Antares
Respected Leader
Antonovskyn sillan alle rakennuttu ponttoonisilta:
Yes, looks like they have tied them up against the vertical bridge pillars. In a way that make sense, but they will not be safe there.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Putler syötti parasta ennen lihasäilykkeitä Prigozhinin palkatuille rikollisille? Ei, Prigozhinilla niitä on aina varastossa, unohdin, hänen bisneksessä on kaikenlaista, mm kouluruokkien toimitus, josta aina sattui myrkytyksiä. Hän osaa hommansa.Botuliini ei ole rotanmyrkky, vaan botulinum bakteerin itioiden hapettomassa tilassa tuottama myrkky, joka on voimakkain tunnettu luonnollinen myrkky.
Zaporjizjen ydinvoimalaan jos iskee niin se on NATOn 5.artkikla. Tämän pedofiili-ulosten kaikki bunkerit ovat tiedossa.Saatana ku koko ajan voi rivien välistä lukea jotain ytimeen liittyvää. Putin on ajettu selkä seinää vasten. Sillä ei ole enää muita vaihtoehtoja kuin vetää kaikki paskaksi ja eskaloida muukin maailma vituiksi. Paskaa.
Kyllä sieltä tulee todennäköisesti puikkoa idästä, pohjoisesta ja etelästä. Todennäköisesti pohjoisesta maasta ammuttuna, idästä ilmasta ja etelästä ilmasta ja mereltä. Parasta olisi tehdä ennalta ehkäiseviä iskuja erityisesti pohjoisen ja etelän suuntaan jos mahdollista.Ja sehän se pointti on. Yritetään saada Ukraina varautumaan iskuun idästä ja isketäänkin tosi ovelasti pohjoisesta.
Nuo valkoryssälään majoitetut lihavat S300 patteristot ...Kyllä sieltä tulee todennäköisesti puikkoa idästä, pohjoisesta ja etelästä. Todennäköisesti pohjoisesta maasta ammuttuna, idästä ilmasta ja etelästä ilmasta ja mereltä. Parasta olisi tehdä ennalta ehkäiseviä iskuja erityisesti pohjoisen ja etelän suuntaan jos mahdollista.
Kyllä minun mielestä ukraina on aika hyvin onnistunut iskemään vastaan niin kuin tuossa jutussa kerrotaan "iskuja krimille". En itse ainakaan odota että Ukraina tekisi mitään ylivoimaista vyörytystä rintamalla tuottaen samalla paljon tappioita. Krimin iskut on mielestäni juuri tuota vastahyökkäystä mistä on ollut puhe.Ollaan täälläkin pohdiskeltu että missä viipyy se vastahyökkäys.
Ukraina | Sodan uskottiin olevan ohi muutamassa päivässä, mutta pian on kulunut puoli vuotta – Asiantuntijat arvioivat sodankulkua
Venäjän suurhyökkäyksen alusta tulee kuluneeksi puoli vuotta ja rintamalinjat ovat jämähtäneet paikoilleen. Sotilaallista tai diplomaattista ratkaisua ei asiantuntijoiden mukaan edes häämötä horisontissa.www.hs.fi
Paljon puheena olleeseen omaan vastahyökkäykseen Ukrainalla ei vielä ole rahkeita, sillä se vaatisi Palokankaan mukaan mieluusti 3–5-kertaista ylivoimaa ainakin paikallisesti.
Korjataan kommenttia koskien Inhuletsin sillanpäätä. Se perustui AP:n kommenttiin toissapäivänä tai eilen (päivät menee autuaasti sekaisin tässä hommassa tätä nykyä). Mutta korjaa sitä nyt itse.Cavell Groupin aamukatsauksesta tämä. Viittaa Hersonin tilanteeseen. Todellakin massiiviset ryssän vahvistukset olleet jo luokkaa kolme-neljä viikkoa alueella, mutta mitään erityistä eivät ole saaneet aikaiseksi. Inhuletsin sillanpäätä mahdollisesti saaneet pienennettyä, ja toki pysäyttäneet UA:n etenemisen.
Ilman näitä vahvistuksia, jos kaikki muu ennallaan niin ryssä olisi jo pyyhitty Dneprin länsipuolelta. Joo ei näin yksinkertaista, painetta olisi ollut ihan eri tavalla Siverskin-Bakhmutin päässä sitten.
Tähän mennessä nämä julkisesti kuolleet ei ihan kärjen pomot ja vaikuttajat ovat olleet nuoria. Gazpromin osalta erityisesti noita tuli julki näin lännessä.Olen odottanut kärsivällisesti että nämä nimekkäät Venäjän tuntijat ottaisivat kantaa Duginia vastaan tehtyyn iskuun. Tapojensa mukaisesti eivät ole spekuloineet ennen kuin saavat lisätietoja. Dmitri Alperovitch on nyt kantanut kortensa kekoon (varmasti ensimmäinen, mutta tuskin viimeinen):
Edelleen: näistä ei ole minkäänlaisia videotodisteita. Jos naisia oikeasti olisi etulinjassa, olisi heitä tarttunut videollekin enemmän kuin kaksi. Olen asunut 10 vuotta kiinassa, joten uskoni pelkkiin numeroihin on seiskan horoskoopin tasolla.
Eli mites ne videot tai esim sukupuolijakauma kuolleista? Propaganda on iljettävää.
Mun veikkaus on, että iskun takana on joku venäläinen jolle Duginin kauan jauhamat visiot on vaan tullut tiensä päähän.Mutta eipä käy ukkoa yhtään sääliksi. Muita kansoja hän kyllä oli tuhoamassa ja sotaa lietsomassa, mutta sitten kun pikkuisen konkretisoituu omalle kohdalle, revitään epätoivoisena partaa.