Anonymous on hakkeroinut VK.com (ryssien Facebookin) ja lähettänyt VK:n ylläpidon nimissä KAIKILLE (venäläisille?) käyttäjille viestin, jossa kerrotaan totuuksia Ukrainan sodasta ja vaaditaan sodan loppumista! TÄMÄ ON MASSIIVINEN JUTTU. MASSIIVIINEN. Tämä tarkoittaa, että noin 100 miljoonaa ryssää saa kerrankin naamalleen faktat sodasta ja vieläpä palvelusta, jota käyttää ja johon luottaa. Lisäksi tuossa viestissä kehoitetaan menemään osoittamaan mieltä nyt maanantaina joka paikkaan, voi olla, että miljoonat ryssät vastaavat ja menevät osoittamaan mieltään nyt, kun tietävät, että muutkin ovat ehkä menossa. Lisäksi se tietenkin epäsuorasti yllyttää edesauttamaan esim. bankrunnia ja muuta ja nythän pitäisi pörssien avautua Venäjällä juuri sopivasti piensijoittajien harjoittamaa paniikkimyyntiä varten. Joka tapauksessa tämä on infosodan huipentuma, tätä parempaa osumaa ei enää ole mahdollista edes saada aikaan minun mielestäni.
BTW. Voi olla, että VK:n johto on oikeasti itse laittanut tuon, mutta vierittää syyn "hakkereiden" niskaan tai on jotenkin "antanut" "hakkereiden" tehdä tuon. Jos VK:n johto näet itse tekisi tuon, siitä seuraisi 15 vuotta siperiaa tai pahempaa.
Itse uutinen:
Tässä englanniksi käännetty sisältö tuosta viestistä, mikä on pistetty VK:n käyttäjille.
Katso liite: 58847