Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No kukas ryssänmaan tuhoaa, ellei ryssä itse. Harva kai tässä mitään muuta on toivonut kuin että maa olisi luotettava kauppakumppani ja pysyisi omien rajojensa sisällä. Ei paljoa vaadittu, ilmeisesti liikaa kuitenkin.Pallopään linjaus, että ei näe maailmalla ilman venäjää mitään arvoa, on toki huolestuttava.
Leski ei ehdi kauaa korvaus-Ladasta iloita kun vippifirman repomies tulee kylään.Tuo pikavippi on silti monella örkillä nyt murheista pienimpiä . Tosin mahtavatko sitä itse ymmärtää.
Lainaajan kannalta melko riskialtista bisnestä. Vähän sellaista mihin joku suomalainen valtionyhtiö voisi osallistua.
Tuo pikavippi on silti monella örkillä nyt murheista pienimpiä . Tosin mahtavatko sitä itse ymmärtää.
Lainaajan kannalta melko riskialtista bisnestä. Vähän sellaista mihin joku suomalainen valtionyhtiö voisi osallistua.
Koitetaan nyt ymmärtää että suurin osa ryssän bisneksestö on valtion hyväksymän mafian omistamaa. Pikavipit kuuluu taatusti tähän lokeroon.Tuon ketjun mukaan velat peritään tarvittaessa perheeltä, suvulta, työnantajalta tai miltä tahansa muulta lainanottajan lähipiiriin edes etäisesti kuuluvalta, mikäli perintä ei onnistu häneltä itseltään. Lainanottajan kuolema ei siis ole syy jättää velat perimättä.
Kuulostaa aika matalariskiseltä toiminnalta: aina löytyy joku syytön keneltä voidaan viedä rahat.
Ai saatana, päivän naurut tuli sieltä. Kai noilla on jossain vaunussa myös kasa rautakuulia? Toivottavasti on oikean kokoisia että mahtuu putkeen.
Ootteko nyt varma ettette sekota Alexey Milchakoviin? Galeev on kyllä Milchakovin kolttosista tviitannu.Ei, sen niminen koirantappaja on olemassa.