Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se on muuten satavarma homma, että jos Putin päättää nukettaa niin se nukettaa kahdesti saman vuorokauden aikana.Ryssä babuskat on kyllä ehkä eniten sekaisin
"AFU broke through the Kremennaya - Svatovo highway and are storming Krasnorechenskoye 6km east of the highway. Svatovo residents have been ordered to self-evacuate.
It seems they soon will start entering LNR terriories. Their advancement is so rapid, blitckrieg like."
Ukraina on kyllä hämäyksen mestari.Muskin perseilyjen ihmettelystä takas aiheeseen, Duchany on ryssälähteitten mukaan ukejen hallussa:
Odotan edelleen Davydiv Bridin kaatumista, tuo näyttäs ainakin oman nojatuolikenraalin silmiin olevan se pahin tulppa Inhuletsin itäpuolella.
Minuu joskus vuosia sitten peloteltiin, että se on laakista tuhkamuna kun tehokkaan kännykkätukiaseman keilaan menee kekkaloimaan. No ainakin se pelottelu tehosi, jäi kiipeilemättäVeikkaan että 0kpl, ei nuo antennit kuitenkaan lyhytaikaisella altistumisella mitään lapsettomuutta aiheuttavia vehkeitä ole, suurempi riski tuolla on saada tykistön sirpale kiveksiin, kun että tuolla mastossa muutamia sekuntteja kellumisella jäisi uudet soturit tekemättä.
Ukraina on kyllä hämäyksen mestari.
Ainakin minä nojatuolitaktikko olen yhä lattialla perseelläni hämmästyksestä.
Ihmettelen kyllä näitä naureskeluita, kun miettii mitä kaveri on tehnyt Ukrainan hyväksi.
Ihmettelen miksi mehiläishoitaja saa pistoksia?Ihmettelen kyllä näitä naureskeluita, kun miettii mitä kaveri on tehnyt Ukrainan hyväksi.
Niin, mikä olisi ukrainan armeijan datan käyttö lman Starlink, esim. Kysn vaan.Ihmettelen kyllä näitä naureskeluita, kun miettii mitä kaveri on tehnyt Ukrainan hyväksi.
Olen itse sitä mieltä, että Muskin twiittille ei tulisi antaa liian suurta painoarvoa. Naiivi ja ajattelematon twiitti, mutta kuitenkin on tehnyt asioita Ukrainan hyväksi aiemmin. Ei Musk tule Ukrainan asioista päättämään. Millään tasolla.
Olen itse sitä mieltä, että Muskin twiittille ei tulisi antaa liian suurta painoarvoa. Naiivi ja ajattelematon twiitti, mutta kuitenkin on tehnyt asioita Ukrainan hyväksi aiemmin. Ei Musk tule Ukrainan asioista päättämään. Millään tasolla.
"Ryssän leegio" hermoilee, että UA olisi kiertämässä Svatovea pohjoisesta. Starobilskin suunta mainittu.
Pasmat on ryssillä täysin sekaisin, kenties UA:n tiedustelujoukot ajelee sulassa sovussa niiden taksikuskien kanssa parhaillaan Starobilskiin.
Matkaa on 50km, pelkkää peltoa ja puolivälissä yksi keskikokoinen kylä. Näin pitkällä ei välttämättä ole minkäänlaista puolustusta.
En siis itse usko että UA pelaisi tuollaista uhkapeliä, mutta kehittelin mielessäni tätä ryssän pakokauhua.
..no sehän on autismin kirjolla eli vanhalla määrityksellä asperger. Silloin saattaa töksäyttää. Luultavasti hänen tviittinsä eivät ole minkään pr-osaston ennakkotarkastuksen alaisia. Mutta ei ole suurvallan kansalaiselle mitenkään tavatonta ajatella, että tällaiset asiat ovat "suurvaltojen välisiä vuorovaikutussuhteita", ikäänkuin tässä välissä olevilla miljoonilla ihmisillä ei olisi omia oikeuksia. Ei ole ainoa, ja tarvitsee lähinnä sivistystä ja koulutusta.heitellä rauhasta noin vitun autistista läppää,