En tiedä kuinka paljon tämä on offtopiccia, mutta kun kyllä kiinteästi liittyy ryssän törkeään hyökkäyssotaan Ukrainassa, niin menkööt:
Jos minä olisin venäläinen, niin en kyllä taatusti kehtaisi näyttää naamaani ulkomailla tällä hetkellä. Ne venäläiset jotka tällaisena aikana muina miehinä kehaavat matkustaa ulkomaille ovat kyllä IMO melkoisia ryssiä ja ovat ansainneet kaiken negatiivisen palautteen jonka vain voivat saada.
Toivottavasti tuo oman mersun tai bemarin laputtaminen pistää edes hieman miettimään, että mitäs helvetin presidenttiä tässä on tullutkaan hiljaa tuettua.
Toivottavasti tarrat edes osaltaan auttavat muuttamaan mielipiteitä venäjällä. Kun porukka siellä on niin aivopestyä, niin ehkä tällaiset pienet kampanjat auttavat avaamaan silmiä edes vähäsen.
Se on nyt periaatteessa tavallisen venäläisen kansan käsissä, että saako putleri kauankin tuolla heilua. Tavallisen kansan pitää sanoa että ”nyt riittää”. Putleri itse ei sitä tee.
Jos olisin venäläinen ja jos tällaisena aikana matkustaisin ulkomaille, niin laputtaisin kyllä autoni ihan itse ennen rajan ylittämistä. Mutta kun en ole ja kun he itse eivät laputa, niin laittaisin rajan kiinni kokonaan,
Kun venäläinen kansa kärsii tarpeeksi, käyvät he toivottavasti vastarintaan putleria vastaan. Vain sillä tavalla voidaan sota Ukrainassa lopettaa. Tai sitten niin että Ukrainalaiset potkivat ryssän helvettiin maaperältään.
Mutta mielestäni kaikki keinot on käytettävä tämän mielettömän sodan lopettamiseksi. Olkoon se sitten autojen laputtaminen tai teiden varsilla liputtaminen. Se on hienoa että rohkeat siviilitkin osallistuvat siihen.
Slava Ukraini!