Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän meistä kaikki oman navan pyrkii turvaamaan keinolla tai toisella ja toiset ovat ihan oikeita opportunisteja.No osasit ilmeisesti nähdä viime kesänä sitten että bensa maksaa 2,50e litralta ja varautua siihen, hienoa, kaikki ei tähän taipunut. En nyt missään nimessä haluaisi riidellä tästä asiasta, kun ei varsinaisesti edes kuulu tähän ketjuun tämä keskustelu, mutta jos yritettäisiin kurkistaa sen vihan taakse, mitä minäkin tunnen, ja nähdä että ei kaikki ihmiset ole pahoja, tai ryssän kätyreitä jotka halpaa bensaa hakee, jotkut ihmiset nyt vain ovat pakkoraossa.
Tämä Artikla menee tosiaan näin:
Article 31
Citizens of the Russian Federation shall have the right to assemble peacefully, without weapons, hold rallies, meetings and demonstrations, marches and pickets.
Juu oikeus on osoittaa mieltä. Sinut pidätetäänkin syyttäjän juuri keksimästä korruptiosta, kavalluksesta, maanpetoksesta, murhasta ja huumekaupasta. 20 vuotta gulagia.Tämä Artikla menee tosiaan näin:
Flights continue to arrive/depart on time.Palo on ilmeisesti kentän läheisyydessä sijaitsevassa varastossa, ei varsinaisesti kentällä.
Näistä tuli mieleen, että milloinkohan aletaan ampumaan krimin it-suristimia pois pelistä.
Se homma lienee juuri nyt työn alla. Siksi testaavat droneilla. Kohta tulee Harmia ryssän niskaan.Näistä tuli mieleen, että milloinkohan aletaan ampumaan krimin it-suristimia pois pelistä.
Se homma lienee juuri nyt työn alla. Siksi testaavat droneilla. Kohta tulee Harmia ryssän niskaan.
Olisi juu hieno kuvio, kun tuohon vaan vielä saisivat kunnolla yhdistettyä (turhautuneiden venäläisten odotettevissa olevaa) sotarikostelun estoa, näillä pussiin jäävillä alueilla. Nyt olisikin hyvä saada jokaisen zetan kaaliin ajatus, että siviilien rääkkääjiä tullaan jahtaamaan loputtomiin ja aivan kaikkialta.Vastahyökkäyksestä on puhuttu, sitä on odotettu ja ihmetelty. Eiköhän nyt ole selvää että vastahyökkäys on meneillään. Toteutus vaan on odotuksista poikkeava. Nyt poistetaan tuki ja paine rintaman takaa,tehdään lähes tyhjiö, ja katsotaan miten kauan etulinjakulissi pysyy pystyssä. Tarkemmin ajatellen olisikin ollut tyhmää vaan lyödä raudalla rautaa vastaan etulinjassa.
Saakohan kukaan mitään selvää tuosta QR-koodista? Itse en ainakaan saanut luettua Online QR-code readereilla... Voisi olla hyvä tapa varmistaa että oikea leafletti eikä vaan trollausta.Jätän tämän vain tähän
Koitin lenssillä ja photoshopilla, mutta en itse ainakaan saanut mitään aikaan... Joku vähän enemmän photoshoppia käyttänyt vois saada tarkennettuaSaakohan kukaan mitään selvää tuosta QR-koodista? Itse en ainakaan saanut luettua Online QR-code readereilla... Voisi olla hyvä tapa varmistaa että oikea leafletti eikä vaan trollausta.
Liian heikko resoluutio että saisi selvää.Saakohan kukaan mitään selvää tuosta QR-koodista? Itse en ainakaan saanut luettua Online QR-code readereilla... Voisi olla hyvä tapa varmistaa että oikea leafletti eikä vaan trollausta.