Antares
Respected Leader
Kaikkea sitä näkee, pyörremyrsky Krimillä, väitetysti lähellä Sakin lentotukikohtaa:
Tämä oli mielenkiintoinen kommentti, liittyy aikaisemmin linkittämääni läntisen tiedustelijan kommentteihin kentälle tuhottujen koneiden määrästä. En muista tällaista vangittua pilottia, mutta toisaalta en olisi yllättynyt vaikka tämä alle lainattu kommentti pitäisi paikkansa: hävittäjien ja helikopterien lentokunnossa pitäminen on hyvin kallista. Panssarivaunut ja muut voi jättää pellon laitaan seisomaan ilman suurempia riskejä mutta kaikki lentävä on eri asia. Jos lentävä laite kärsii vaurion kesken lennon, se on iso ongelma. Ehkä jos joku aktiivi on pitänyt silmällä eri lentokenttiä vuosikausien ajan, hän saattaisi tietää mitkä koneet eivät ole liikkuneet vuosikausiin. Se voisi kertoa jotain, tosin esim. Googlen satelliittikuvia ei oteta kovin tiuhaan. Kone voi käydä lennolla ja palata samaan paikkaan kahden kuvan välisenä aikana. Vaikea arvioida, mutta kun katsoo heidän maavoimien ja merivoimien kaluston kuntoa, en olisi yllättynyt vaikka samat ongelmat koskisivat ilmavoimia myös. Suora lainaus: LINKKI
There was a captured RU pilot near Kharkiv in the early weeks of the war. He said a shockingly low amount of aircraft were usable for combat. Wouldn't be shocking if many jets were simply kept around to make things "look good" while actually being used for spare parts
MUOKKAUS: jostain syystä lainaamani kommentti on poistettu, ehkä hän oli väärässä tuon Kharkovan lähellä napatun lentäjän suhteen? Jätän silti varalta paikalleen.
Tämä oli mielenkiintoinen kommentti, liittyy aikaisemmin linkittämääni läntisen tiedustelijan kommentteihin kentälle tuhottujen koneiden määrästä. En muista tällaista vangittua pilottia, mutta toisaalta en olisi yllättynyt vaikka tämä alle lainattu kommentti pitäisi paikkansa: hävittäjien ja helikopterien lentokunnossa pitäminen on hyvin kallista. Panssarivaunut ja muut voi jättää pellon laitaan seisomaan ilman suurempia riskejä mutta kaikki lentävä on eri asia. Jos lentävä laite kärsii vaurion kesken lennon, se on iso ongelma. Ehkä jos joku aktiivi on pitänyt silmällä eri lentokenttiä vuosikausien ajan, hän saattaisi tietää mitkä koneet eivät ole liikkuneet vuosikausiin. Se voisi kertoa jotain, tosin esim. Googlen satelliittikuvia ei oteta kovin tiuhaan. Kone voi käydä lennolla ja palata samaan paikkaan kahden kuvan välisenä aikana. Vaikea arvioida, mutta kun katsoo heidän maavoimien ja merivoimien kaluston kuntoa, en olisi yllättynyt vaikka samat ongelmat koskisivat ilmavoimia myös. Suora lainaus: LINKKI
There was a captured RU pilot near Kharkiv in the early weeks of the war. He said a shockingly low amount of aircraft were usable for combat. Wouldn't be shocking if many jets were simply kept around to make things "look good" while actually being used for spare parts
MUOKKAUS: jostain syystä lainaamani kommentti on poistettu, ehkä hän oli väärässä tuon Kharkovan lähellä napatun lentäjän suhteen? Jätän silti varalta paikalleen.
Viimeksi muokattu: