Ukrainan konflikti/sota

Vallattu T-62M on jo saanut maalit päälle ja otettu käyttöön. Näyttää käyvän puhtaasti. :cool:

Jo ny on helvetti. Katsastusmies mussuttaa, kun mun kasi vähän käy rikkaalla mutta tuolla etelänmaissa ne vaan saa ajaa ihan ilman katteja ja EGR:ää tienoo savunpeitossa?! Hävytöntä toimintaa, nostetaan bensaveroa Suomessa, että saadaan noi kompensoitua! Koska meistähän se on kiinni...prkl.... ;)
 
Eipä sitä helmikuussa osannut kuvitella, että kohta ryssä käy sotaa Ukrainassa T-62:lla!

T-55:a ei ole sentään vielä taidettu nähdä rintamalla, mutta tällä menolla varmaan sekin tullaan vielä kokemaan.
M-55S:hän on modernisoitu T-55 ja näitä taitaa olla menossa jo Ukrainan puolelle (*vilkuttelee slovenialle*). Ei kenties se mitä ajoit takaa, mutta teknisesti ottaen täyttää kommentin kriteeristön :sneaky:
 
Nyt vetää amnesty isoilla kierroksilla. Ei voi käsittää noiden fasismin nuolemista. Noista on tullut putinismin etäpesäke.
Venäjän tuntien kaikki ovat lähtökohtaisesti vapaaehtoisia?? En oikein ymmärrä miten tällaista höpinää voisi soveltaa käytännössä.
 
Rysyjen foorumilla ihmetellään elämää...


"I don't understand what they are waiting for to send in the armies on the border to encircle Kharkov.
The Ukrainian army is NOT the wehrmacht - If 1st GTA and 20th CAA were sent to envelop them, they would be successful!

The Ukrainians have forces but they are not mobile.
While the two RF armies near Belgorod and North Lughansk are highly mobile

Why wait for Ukros and allow them time to entrench?
When they can be cutoff while on the move and exposed?

The Ukrainians given time to entrench will turn that area into another Donbass!
And the whole explanation that "letting them come closer " will turn out to be a massive fraud and explained only by incompetence...
These assholes will digin and removing them will take forever like Donbass!
If they are enveloped now, they will be in the open and annihilated."


---

"- this is not making sense
So we will go on the attack in November and December... without foliage for cover, in white??
While these Ukros will dig in , and be in trenches for December...
Making the task of Russian army that much harder..."


Despicable Me Lol GIF
 
Mitä vittua mä just luin? Ei jumalauta, olen sanaton.

Hieman OT ja kertausta. Jotta haukut eivät mene väärään osoitteeseen niin kyseessä oli sarkastinen kommentti Amnestyn suuntaan.
Zhluktenko on itse ukrainalainen ja pyörittää avustoimintaa UA:n hyväksi. On lahjoittanut +200 k€ tavaraa SOF käyttöön rintamalle. Avustusjärjestön sivut.

1664203754815.png


Nyt takaisin aiheeseen. En tiedä onko positiivista että tupakkamiehet jäävät kiinni jo kutsuntakonttorilla, parempi olisi että pääsisivät varikolle hommiin:

1664203915452.png
 
Back
Top