr24.com
Taitaa totuus olla, että yhtään mitään taistelukykyisiä ilmavoimia ei ole. Muutama paraatikone ja siinä kaikki. Kaikki muu on ryssitty eli varastettu, huijattu, rikottu ja ties mitä muuta. Aivan yhtä rautainen on lentäjien henkinen ja fyysinen kunto.Sitä vaan mietin, että jos Venäjä pistää LKP:n päälle niin mitä varuisteita näille on? Nyt jo Ukrainassa on käytössä panssarijunat, ottoajoneuvot, jengiä liikkuu hiekka-autojen lavoilla. Kuka uskoo että jostain kallionkoloista näille kaivetaan jotain "hienoa" neukku-rautaa?
Ottaen huomioon miten osta kulkee, todella outo ajatus että siellä säästeltäisiin joukkoja ja ilmavoimia. Minusta aivan hullu ajatus.
Ihmiset etsii ruokaa, polttoainetta pankkiautomaatteja, joista saisi rahaa. Ukrainassa on lähe 50 miljoonaa asukasta. Ei ne sieltä katoa mihinkään kaikki 10 päivässä.Vaikka nämäkin teot on täysin väärin niin en ymmärrä miksi sotatilassa olevassa maassa ihmiset liikkuu kuin ei mitään sotaa olisikaan. Yksikin päivä katsoin jotain webkameraa niin siellä joku nainen lenkillä kai sillä oli vielä nappikuulokkeet korvilla niin huomaan vasta kun tankki on jyrännyt yli.
Tämä on meille huono uutinen. Olemme hankkimassa IT-ohjuksia Israelista ja olemme jo hankkineet meritorjuntaohjuksia sieltä. Jos Israel ei suostu aseistamaan Venäjän hyökkäyksen kohteeksi joutunutta maata, niin se on iso ongelma meidän huoltovarmuuden kannaltaIsrael on estänyt tehokkaiden ja kalliiden Spike-panssarintorjuntaohjusten viennin Urkrainanaan Venäjän sanoo tämä uutinen.
Myöskään Israel ei ole vienyt Ukrainaan droneja.
Spike-ohjuksia on tuntuva määrä mm Saksan varastoissa.
Mens panservernvåpnene renner inn i Ukraina, er det ett missil de ikke får
Israel setter stopp for Spike-donasjoner til Ukraina.www.tu.noVaroitus: Tämä ei ole antisemiittinen kannanotto! Rauhoittukaa!Spike (missile) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Otetaan vastapainoksi että Israelilaisia ex-eliittisotilaita on taistelemassa Ukrainan puolella.
Israelia ja Venäjää yhdistää Syyriassa halu pitää Hizbollah aisoissa.
Panssariajoneuvo ampuu henkilöautoa 20 tai 30mm tykillä.Ihan kuin tuossa autoa vastaan lentäisi joku drone tai vastaava ennen laukausta. Näkyy myös omituinen pölähdys. Mitähän tuossa tapahtuu, osaako joku sanoa?
Näin pysytään ajan hermolla. Tätä samaa se on ollut jo aikas pitkään. Natoa ei yllätetä!
Polttoaineveroa alas. 70% hinnasta on veroa.Ai Nato laskee öljynkin hintaa markkinoilla..no toivottavasti..mutta moni suomalainen yrittäjä(esim.kuljetus) on ihan kusessa kustannusten raketoinnin kanssa hyvinkin pian.
Pohdin että liittyykö rintamalle lähetettyihin varusmiehiinkin korruptio. Putin on antanut x miljardia ruplaa kokeneiden palkkasoturien värväämiseen, mutta joku on pistänyt rahat parempaan talteen ja laittanut varusmiehet rintamalle.Apinaa koijataa, apinaa pumpataan Kummeli hengessä varmaan suoritetaan jako, mulle, sulle, mulle, (kato natzi) mulle, mulle....
Venäjän armeijalle 30 miljardia euroa vuodessa (näin uutisoi Uusi-Suomi 2013),
Tuntuu, että Putin on ollut se apina jota koijattu.
Ikävä, että Ukrainan kansa kärsii, hyökkäys olisi voinut jäädä tekemättä, jos Putinilla olisi ollut realistinen käsitys armeijan suorituskyvystä.
Mutta hullu psykopaattihan se on, olisi se hyökännyt joskus kuitenkin.
- Ihmiset yrittää lähteä pakoon hädässä, kun alueella osunut jonkun taloon. Jotkut eivät tajuaa enää stressissa mitään.Päiväys 28.2.2022 videolla eli ihan alkupäiviltä. Voi olla, että vanja on edennyt nopeasti (BMP-2 täysin yksin) ja siviilit ovat sitten yhtäkkiä keskellä sota-aluetta.