Ukrainan konflikti/sota

Näin historiasta tutkintoni suorittaneena, suosin alkuperäisen vuoden 2013 otsikon säilyttämistä. Ja koska olen sitä alusta asti seurannut. Enintään sulkuihin loppuun voisi lisätä (Ukrainan sota.).

Samoin hakujen ja hakukoneiden kannalta alkuperäinen otsikko kannattaisi säilyttää.
Tuskin otsikon nimeäminen uudeksi. Ruusujen heittelyksi rajatussa piirissä muuttuisi. Ja, onhan tuossa (lisätysti?) mukana termi -sota. Sinänsä aivan asiallinen, tuo kysymys uudelta foorumistilta toki oli.
 
Tässä on tullut ihmeteltyä jo usempi päivä tätä rajan ylitys touhua. Niin Suomen puolella kuin myös Venäjän puolella.
Olen yrittänyt miettiä sitä, että miksi Ryssän puolelta ei lyödä rajaa kiinni? Porukkaa pakko värvätään "armeijan" riveihin hakkaamalla ja uhkailemalla, mutta samaan aikaan rajan yli päästetään todella isoja määriä porukkaa karkuun.
Alusta asti vastustajat on pakkovärvätty, mutta samaan aikaan "pakenijoihin" ei kiinnitetä huomiota.
Pakostakin herättää päässä ajatuksen, että osalle tästä massasta on tarkoitus suunniteltu.
 
Tässä on tullut ihmeteltyä jo usempi päivä tätä rajan ylitys touhua. Niin Suomen puolella kuin myös Venäjän puolella.
Olen yrittänyt miettiä sitä, että miksi Ryssän puolelta ei lyödä rajaa kiinni? Porukkaa pakko värvätään "armeijan" riveihin hakkaamalla ja uhkailemalla, mutta samaan aikaan rajan yli päästetään todella isoja määriä porukkaa karkuun.
Alusta asti vastustajat on pakkovärvätty, mutta samaan aikaan "pakenijoihin" ei kiinnitetä huomiota.
Pakostakin herättää päässä ajatuksen, että osalle tästä massasta on tarkoitus suunniteltu.

Joku suunnittelee tulevansa myöhemmin suojelemaan noita. Vaihtoehtoisesti vapauttamaan innokkaita isänmaallisia, joita valkobandiitit natofasistisuomalaiset eivät laske palaamaan Venäjälle
 
Tässä on tullut ihmeteltyä jo usempi päivä tätä rajan ylitys touhua. Niin Suomen puolella kuin myös Venäjän puolella.
Olen yrittänyt miettiä sitä, että miksi Ryssän puolelta ei lyödä rajaa kiinni? Porukkaa pakko värvätään "armeijan" riveihin hakkaamalla ja uhkailemalla, mutta samaan aikaan rajan yli päästetään todella isoja määriä porukkaa karkuun.
Alusta asti vastustajat on pakkovärvätty, mutta samaan aikaan "pakenijoihin" ei kiinnitetä huomiota.
Pakostakin herättää päässä ajatuksen, että osalle tästä massasta on tarkoitus suunniteltu.

Samaa pähkäillyt ja tullut siihen tulokseen, että maasta pakenijat ovat parempiosaista kansanosaa suurista kaupungeista, joita ei ensisijaisesti halutakaan rintamalle. Toisekseen nämä pakenijat ovat hyvin kriittisiä hallintoa ja sotaa kohtaan, joten putlerille parempi päästää heidät pois maasta sen sijaan että jäävät Venäjälle kritisoimaan ja mieltä osoittamaan.

Niin ja tietysti seassa tulee myös agentteja.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on tullut ihmeteltyä jo usempi päivä tätä rajan ylitys touhua. Niin Suomen puolella kuin myös Venäjän puolella.
Olen yrittänyt miettiä sitä, että miksi Ryssän puolelta ei lyödä rajaa kiinni? Porukkaa pakko värvätään "armeijan" riveihin hakkaamalla ja uhkailemalla, mutta samaan aikaan rajan yli päästetään todella isoja määriä porukkaa karkuun.
Alusta asti vastustajat on pakkovärvätty, mutta samaan aikaan "pakenijoihin" ei kiinnitetä huomiota.
Pakostakin herättää päässä ajatuksen, että osalle tästä massasta on tarkoitus suunniteltu.
Sellaista huhua on, että ensi viikolla lyötäisiin ryssän puolella raja reserviläisiltä kiinni. Pelkkä huhu twitterissä tosin, ilman mitään lähteitä.
 
Tässä on tullut ihmeteltyä jo usempi päivä tätä rajan ylitys touhua. Niin Suomen puolella kuin myös Venäjän puolella.
Olen yrittänyt miettiä sitä, että miksi Ryssän puolelta ei lyödä rajaa kiinni? Porukkaa pakko värvätään "armeijan" riveihin hakkaamalla ja uhkailemalla, mutta samaan aikaan rajan yli päästetään todella isoja määriä porukkaa karkuun.
Alusta asti vastustajat on pakkovärvätty, mutta samaan aikaan "pakenijoihin" ei kiinnitetä huomiota.
Pakostakin herättää päässä ajatuksen, että osalle tästä massasta on tarkoitus suunniteltu.
Tätä samaa ihmetellyt itsekkin, ja suorastaan vituttaa meidän päättäjien kyvyttömyys ja suoranainen idioottimaisuus, kyllä tähän syynsä on miksi ryssä laskee ihmisiä maasta pois ja se on ainoastaan se että siellä seassa saadaan ujutettua länteen ja ehkäpä Suomeenkin sabotöörejä ja nukkuvia agentteja jotka sitten käskyn käydessä alkavat perseilemään, vittu, onhan tämä päivän selvää minun mielestäni.
 
Persut eivät/emme tykkää koska pitää heitä/meitä täysinä natseina, mutta putlerin vihassa olemme samassa rintamassa. Joutavista ehtii kinata myöhemmin.
Juuri näin. En pidä persuja täysinä natseina, mutta en tykkääkkään heidän aatteistaan. Tässä tilanteessa täytyy kuitenkin jokaisen isänmaallisen suomalaisen kuitenkin pitää yhtä!
Miten Väinö Tanner aikanaan sanoikaan "Kun pelastusvene on päässyt myrskystä rantaan turvaan, sitten voidaan jatkaa kinastelua" tjsp. :)
 
Todennäköisesti Kremlistä on tullut käsky, että nyt pitää ilmavoimienkin oikeasti tehdä jotain, ja tässä nähdään sitten miksi ne ilmavoimat eivät ole olleet kovin aktiivisia.
Nyt on hyvä raportoida führerille, että käskystä olemme aloittaneet lentotoiminnan. Neljä konetta ammuttu alas heti aluksi, joten ei voi führerikään voi toimettomuudesta syyttää. :ROFLMAO:
 
Back
Top