Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aika aneemiselta näyttää lystinpito. Dronekuva rajattu tiukasti ja liput annettu käteen fsb:n pakusta. Menevät roskiin jo ennen keikan loppumista, luulisin.Sepä niistä mielenosoituksista, kuten ajattelinkin. Pro-Russia mielenosoitukset kerää sitten oikeasti porukkaa. Tämä sota menee päätyyn asti.
Ei ole ensimmäinen siviilistä otettu sotajoukko, jonka retki muistuttaa enemmän äijien ryyppyreissua kuin sotilasoperaatiota.Örkkien hylätyistä asemista tulee yleensä mieleen puistokemistien asumukset. Nyt kun näkee mitä porukkaa sinne ollaan lähettämässä, olen vakuuttunut että niitähän ne on.
Ensimmäinen viesti foorumille, tullut seurattua jo keväästä ja vasta hetki sitten nimimerkki luotu. Isot kiitokset kirjoittajille, teette huikeaa duunia seurannan suhteen!Venäläisistä tuntuu että suomalaiset haluavat mahdollisimman monen joutuvan armeijan riveihin ja kuolemaan Ukrainassa.
*lainausta lyhennetty*
Tämmöistäkin raportoidaan
Taas kuvaa ajatollahin droneista. Tässä isketään Odessan satamaan. Ihan rynkyillä ne näitä yrittää pudottaa. Voisiko tuonne nyt lähettää vaikka sergeitä! Miten on edes mahdollista että satamaa ei ole suojattu kunnollisella IT:llä?
Venäjän omat dronet eivät olleet vastaava uhka ja Iranin kaupat tuli yllätyksenä -> ruuti-IT puuttuu, koska sillä ei tee mitään ohjuksia vastaan. Kalliita oppirahoja valitettavastiTaas kuvaa ajatollahin droneista. Tässä isketään Odessan satamaan. Ihan rynkyillä ne näitä yrittää pudottaa. Voisiko tuonne nyt lähettää vaikka sergeitä! Miten on edes mahdollista että satamaa ei ole suojattu kunnollisella IT:llä?
On melko todennäköistä, että siltä on kohta kaikki muukin elämä ohi. Kaiken varalta olisi hyvä laittaa auringonkukansiemeniä taskut täyteen, niin olisi edes jotenkin hyödyksi. Toki voi koittaa antautua, jos tulee tilaisuus, niin pääsisi vankien vaihtoon.No tuo elämä on ohi häneltä, hänelle tarjoutui nyt tilaisuus tulla "tosimieheksi".
Tämä kärsivällisyyden puute nykyajassa on muuten erittäin terävä havainto. Olen tämän sodan kuluessa jäänyt itse itselleni kiinni lukuisia kertoja siitä, että en ole malttanut odottaa. Olettamani jutut ovat tähän asti kutakuinkin tapahtuneet, mutta aika ja paikka ovat olleet lähes aina toiset.En kyllä tiedä mikä käsitys ihmisillä on historian tapahtumisesta - ehkä on jäänyt mielikuva siitä, että joku Neuvostoliitto romahti viidessä minuutissa (ei romahtanut). Liikekannallepanon seuraukset näkyvät ajan myötä, mitä ne sitten ovatkaan, ei ensimmäisistä päivistä voi päätellä juuri mitään - paitsi nyt sen ettei ihan taida mennä kuin Strömsössä. Se lienee tämän twitter-ajan kirous, kun jatkuva seuranta suurin piirtein minuutti minuutilta menee ihan eri tahdissa kuin itse tapahtumat, joita yleensä mitataan vähintään viikoissa ja kuukausissa.
Siis pölliiks ne ihan oikeasti romu metallia siellä siis minä en tiedä enää mitä noista rysyist miettiä... Edit tai siis ei kai tuo ole edes kaikkein tyhmintä tai sairainta mitä ne tekee mutta jotenkin niin kuvaavaa. Ei voi omia mietteitä oikein enää tänne laittaa ettei tuu sanomista....