Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä tuli mieleen kohdat, joissa näytettiin sillan kuntoa ja toisaalta sitten tietystä suunnasta väitetysti "lähtevät" ukrainan tykistön laukaukset. Saatan myös olla paranoidi.Vastaavia karttapiirroksia on ollu tvitterissä jne. Kovin suuria salaisuuksia tuossa ei paljastettu.
Mustista sano mitään, mutta ET PIDÄ RASKAASTA SINGOSTA!!!!??? missä se venäläinen ikkuna on kun sitä tarvitaan....Tällä palstalla? Käännös: Minä en pidän raskaasta kertasingosta. https://fi.wikipedia.org/wiki/95_S_58–61
"No burialisation"
Protests in Russia against mobilisation – in pictures
Hundreds of people have been detained in Moscow and St Petersburg during fresh protests against a mobilisation call by the Russian presidentwww.theguardian.com
Tämä näyttää aina yhtä kummalliselta mun silmiin.
Itse löysin tältä päivältä tällaisen uutisenNyt... kourallinen suolaa mutta tätä on huhuttu paljon. (että Lavrov pyytänyt turvapaikkaa Sveitsistä)
Edit. Taitaa olla huhua ja disinfoa, mutta tosiaan aamun kovasti ollut somessa tätä viestiä. Jätetään varoitukseksi.
38 vuotias 5 lapsen isä, ei sotilaskoulutusta, mobilisoitiin. Ja palvelukseen heti 21.9. https://tayga.info/179228
Singon takavaara-alue ? :/
Ei näin tyhmä voi olla edes putin? Laittaa itse itselleen raaka-ainepakotteet sisältäpäin. Hyvä alkaa kasaamaan tankkeja kun ei ole edes rautaa niihin kun kaikki ukkelit ovat Ukrainan pellolla kasvamassa auringonkukkaa.Jos pitää paikkansa, on tässä erinomaisen hieno strateginen veto jälleen.
Putinilla on akuutti hätä sodan suhteen. Ukraina on voittamassa, ja tämä triggeröi Putinia siihen malliin että kaikki muu on toissijaista...Ei näin tyhmä voi olla edes putin? Laittaa itse itselleen raaka-ainepakotteet sisältäpäin. Hyvä alkaa kasaamaan tankkeja kun ei ole edes rautaa niihin kun kaikki ukkelit ovat Ukrainan pellolla kasvamassa auringonkukkaa.
Nyt on sitten todistettu että joillakin venäläisillä on kuitenkin vähän selkärankaa. Ei aivan perseestä sekään.Todennäköisesti täräytetty miinaan, yllättäen perse ei ole kestänyt hetkellistä kiihtyvyyttä hytissä, vaan on ottanut lennot asfaltille
Nuo osaajat kun ovat mullissa niin se on ryssälässä perikato. Ei taida Putlerilla napata enään.Jos pitää paikkansa, on tässä erinomaisen hieno strateginen veto jälleen.