Hitler ja Eeva
Vladimir ja Alina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hitler ja Eeva
Persut eivät/emme tykkää koska pitää heitä/meitä täysinä natseina, mutta putlerin vihassa olemme samassa rintamassa. Joutavista ehtii kinata myöhemmin.
Lähtökiihdytyksessä..Näitä tässä on 7kk odotettu. Olisi ihanaa nähdä kun tällainen tulee tonttiin!
Spekulointia: iso osa näistä näennäisen käsittämättömistä värväyksistä on paljastuvaa korruptiota. Joku jossain halusi nimensä pois ressulistoilta ja maksoi siitä. Tilalle heitettiin joku randomi jotta listat näyttäisi hyvältä. Vaihto saattaa olla vuosia sitten tapahtunut, nyt hintataso tälle palvelulle varmaan aika suolainen.Kaikki, siis kaikki ovat valmiita uhrin antamaan. Olemassaolon taistelussa ryssää vastaan.
Tuo olisi toki järjellisempi muoto. Tässä ajassa. Ketju on ollut olemassa, vuodesta 2013.En tiedä onko sopimatonta näin alokkaana kommentoida tällaisia asioita mutta minusta tämän aiheen otsikkoa pitäisi korjata ja vähintäänkin poistaa siitä sana konflikti. "Venäjän hyökkäyssota Ukrainaan" olisi mielestäni aika passeli.
Kommenteissa mainitaan myös, että ei ainakaan transponderit päällä lentäneiden koneiden vanoja voi olla...
Sain vaivoin suomennettua tuon klipin yhden repliikin siviililtä sotilashenkilölle: ”Haista sinä saatanan lahtari paska!”
Nyt oon kattonut liikaa Ukrainan karttoja, koska tunnististin paikan. Kopteri tuli alas Ivanivkan (vaihteeksi tää kylä) puolelle ja toisella puolella on Novosadove ja Terny.Vispilä alas!
Hauiksen paksumpi jänne näyttää olevan jäljellä eli rasvoittumatta, eli kyllä tuosta vielä käsi tulee.On jäänyt vähän jälkihoito ja kuntoutus vajaaksi
No, on sentään hengissä ja pääsi kotiin. Sanoisin noin lonkalta että viime tipassa.
Tuo olisi toki järjellisempi muoto. Tässä ajassa. Ketju on ollut olemassa, vuodesta 2013.
Ammuin minäkin intissä kerran Ikaroksen taivaalle ihan vaan koska olin päättänyt ampua sen taivaalle. Haukut tuli, mutta en välittänyt. Onneksi firma ei koskaan anna minulle Javelinia…Ukrainalaiset tietävät, mitkä vihollisen asejärjestelmät ovat tärkeytensä ja tuhovoimansa takia prioriteetteja ja ensiarvoisen tärkeä tuhota, vaikka siihen tarvittaisiin n. 200000 dollarin pst-ase.