Piti hiljentää kun kolme sekunttia sitä aiheutti migreeniä. Kuvamateriaalista tuli mieleen naapurin propaganda ja hunaja-ansa.Oli muuten Frederik hyvin ajan hermolla jo vuonna 2015... Ei monella olisi munaa vittuilla noille kavereille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Piti hiljentää kun kolme sekunttia sitä aiheutti migreeniä. Kuvamateriaalista tuli mieleen naapurin propaganda ja hunaja-ansa.Oli muuten Frederik hyvin ajan hermolla jo vuonna 2015... Ei monella olisi munaa vittuilla noille kavereille.
Tälle naureskeltiin sillo et ei paljon näkynyt taistelun merkkei ja ruumiit oli muutenkii melkoiset asennot itselleen löytäneet. Perus ryssän paskaaRysyt kuvanneet videon jossa on kuolleita jenkkejä. Noh, nyt sitten pidempi versio videosta on nähtävillä ja ko. kuolleet kokevat ylösnousemuksen.
Tämä kyllä ottaa päähän, että pystyivät sillat räjäyttämään. Ne olisi nääs pitänyt pystyä Ukrainalaisten räjäyttämään vetäytymisvaiheessa. Selkeesti ei olla oltu perääntyessä ihan tehtävien tasalla...Juups. Rysy räjäytti sillat ja on perääntymässä. Yrittää hidastaa ukrainan etenemistä.
Ihan hyvä joo ja kiitos tästä. Mutta sun sähkölaskun koko ei liity kyllä tohon prätkähiireen, eikä putlerin sotaan. Sun sähkölasku muodostuu ahneista globslisteista ja sekopäisestä energiapolitiikasta näiden Marinien, Tuppuraisten, Kataisten johdolla.
Ja illan päätteeksi Kalamiehen Telegramin venäläisversio, Google Kääntäjän suomennos:Lisää vielä "Russian propaganda is now “Balakliya holds, we are shooting some artillery”. Yeah, because the alternative is Balakliya is lost and Russia is absolutely fucked with no plan B."
”Globalisti” -termiä en käyttäisi, kun aiheuttaa ainakin mulle vähän liian foliohattumaista assosiaatiota. Mutta itse asia kyllä menee niin.Mitä vittua nyt? "Globalisteilla" ei ole mitään tekemistä tämän kanssa ja Suomen energiapolitiikka on ollut EU:hun verrattuna loistavaa, vaikka liian vähän ydinvoimaa onkin rakennettu.
Olen jo erinäisiä kertoja huomautellut ettei ole mitään syytä aliarvioida Ukrainan omaa aseteollisuutta. Ukraina on suuri maa josta löytyy alan huippuosaamista sekä tuotannollista kapasiteettia jopa moninkertaisesti vaikkapa vain Suomeen verrattuna. Olen vakuuttunut siitä että Ukraina tulee jo lähivuosina nousemaan varsin merkittäväksi uuden sukupolven aseiden (sekä asejärjestelmien) valmistajaksi ja toimittajaksi.Siitä myyntipuheiden myyntipuhe: tällä ohjuksella upotettiin Moskva. Vieressä 110kilometriin yltävä risteilyohjus, 30metrin hajonnalla, gps ja inertiasuunnistus, battle proven and works.
Mikähän sinne Krimille oikein iski Aivan mahtavaa! Slava Ukraini!
Harkovakin on hämäys ja todellinen hyökkäys on Zaporizziasta Melitopolin suuntaan Asovan meren rantaanOnko se nyt niin, että vastahyökkäys Hersonissa on hämäysoperaatio ja todellinen rynnäkkö tehdäänkin Harkovassa?
En aio katsoa. Oksettaa kaikki trikolorinen.Katsokaa Areenasta, tämä vartin mittainen "Perjantaidokkari: Yön Sudet"
Kimlandiasta on pitkä junamatka Ukrainaan. Siinä ehtii matkalla tapahtua kranujunalle vaikka mitä!
Missä päin Prahaa on järjestetty 70 000 ihmisen mielenosoitus energiakriisin tiimoilta? En pysty allekirjoittamaan tai sitten olen ollut yksinkertaisesti liian humalassa.https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d6461d22-679c-413b-90b0-01ad654d9ef3 hieman offtopic mutta eihän tuo hyvältä kuulosta
Onko noista 2S5 telakanuunoista aiempia havaintoja?
Itse luulen myös näin. Päivä tulee.Tullaanko tässä sodassa käyttämään ydinasetta? Itse alan kallistua siihen suuntaan että näin tulee käymään.
Epätoivoiset ihmiset tekevät epätoivoisia tekoja.
Mutta mihin? Rintama on tolkuttoman laaja ja sinne sitten vaan nukeja rintaman täydeltä, niinkö? Vai että "malliksi" nuketetaan yhden kerran ja sanotaan, että parempi olisi antautua, OR ELSE? Tuskin toimii...Tullaanko tässä sodassa käyttämään ydinasetta? Itse alan kallistua siihen suuntaan että näin tulee käymään.
Epätoivoiset ihmiset tekevät epätoivoisia tekoja.