Ukrainan konflikti/sota

Putin antoi itselleen lomaa.
spiderman lol GIF

Katso liite: 67869
Tulee mieleen Hitler ja Berghof
Hitler ja Eeva
Vladimir ja Alina
 
Kaikki, siis kaikki ovat valmiita uhrin antamaan. Olemassaolon taistelussa ryssää vastaan.

Spekulointia: iso osa näistä näennäisen käsittämättömistä värväyksistä on paljastuvaa korruptiota. Joku jossain halusi nimensä pois ressulistoilta ja maksoi siitä. Tilalle heitettiin joku randomi jotta listat näyttäisi hyvältä. Vaihto saattaa olla vuosia sitten tapahtunut, nyt hintataso tälle palvelulle varmaan aika suolainen.
 
On jäänyt vähän jälkihoito ja kuntoutus vajaaksi:mad:
No, on sentään hengissä ja pääsi kotiin. Sanoisin noin lonkalta että viime tipassa.
Hauiksen paksumpi jänne näyttää olevan jäljellä eli rasvoittumatta, eli kyllä tuosta vielä käsi tulee.
 
Tuo olisi toki järjellisempi muoto. Tässä ajassa. Ketju on ollut olemassa, vuodesta 2013.

Näin historiasta tutkintoni suorittaneena, suosin alkuperäisen vuoden 2013 otsikon säilyttämistä. Ja koska olen sitä alusta asti seurannut. Enintään sulkuihin loppuun voisi lisätä (Ukrainan sota.).

Samoin hakujen ja hakukoneiden kannalta alkuperäinen otsikko kannattaisi säilyttää.
 
Ukrainalaiset tietävät, mitkä vihollisen asejärjestelmät ovat tärkeytensä ja tuhovoimansa takia prioriteetteja ja ensiarvoisen tärkeä tuhota, vaikka siihen tarvittaisiin n. 200000 dollarin pst-ase.
Ammuin minäkin intissä kerran Ikaroksen taivaalle ihan vaan koska olin päättänyt ampua sen taivaalle. Haukut tuli, mutta en välittänyt. Onneksi firma ei koskaan anna minulle Javelinia… :ROFLMAO:
 
Back
Top