Lisää kuvaa Belgorodista.
Nää on aina yhtä viihdyttäviä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lisää kuvaa Belgorodista.
Olis mielenkiintoista tietää, miltä etäisyydeltä kuvattu.
Suolan kanssa taas kerran, mutta Ylilaudan veijarit saanu tällasta kuvamateriaalia väitetysti Kerchistä:
https://v.ylilauta.org/c4/b1/c4b1ee31ab684586.mp4
(en tiedä miten tällaset linkit saa upotettua)
Eli kuvattu ilmeisesti toisesta suunnasta, IT-ohjuksien laukasut ja räjähdykset näkyy erittäin selvästi, mutta niin näkyy myös suorat osumat ite siltaan. Uket on laittanu ilmeisesti paukkuun oikeen kunnolla tänään.
Kuten jo aiemmin sanoin niin tämän ydinonnettomuuspelottelun tarkoituksena on lisätä vastarintaa Saksan ydinvoimaloiden jatkoajalle. Siihen riittänee muukin kuin INES 7 onnettomuus, sillä saksalaiset eivät ole vieläkään päättäneet jatkoajasta!?Ei tietenkään tehoa, vittu kun nämä ryssät eivät ymmärrä ulkopuolisesta maailmasta hevonvittua, tuo ydinvoimalan räjäytys uhkailukin on/oli pelkkää painostusta että saataisiin joku rauhansopimus, mutta kun ei se perkele toimi lännessä tuo homma tuolla tavalla. Ryssällä paniikki päällä kun hommat ei suju niinkuin piti.
Siellä on riittävästi FSB:n pamputtajia. Rintamalle haetaan 2-3 karskinkaverin porukalla, laitetaan autoon käsiraudoissa ja seuraavaksi tarjotaan mosi&takki. Sen jälkeen voit joko ottaa ne ja kävellä etulinjaan tai ottaa vastaan luodin heti.Ukrainan, Venäjän ja Seppojen tappioista: Minua ihmetyttää noiden Seppojen tappiot ja pakkovärväykset. Onko mielikuvitusvaltioilla oikeasti laajaa kannatusta alueella vai onko Luhanskin/Donetskin miehet niin alistuvia lampaita, että suostuvat kansanmurhattavaksi etulinjassa taistellessa omia vastaan? Luulisi olevan ongelmallista jos sepot värvää ja aseistaa riveihinsä ukrainamielisiä. Ehtiikö kahdeksassa vuodessa kansan aivopesemään propagandalla niin hyvin?
Onko seppojen tappiot siis oikeasti Ukrainan tappioita eikä Venäjän?Siellä on riittävästi FSB:n pamputtajia. Rintamalle haetaan 2-3 karskinkaverin porukalla, laitetaan autoon käsiraudoissa ja seuraavaksi tarjotaan mosi&takki. Sen jälkeen voit joko ottaa ne ja kävellä etulinjaan tai ottaa vastaan luodin heti.
Silovikit on NKVD:n ja KGB:n suoria jälkeläisiä. Isä Aurinkoisen opeilla tuolla mennään, ei sen ihmeempää. Vai luullaanko että se suuri isänmaallinen sota oli jotain oikeaa sankaritarinaa? Kyllä siellä takavarmistusosastot huolehti että etulinjan liikesuunta pysyi oikeana ja lihamyllyyn juoksi uutta lihaa kokoajan.
Seppojen tappioita ei lasketa Ukrainan ilmoittamiin ryssän tappioihin. Seppojen tappioita ei kaiketi laske kukaan, ehkä sepot itse?Onko seppojen tappiot siis oikeasti Ukrainan tappioita eikä Venäjän?
edit: Tuo nimittäin selittäisi sen miten Venäjä on saanut koneistonsa pysymään käynnissä näinkin pitkään jättitappioista huolimatta.
Olis mielenkiintoista tietää, miltä etäisyydeltä kuvattu.
Oletko varma että Ukrainan virallisissa luvuissa ei olisi seppoja (LNR/DPR)? Miten siellä olisi vain "tavallisia" ryssiä? Olen ollut käsityksessä että luvut ovat kaikkia mahdollisia eli ryssän, mielikuvitusvaltojen joukot sekä PMC:t. Miten Ukraina edes tietäisi esim. tykistöllä tapettujen "ryhmän"?Seppojen tappioita ei lasketa Ukrainan ilmoittamiin ryssän tappioihin. Seppojen tappioita ei kaiketi laske kukaan, ehkä sepot itse?
Eiköhän nuo ole kokonaisluvussa mukana kuitenkin. Hankala niitä olisi sieltä erotellakaan. Katsoin ettei tuo seppoarmeija kuitenkaan prosentuaalisesti ole kovin suuri ottaen huomioon alueiden väestön koko. Ja jos noita pakkovärvättyjä sekoitetaan pienissä erissä tuonne oikeasti venäjämielisten vapaaehtoisten sekaan niin se vähentänee kapinan riskiä kapinallisten joukossa.Seppojen tappioita ei lasketa Ukrainan ilmoittamiin ryssän tappioihin. Seppojen tappioita ei kaiketi laske kukaan, ehkä sepot itse?