saftamil
Kenraali
Hyvä pointti! Siihen ryssien rajalle riittänee, ainakin tältä erääToivottavasti ei kuitenkaan ihan loppuun asti. Tiedetään kuitenkin mitä sakemanneille kävi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä pointti! Siihen ryssien rajalle riittänee, ainakin tältä erääToivottavasti ei kuitenkaan ihan loppuun asti. Tiedetään kuitenkin mitä sakemanneille kävi.
Sehän alkaa sitten kohta olla aika startata tankit ja lähteä hyökimään Zaporizzasta etelään. Ja ryssä juoksee taas paikkaamaanTuo alempi video on useammissakin twiiteissä suolattu heikkolaatuiseksi copy/paste viritelmäksi. Ja hyvä niin!
Edit. Lisätty linkki.
Juu, sitten se jo lähes legendan maineen saanut 3, Ak voi taas tehdä ukemit ja ryhmittyä uudelleen.Sehän alkaa sitten kohta olla aika startata tankit ja lähteä hyökimään Zaporizzasta etelään. Ja ryssä juoksee taas paikkaamaan
Itse olin täällä kyllä mutta en vielä rekisteröitynyt. Olin talvilomalla perheen kanssa ja saattoi ehkä tulla perheen hallitukselta myös sanomistaMeitä oli täällä vain muutama jäsen päivystämässä kyseisenä yönä. Aamulla sitten alkoi puskemaan väkeä tänne.
Itellä samat fiilikset, voiko tämä olla edes totta. Helmikuun lopussa oli todella synkät ajatukset koko Euroopan tukevaisuusesta…Voiko tämä Ukrainan menestys olla totta. Ei meinaa pysyä housuissa enää.
Pakko lähteä kävelylenkille. Ei kestä tällaista onnen ja ilon päivää.
Kiitos muille postaajille.
Olen lukenut jokaikisen viestin tässä ketjussa. Ja tunteet on lainehtineet synkästä epätoivosta tähän optimismin huippupäivään.
Jumala siunatkoon Ukrainaa!
Laskeskelin että kaatuneitten sotilaitten korvauksiin olisi mennyt 594 859 8000 euroa. Kun jossakin luki et miljoona ruplaa olisi approx 16500 euroa
Tää on jo jonkun aikaa ollu, tähänkin ketjuun taitaa olla linkitetty pari kertaa, pieniä epäilyksiä on aitoudesta, mutta en nyt muista mikä oli Ukrainan luku tuossa vaiheessa, mut tuon mukaan on Ukraina aika jäljillä. Muutamasta aiemmasta "vuodosta" päätellen Ukrainan ilmottamat lukemat on ollu jopa jäljessä todellisia Venäjän tappioita.
Toivottavasti ei kuitenkaan ihan loppuun asti. Tiedetään kuitenkin mitä sakemanneille kävi.
Selkeästi paineilmajärjestelmässä vuoto (tai kompura rikki), se pelti alkaa antaa myöten ensin hiukan ja sitten hetken kuluttua taittaa kokonaan, vaikka on hyvät kierrokset moottorissa. Tän takia runkoluukkujen – ml kuski – kuuluu olla kiinni vesiajossaEi vittu mikä kumipää. Kaatuuko muka toi levy ilman, että siitä vivusta vetää? Jäbä luuli olevansa jo rannassa ja hörpytti.
Tämä taisi olla se Vasylivkassa (ryssän linnake Zaporizzian eteläpuolella) räjäytetty suristin.Venäläiset ovat menettäneet tärkeän EW laitteiston, jonka arvo on noin 57 miljoonaan dollaria
Tarkoitat varmaan 23/24.2. Katoin vähän miltä näyttää. Aika monta sittemmin bannattua on tuona yönä ollut paikalla. Itsekin tuli roikuttua seuraamassa pitkälle aamuyön puolelle.Meitä oli täällä vain muutama jäsen päivystämässä kyseisenä yönä. Aamulla sitten alkoi puskemaan väkeä tänne.